Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oliskos saanti varmasti taattu? :rolleyes:

Minkähän rikoksen sitä vois tehdä..?

Kyl mä uskon, että tuollaisella suloisella pikku luppakorvalla riittäisi vientiä. En oo kyllä nähny kuin sievä booty sulla on, mutta uskon sen olevan vähintäänkin tarpeeksi hyvä! Tee joku semmonen söpö pikkurikos. Ei ku eihän semmosesta joudu vankilaan. No hmh. En tiiä. Mitä sää oot valamis tekkeen sen puolesta, että susta tulis jolleki ihana vaimo?

Höhöö, mutkin on bännattu kerran. Mut pääsin heti takasin. Off-topikki on joku Oikeesti surkeiden tyyppien kaatis.

Oikeesti, mitäs hemmettiä te ootte tehny? :D

- - - Updated - - -

Kyl mä uskon, että tuollaisella suloisella pikku luppakorvalla riittäisi vientiä. En oo kyllä nähny kuin sievä booty sulla on, mutta uskon sen olevan vähintäänkin tarpeeksi hyvä! Tee joku semmonen söpö pikkurikos. Ei ku eihän semmosesta joudu vankilaan. No hmh. En tiiä. Mitä sää oot valamis tekkeen sen puolesta, että susta tulis jolleki ihana vaimo?

No tuo kuva ehkä vähän vääristää suloisuuden suhteen, mut luulisin et on mulla parempi perse ku tuossa kuvassa olevalla..

No ku mä en oikein tiedä, ku en mä välttämättä loppuelämäkseni vankilaankaan haluais. Sillee muutamaksi vuodeksi että kerkeää tutustua johonkin ja jota sitten odotella ulkopuolella kotiin? :rolleyes:

Mun tekis mieli saastuttaa Elsun kuvabörsiä kysymällä sen jalkaholvin korkeutta, mutten uskalla ja olishan se ny asiatonta. Siksipä kysyn sitä tässä josse vaikka lähtis leikkiin mukaan. Elsu, paljonko?

- - - Updated - - -

Oikeesti, mitäs hemmettiä te ootte tehny? :D
I was not told, joten arvaan (ja myös toivon) tämän olleen teinien lauantaihuvia..

Kyllä on kiva käydä salilla!

Oli joo. Jaksoin taas hieman paremmin jolkotellakin sinne. Kunnon alkulämpöhän siinä tulee kyllä ja ei jalkoja jaksa treenata sen jälkeen mutta muuten hjyvä fiilis!

Ei tartte kuvitellakaan lenkkeilevänsä illalla tai huomenna, on sen verran soseena koivet. Kaveri kommentoi vierestä, että kyykky näyttää hyvältä. Mii häpi :)

Ens kuun jälkeen on lokakuu ja sitten sateleekin jo ekat lumihiutaleet. Pitäiskö alkaa jo valmistautua.

Jokohan sitä huomenna "uskaltais" mennä salille. Sain sentään imuroitua tänään. Vähän laiskottanu tällä viikolla, kun kerta vika lomaviikkokin ollu.

sain keväällä bannia

mutkin on bännattu kerran.

Uuh, pahiksia. Saako tuolla salilla, ku sanoo että mullon morttikielto pakkikselle? Kapakasta tuskin saa. Tai en tiiä.

Ens kuun jälkeen on lokakuu ja sitten sateleekin jo ekat lumihiutaleet. Pitäiskö alkaa jo valmistautua.

Ilamammuuta! Mä ainaki meinaan piipahtaa loppukesän jokainen aurinkoinen päivä teranssilla. Kohta se vuosittainen ulkoilukausi on taas ohi ja alkaa sisämöllötyskausi.

Ilamammuuta! Mä ainaki meinaan piipahtaa loppukesän jokainen aurinkoinen päivä teranssilla. Kohta se vuosittainen ulkoilukausi on taas ohi ja alkaa sisämöllötyskausi.

Talvella voi puuhata vaikka ja mitä.

Triple.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jokohan sitä huomenna "uskaltais" mennä salille. Sain sentään imuroitua tänään. Vähän laiskottanu tällä viikolla, kun kerta vika lomaviikkokin ollu.

Prkl, samaa tautia täällä. Aiva löysä olo. Reenit on sujunu hyvin, mut veto on ollu poissa koko viikon. Äsken kävin vaan kyykkäämässä ja tein sjmv:t vaan perään, laiskuuden huippu. Kesänloppumasis. Kyyyl tää tästä, tai sit pitää siirtyä postimerkkeilyyn.

Prkl, samaa tautia täällä. Aiva löysä olo. Reenit on sujunu hyvin, mut veto on ollu poissa koko viikon. Äsken kävin vaan kyykkäämässä ja tein sjmv:t vaan perään, laiskuuden huippu. Kesänloppumasis. Kyyyl tää tästä, tai sit pitää siirtyä postimerkkeilyyn.
Kyllä. Postimerkkeily vois olla metka harrastus. Voipi olla ens viikolla vielä lötkömpi olo, kun saa loman jälkeen ekan viikon rimpastua alle.

Alkokos vhh? Hyvin ne menee, joskus ankeampia kausia. Ei mitää postimerkkeilyä enää tuossa vaiheessa ku näyttää jo bodarilta ;)

Kyllä. Postimerkkeily vois olla metka harrastus. Voipi olla ens viikolla vielä lötkömpi olo, kun saa loman jälkeen ekan viikon rimpastua alle.

Siksi aloitinki työt torstaista. Eka viikko oli mukavan lyhyt, seuraavallakaan en tosin tehny mitään.

Pikkkuhiljaa tässä pääsee vauhtiin ja sitten onki jo joululomat!

Back
Ylös Bottom