🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Mulla on vahva kutina siitä että jymy-yllätys on tässäkin tulossa, ja ruotsinpoika vie Hannu Hanhena kultaa kotiin. Jonesin aikataulu varpaan repeämisestä tuohon tittelimatsiin on kuitenkin aika tiukka, ja Gusse treenaillut pitkään terveenä ja on varmasti kovassa kunnossa ja supernälkäinen. Perutun Mousasi ottelun alla sanoi training campin olleen elämänsä paras, ja vakuutti olevansa hurjassa iskussa. En usko että oli pelkkää sanahelinää. Jones on minusta periaatteessa vaikein voitettava ottelija kaikki painoluokat huomioiden, mutta en silti ihmettelisi jos Gussen salamannopea iskuryöppy yllättäisi Jonesin aikaisessa vaiheessa, ja upparin päätteeksi Luu-Joni olisi pötköllään tuomarin tullessa väliin.

hBRac6.gif

edit.lol Gustafsson edustaa taas ihan kuolemanväsyneenä. Kaveri reissaa kaikkiin näihin tilaisuuksiin Ruotsista ja joutuu joka kerta kärsimään uudestaan aikaerosta. :(

Itse asiassa Gustafsson läksi jo tovi sitten Jenkkeihin leirille. Hänen kannaltaan nihkein osa näitä mediavelvollisuuksia on se, että kun on juuri päässyt tottumaan asioihin siellä, hänet lennätetään tällä viikolla päiväksi Ruotsiin käymään Luu-Jonin kanssa.

Itse asiassa Gustafsson läksi jo tovi sitten Jenkkeihin leirille. Hänen kannaltaan nihkein osa näitä mediavelvollisuuksia on se, että kun on juuri päässyt tottumaan asioihin siellä, hänet lennätetään tällä viikolla päiväksi Ruotsiin käymään Luu-Jonin kanssa.

No hyvä, että sentään joutuu Luu-Jonikin reissaamaan ;) Tosiaan Alex lensi San Diegoon treenaamaan vajaa pari viikkoa sitten. Ajattelin tuosta väsyneestä olemuksesta, että mies olisi käynyt taas kotonaan tässä välissä. Jokatapauksessa harmittaa miten paljon mies joutuu sahaamaan edestakaisin. Kolmisen viikkoa sitten vasta joutui lentämään Torontoon yhtä pressiä varten ja sielläkin Alex näytti siltä kuin meinaisi nukahtaa minä hetkenä tahansa, ei meinannut oikein kuulla esitettyjä kysymyksiä ja oli kaikkea muuta kuin skarpin oloinen.

No hyvä, että sentään joutuu Luu-Jonikin reissaamaan ;) Tosiaan Alex lensi San Diegoon treenaamaan vajaa pari viikkoa sitten. Ajattelin tuosta väsyneestä olemuksesta, että mies olisi käynyt taas kotonaan tässä välissä. Jokatapauksessa harmittaa miten paljon mies joutuu sahaamaan edestakaisin. Kolmisen viikkoa sitten vasta joutui lentämään Torontoon yhtä pressiä varten ja sielläkin Alex näytti siltä kuin meinaisi nukahtaa minä hetkenä tahansa, ei meinannut oikein kuulla esitettyjä kysymyksiä ja oli kaikkea muuta kuin skarpin oloinen.

Tekosyyt alkaneet jo tappiolle?

Tekosyyt alkaneet jo tappiolle?

Mihin tarvitsen tekosyitä? Olen sanonut, että Jones on ansaitusti minunkin mielestä suosikki. Olen vain puhunut siitä, että tasoero miesten välillä ei ole niin suuri mitä vielä toistaiseksi luullaan. Uskon, että se valkenee ihmisille 21. syyskuuta. Voittaako Alex? En tiedä, mutta varaudu siihen, että Jones saa kyytiä koko rahan edestä.

Gussen gameplan noudatta varmasti aikalailla samaa kaava, kuin mitä Machida yritti. Eli in and out. Swedu on aika vikkelä jaloista joten saa nähdä miten Jones saa sen kiinni. Mä veikkaan, et Jones voittaa pisteillä. Sen verran pitää antaa creditti kyllä Guselle.

Gussen gameplan noudatta varmasti aikalailla samaa kaava, kuin mitä Machida yritti. Eli in and out. Swedu on aika vikkelä jaloista joten saa nähdä miten Jones saa sen kiinni. Mä veikkaan, et Jones voittaa pisteillä. Sen verran pitää antaa creditti kyllä Guselle.

Näinkin voi matsi kyllä mennä. Riippuu mielestäni ihan siitä kuka Jones sinne kehään astuu. Jos tulee sama Jones joka Sonnenia vastaan ja haluaa matsin nopeasti ohi niin ei mene paria erää pidempään, mutta aina on vaarana kaasuttaa pahasti jos Gusse taisteleekin läpi. Jos taas ottaa iisisti ja boksailee ja pysyy etäisyydellään niin decision on kyllä hyvin todennäköinen.

Unibetilla saa 4 kertoimen tällä hetkellä sille, että matsi menee pisteille. Ihan mukava kerroin, ei tarvitse välittää siitä kumpi voittaa.

Ps.Gusse pisteillä 15 kerroin ;)

Olipas uutiset.

Olin ihan saletti, että Costas olisi ansainnut kovemman vastuksen, mutta hupsista kun erehdyin katsomaan Francisin statiikkaa... 5 UFC-voiton putki ja kauttaaltaan 10 voiton putki.
Jotenkin muistelin, ettei se niin kova ollutkaan ja syystä, että muistelin, että joku matsi kusi ja sehän oli tuo Tom Lawloria vastaan, jossa mielestäni Lawlor voitti.
Anyway, Costas tuloo ja lujaa, tyrmäyksellä haetaan ja voitto plakkariin Francisista IMO.

Maia vs Shields tulee olee eeppinen. Molemmat suht susia pystyssä ( tähän: 'Jake Shieldsin pystyvalmentajat' gif), mutta loistavia matossa.
Onneksi Maia vs Koscheck ei toteutunut. Maia hullussa tykissä 77-kilosissa ja Koscheck ottanut pahasti naamalle Robbie Lawlerin lapasesta ja Hendricks nussi voiton komiasti, eli 2 ottelun tappioputki. Lisäksi vielä kyseenalainen split decision voitto Mike Piercestä.
Huikee matsi varmaan tulossa, mutta Maia taitaapi olla Shieldsiä palasen etevämpi matossa ja lukottaa Shieldsin kuten Rick Storyn konsanaan.

Pakko ihailla Sonnenin aktiivisuutta. Kova on puhumaan ja heittämään hyvää läppää, vetää tv-lähetyksissä asiantuntijan roolia ja ennen kaikkea kalastelee näitä matseja.
Jotenkin kuvittelin, että Jones-tappion jälkeen alkaisi rauhottumaan, kun jo monesti mestaruudesta otellut, muttei ole napannut.
Sen sijaan sanoo ihan suoraan ketä vastaan haluaa ottaa ja kaikenkukkuraksi nää mestaruusplänit.

Thank you Chael.

Vitor ei tule koskaan ottamaan tuota matsia, noilla ehdoilla.

Hienosti ajateltu juttu Chaelilta. Tietää täysin ettei a) voittaisi Vitoria ja siksi b) ettei se ota tuota matsia noille ehdoilla. Nyt pääsee sanomaan Chael että "no eipä siinä jos ei uskalla...."

Hienosti ajateltu juttu Chaelilta. Tietää täysin ettei a) voittaisi Vitoria ja siksi b) ettei se ota tuota matsia noille ehdoilla. Nyt pääsee sanomaan Chael että "no eipä siinä jos ei uskalla...."

Miks ei? Miks Vitor ei ottais matsia noilla ehdoilla? Vai onks mä missanu jotain?

Miksei Chael voittaisi Vitoria, imho Chael on edelleen #2 MW maailmassa Silvan jälkeen ennen kuin toisin todistetaan.

Back
Ylös Bottom