No joo, ralleista valittaminen on tullut vähän tavaksi täällä ihmisillä. Vetäähän se joitain mestoja aika tukkoon täällä, mutta ei tämä nykyisellään ole sen kummallisempaa kuin vähän vilkkaampi viikonloppu. Silloin kun noita erikoiskokeita ajettiin ihan ydinkeskustassa ja rallit oli useampipäiväiset, niin silloin tää kaupunki ja varsinkin keskusta oli aika sekaisin ja se ehkä jo haittasi normaalia elämänmenoakin.Kuullut vähän semmosta, että natiivit yrittää mahdollisuuksien mukaan poistua kaupungista rallien aikana. Vaan ehkä se pitäisikin ottaa perspektiivin laajentamisen kannalta, kun on mahdollisuus tarkkailla ympäristöään. Kuvittelisi vaikka olevansa lintubongari sillä erotuksella, että linnut on autoihmisiä.
Minä noita olen katsellut ravintolaelämän puolesta monta vuotta ja antipatiat tulee tavallaan kulttuurien yhteentörmäyksen kautta. Ulkolaisista tapoineen ei aina ota oikein selvää ja joku kaveri Multialtakin 3 päivää juoneena alkaa olemaan melkoinen kummajainen lauantaiyönä. Paikalliselle elinkeinoelämälle nää on iso juttu, eikä mulla sitä vastaan luonnollisestikaan ole mitään.
Mutta nyt, kun ei tarvitse olla töissä, niin ajattelin kaikesta huolimatta itsekin olla vähän syrjemmällä pahimmasta hulinasta. Ei jaksa vetää känniä, että pystyy olemaan tuolla keskusta-alueella.