Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tottakai pitää. Voi olla kesän viimenen hieno vkl. Mä ainaki elän/juon niinku viimest hienoa päivää.

Maistraatti sen täytyy olla, en kuulu kirkkoon. Se ois se Lakeuden risti ollu kyl komia..

Pyydetään maistratin setät tai tätit sinne Ekinristin näköalatasanteelle hommiin niin niinhän se käy kätevästi ja nopeasti.

Juomattomuuden kanssa ei mitään ongelmaa, mut herkuttomuus on kova pala. Jo viikko ilman mässäilyä ja kauheet vierotusoireet, hengitysvaikeuksia, pyörryttää, nukkuminen vaikeeta..

...tarttiskohan mun ny ihan johki terassille raahautua, niin nätti ilma ja kaikkee...

Mä meinasin.. Sit vois käydä bilistäki lätkimässä. Jokoha kaveri olis kotona valmiina lähteen..?

Pyydetään maistratin setät tai tätit sinne Ekinristin näköalatasanteelle hommiin niin niinhän se käy kätevästi ja nopeasti.
Ja sitte kylille.
Ei kyllä tee mieli alkoa, nyt vasta normiolo viime lauantaista. Karkkia tekis kyl mieli. Olin tänään markkinoilla ja ilmassa leiju ihania hiilarimättötuoksuja! Ostin vaan enklantilaisia inkiväärikeksejä, en oo viel maistanu.

Back
Ylös Bottom