Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään ei ollu ollenkaa niin tunnelmallista ku eilen ku puuttu pilvi ja sumu.

image.webp

Tykkäsin eilisestä paljo enemmän.

Voiko feisbuukissa nykyään hakea kaverin kavereita? Tarkoitan että olen X:n kaveri ja haluaisin tietää onko X Y:n kaveri?
Edit. Siis näänkö kaverin kaverilistaa?

Se oli erittäin hyvä leffa. Kohta alan katsoon Jagten nimistä leffaa kun frendi niin kovasti kehui.

Jahti oli kans hyvä. Mads Mikkelsen on kova!

Ja tykkäsin Obvilionistakin. Tuommoset moniulotteiset leffat on mun makuun.

Onpas tää Henkka hiljane baari nykyää...

Elysiumia odotellaan kovasti täällä.

Komp!

Mietin kans baaria, mut eikai sitä tähän aikaan enää. Ja toisaalta ei jaksa soitella kavereille enää.

No ei tää Ukko-Nooa yhtään paremmaks pistä. Muuten ku et täällä on Tuukka Rask ihmisten töllisteltävänä.

ohhoh, taas tuli herättyä 6.00 vaikka olis saanu nukkua. Huomenna koittaa arki, lomat loppu nyt- jouluna sit seuraavaksi n.2,5 viikkoa lomaa :itku:
siihen asti painetaan töitä niska limassa.

Mun tekis mieli lähtee tänään leffaan, mutkun kaikki kaverit(siis sellaiset, jotka vois kyseistä leffaa lähtee kattomaan) makaa kotona darrassa, ja eilen jo ilmottivat ettei pysty. Murrr... yksin vois mennä, mut se ei oo niin kivaa.

Hei ihan sikakiva juttu, että yöllä oli kahen tunnin ukkosmyräkkä. Helevetti mikä valoshow. Siinä kun aina välissä sai vähä unen päästä kiinni niin hääväki hotellin baarissa sai ilmeisesti jonku sortin paskahalvaustappelun aikaseks, naiset kilju ku pistetyt siat ja helevetinmoinen kolina. Ens yönä ois muuten aivan jees saada kunnon unet.

Mun tekis mieli lähtee tänään leffaan, mutkun kaikki kaverit(siis sellaiset, jotka vois kyseistä leffaa lähtee kattomaan) makaa kotona darrassa, ja eilen jo ilmottivat ettei pysty. Murrr... yksin vois mennä, mut se ei oo niin kivaa.

Mihin leffassa tarvitsee kavereita? Kaikki kuitenkin istuu hiljaa ja katsoo elokuvaa.

Back
Ylös Bottom