Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eilen joku huusi naapuritalossa klo 00:30-01:00 HUORAA ja muuta mistä en saanut selvää, en ole varma missä niistä talousta.. mitähän helvettiä?
Yöllä vitutti mutta nyt mietin onko siellä joku teurastettuna.. tai sit oli rajummat leikit menossa. Ei kovin iloselta kuulostanu.

Aikaisemmin samana päivänä kissa kusi auton lattiamatolle, parin minuutin ajon aikana. Onneks ei menny pisaraaka ohi ois saattanu vähän vituttaa kissankusenhaju autossa.

Kun joudut kuuntelemaan valitusta tarpeeksi kauan, alat itsekin käyttäytyä näin. Ja mikä pahinta: jos altistut valittamiselle liian pitkän ajan, se voi tyhmentää sinua.

Tutkimus osoittaa, että yli 30 minuutin altistuminen negatiivisuudelle todella tuhoaa aivojen hippokampusta eli aivotursoa. Se on aivojen osa, jota tarvitaan ongelmanratkaisuun.

- Kitinän kuunteleminen kirjaimellisesti muuttaa aivot mössöksi, Blake sanoo.

Blake neuvoo suojaamaan aivoja, muun muassa välttämällä kitisijöitä, erityisesti niitä, jotka nauttivat siitä ja vetävät muita mukaan valitukseen, eivätkä edes halua löytää ratkaisua.

Tutkimus: Vältä valittajien kuuntelemista - yli 30 minuutin altistuminen tuhoaa aivoja - Tiedeuutiset - Ilta-Sanomat

OT: ei vituta.

Vitun sähköiset ikkunannostimet

...tana, jarrut, takalasinpyyhin...

Jarrut sain sentään kuntoon pihalla roplaten, justiin ennenku alkoi sataa. Pitäis vissiin ajaa enepi rykimällä kun rupiaa takaset laahaamaan käyttämättömyyttään.

Ootko sulakkeet kattonu noille sähköille? Semmosia apulaitteita, jotka tod.
näk. saman sulakkeen takana.

Aina startatessa kannattaa painaa jarrupoljin voimalla pohjaan.

Ootko sulakkeet kattonu noille sähköille? Semmosia apulaitteita, jotka tod.
näk. saman sulakkeen takana.

Aina startatessa kannattaa painaa jarrupoljin voimalla pohjaan.

Sulakkeet on ehjät.

Ikkunassa on ihan mekaaninen vika, alkuun jäätynyttä lasia yritetty avata ja sit kun liukupala irti poks niin vielä ramplattu nappia -- lasinnostimen varret mutkalla ku savolaisen selkäranka.

Pyyhkimessä todnäk katkaisimessa vikaa. En ole jaksanu vielä alkaa selvittään mutta ilmeisesti sama pesunestepumppu ruutaa eteen ja taakse. Eteen toimii normaalisti mut taakse laskiessa ei kuulu pumpusta inahdusta. Eikä pyyhin liiku, vaikka yrittäis märkänä/kuivana sitä vemputtaa. Pitää alakaa muitten kiireitten jälkeen ropeltaan sitä enempi.

Jahas on taas "ne päivät" kuukaudesta.....eli kun pitää ikkunaa auki tuuletusta varten niin joka ikinen hyttynen sun muu öttiäinen haluaa tulla hengaileen asuntoon sisälle.

Yöllä töistä kotiin. Kauhea nälkä. Hajoita ulko-oven avain. Onneksi ei vara-avainta mukana ja puoliso toisella puolella Suomea. Odota kiinteistöhuollon miestä puoli tuntia. Tule kotiin ja huomaa ettei ruokaa ole ja koira dyykannyt keittiön roskiksen läpikotaisin. Siivoa ja lähde äkkiä ABC. Unohda kuitenkin kaikki avaimet sisälle. Odota talonmiehen heräävän että pääset taas kotiin. Huomaa kotona että avain nipusta puuttu kellarin avain ja usb tikku (sisältää koulutöitä ja varmuuskopioita). Varmista kahdeksan kertaan että avaimet ovat nyt taskussa ja mene ulos etsimään. Ei löydy. Jääkaapista löytyy sittenkin vanhaa kanaa. Tulkoon salmonellat ja muut, minä syön enkä poistu ulko-ovesta tänään kertaakaan.

Vitun Itella, saatanan saatana! Oon oottanu ko kuuta nousevaa, että tuo erä laukaisukoneistoja pääsis tähän maahan. Just sain tiedon, että olivat jo Suomessa, mutta sitten Itellan syyläiset perseenrei'ät oli lähennyt ne takaisin jenkkeihin. Iskeköön kuppa koko Itellan ylempään toimihenkilöstöön! Saatana!

Paska jalkapäivä. Päätä särki, huimasi. Xtend maistui ällömakeelta eikä imeytynyt. Ei kunnon sapuskaa himassa, eikä inspiraatiota hakea.

Paskatkin treenit pakko treenata alta pois.

Mulla on tänään mörököllipäivä, taidan kömpiä takaisin pimeään luolaani ja pysyä siellä.

ja niin, noi uhmat, 2-vuotiaasta asti on uhma jatkunut tolla 4-vuotiaalla, odotan sen jatkuvan vielä teini-ikäänkin, katotaan onko mulla sillon vielä hiuksia päässä...

Totaalivituttaa se, että multistressin vuoksi ei pysty syömään dieetin pakollisesta kalorimäärästä kuin 2/3 ja sarjapainot laskee kuin tukkijätkä koskessa. Salikäynnit vähentyneet neljästä, viidestä kahteen. Bonuksena painon putoaminen pikavauhtia, eikä paljon naurata tämä 174 cm ja 57 kg. Mä alan olla mallin mitoissa, onpa mahtavaa :(

Vittu nää YuTuben ennakko mainokset, joo, toki kestäähän ne vain 5 sekunttia, mutta kuitenkin.
Kun haluan kuunnella Peer Gynttiä, niin se pitää tulla heti, eikä mainosten jälkeen.

Nyt on kyllä joku kestovitutus päällä ollut ainakin viikon. En tiedä johtuuko vapaa-ajan määrästä vai mistä, mutta vähän väliä joku (pieni) asia pistää vituttaa. Onneksi sentään on jonkin verran sosiaalisia rientoja, niin niissä pääsee hieman paremmalle fiilikselle aina välillä. Perkele. Tosin kaverit sanoivat, että aika normaalia kun vituttaa normaalia enemmän juuri kun on Suomeen muuttanut takaisin, ja pahimmillaan on jengillä kestänyt kuukausi, kunnes on fiilikset vähän parantuneet. Vittu enää 2 viikkoa jäljellä sitten.

Kiitos, helpotti.

Kulttuurishokki kestää allekirjoittaneella yleensä just sen 2-3 viikkoa. Ihmetyttää kun ihmiset ovat niin kylmiä ja töykeitä, mikään ei tunnu sujuvan ja koko ajan on jotenkin laimeaa ja tylsää. Parin viikon jälkeen siihen turtuu ja siitä vielä kuukausi niin odottaa jo että pääsee taas lähtemään ;)

Itselläni juuri päinvastoin. Maasta riippumatta jokaiselta ulkomaanreissulta, oli se sitten työhön tai lomaan liittyvä, on mahtava palata Suomeen. Valkoihoiselle sopiva ilmasto, hiljaisuus, maailman paras ruoka, ei ruuhkia ja parasta kaikessa on suomalaiset ihmiset. Ei turhaan jauheta paskaa ja small talkia jos ei ole mitään järkevää sanottavaa vaan mielummin ollaan hiljaa. Suomi on hieno maa.

Hirviä näläkä ja päätä särkee ja kävin Filmtownissa ja siellä haisi irtokarkit ja ajoin grillin ohi ja kebabin tuoksu oli suorastaan HUUMAAVA, mutta nyt minä PERKELE istun tässä syömässä jotain vitun PROTEIINIVANUKASTA puolukoiden ja tyrnien kera VITTU. Mää vihaan dieettejä. Vihaan. Vihaan. Vihaan.

Hirviä näläkä ja päätä särkee ja kävin Filmtownissa ja siellä haisi irtokarkit ja ajoin grillin ohi ja kebabin tuoksu oli suorastaan HUUMAAVA, mutta nyt minä PERKELE istun tässä syömässä jotain vitun PROTEIINIVANUKASTA puolukoiden ja tyrnien kera VITTU. Mää vihaan dieettejä. Vihaan. Vihaan. Vihaan.

Miks vitussa sit oot jollain saatanan vitun dieetillä? :D

Mua ei ole koko viikkona juurikaan vituttanut, mikä lienee tähänastisen elämäni ennätys.

Miks vitussa sit oot jollain saatanan vitun dieetillä? :D
No, vittu, ku pitäs saada paino alle 50 kilon, kun PERKELE oon mennyt niin päättämään SAATANA.
Varmaan viimestään ens viikolla on pakko vetää kebabia jossain vaiheessa... Onhan tässä jo viides päivä dieettiä menossa... :jahas:

Back
Ylös Bottom