BB PRO Kai Greene

Hienoo ulosantia. Oisha se kiva nähä vaik aamu-tv:ssä joku suomalaisista tän hetken pro-kehoilijoista, mutta ei ikävä kyllä sopivaa siihe tilanteesee oo.
PS. Mentulaa turha ehottaa ;)

Prota ei oo mutta yks "amatööri" tulee itellä heti mieleen. Nyyssölä osais varmasti tuoda hyvin lajia esille.

Kaitsu promoomassa Generation Iron leffaa. Btw. tossa leffassa on "näyttelemässä" mm. Mickey Rourke ja Michael Jai White.

Voe lihapää, tuota videoo täällä on ihmetelty jo eilisestä asti! :thumbs:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
attachment.php
attachment.php

Pakko on pakkisneitsyys menettää Kaitsulle. On aivan mahtavan motivoiva kaveri, todella fiksun oloinen sekä tuo hänen filosofiansa jotenkin iskee.
Joskus jos saisi tavata ja kiittää kaikista neuvoista mitä on onnistunut ammentamaan hänen treenivideoistaan.

No jos säkin, niin kai mäkin sit menetän pakkisneitsyyteni tälle herralle ;)

Mutta niin, olis se kyllä hienoa tavata tää ukkeli. Oon monesti miettinyt mitä mä Kaitsulle sanoisin jos joskus saisin tilaisuuden tavata äijän, tositilanteessa en varmaan saisi sanaa suustani. :rolleyes: hassua että arvostan ja seuraan tätä miestä näin paljon vaikka en megasuurien lihaksien perään olekkaan. Ja olen vielä nainen.

Itekki kahtelin Kain videoita täpinöissä, mut hieman romahti uskottavuus noitten homoilujen/grapefruit juttujen takia. Onkohan sittenkään hehkutuksen arvoinen jannu? Muutenkin aika paskan maku tuosta pro hommasta kun lukenut tuota undercover pro juttua blackstonelabsilta. Kaikki siis onkin kiinni siitä kellä on varaa kunnon juiceihin ja miten hyvin sattuvat henkilöllä toimimaan.

Itekki kahtelin Kain videoita täpinöissä, mut hieman romahti uskottavuus noitten homoilujen/grapefruit juttujen takia. Onkohan sittenkään hehkutuksen arvoinen jannu? Muutenkin aika paskan maku tuosta pro hommasta kun lukenut tuota undercover pro juttua blackstonelabsilta. Kaikki siis onkin kiinni siitä kellä on varaa kunnon juiceihin ja miten hyvin sattuvat henkilöllä toimimaan.

Mulle on ainaki ihan sama. Oon saanu sikana motivaatioo ja hiton hyviä vinkkejä treeniin sen pätkistä. Se on kaikki mikä mulle merkkaa. Mun puolesta se voi vapaa-ajalla vaikka kuumaliimata kumidildoja jumppapalloihin ja uida hieromaöljyllä päällystettynä niistä tehdyssä pallomeressä laulaen samalla oopperana eminemin uutta tuotantoo ja se on silti kova jätkä.

no meinaatko nyt alkaa boikotoimaan koko pro-bodausta. Ei se mikään salaisuus ole että geeneillä ja lääkkeillä siellä olympiassa mennään. Joillain hyvät geenit ja joillain vähän huonommat. Noista undercoverin jutuista ei tullu mulle mitään uutta eikä oo mitenkää muuttanu käsitystä lajista. Ne jotka on geeneillä siunattuja selviää vähemmällä työllä.(flex ottaa päikkäreitä sarjojen välissä, Dexter ei koskaan vedä sarjoja failureen ja syö kfc:ssä viikko ennen olympiaa) Kyllä siellä on aikas monta kovaa treenaavaa pro-ukkoa jotka tekee kaiken täysillä ja tekee kaikkensa menestyäkseen.
Kaitsu on älytön järkäle, mutta mikä tärkeintä niin äijä antaa tosi positiivisen kuvan lajista, on älyttömän mukava tyyppi, jolla egoilun määrä treenissä on 0. Kaitsu on älyttömän mukavan olonen, älykäs ja rauhallinen. IMO paras henkilö maailmassa edustamaan kehonrakennusta ja mun mielestä ansaitsee olympia tittelin.

ps. ei nyt ihan oikeesti lähetä enään näihin greippi juttuihin.
images

pohkeet alkaa näyttää yhtä extreemeltä kuin selkä :D, hullu ukko..

Back
Ylös Bottom