Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko Internet Explorerissa olemassa jotain asetusta mikä muistaa edelliset rimpsut mitä olet joihinkin tekstikenttiin kirjoittanut? Töissä pitää välillä kirjoitella samoja yhden tai muutaman sanan mittaisia asioita erillisiin tekstikenttiin, palata takaisin ja kirjoittaa samat asiat taas uudestaan miljoona kertaa putkeen. Olisi suuri apu kun ei tarvitsisi niitä samoja asioita kirjoittaa aina, vaan muuttaa vain ne mitkä muuttuu. Työkaverilla muistaa aina edellisen mitä sinne on hakannut, mutta se ei muista että olisi mitään asetuksia räplännyt. Onko tää taas näitä henkimaalman juttuja? Toisella muistaa jos planeettojen asennot on oikeat ja toisella ei muista jos ei ole muistanut syödä kaurapuuroa viimeisen täydenkuun jälkeisenä tiistaina.

Kun ensi keväänä valmistuu koulusta, vaikuttavatko siitä eteenpäin samana vuonna tienatut tulot ensi kevään opintotukiin? Ainakaan tienestit ennen koulun alkua aikoinaan eivät vaikuttaneet sen syksyn opintotukiin.

Ensi kevät vielä opintoja, jolloin kuuluisi saada tukia, mutta valmistumisen jälkeen tulee tienattua kuitenkin sen verran, että tulorajat paukkuvat. Eli kysymys kuului, lasketaanko valmistumisen jälkeiset samana vuonna tienatut rahat palkkakertymään, jotka vaikuttavat opintotukiin.

Karkaa vähän ohi aiheen, mutta millanen sali siellä on ja onko paha ruuhka? Pääseekö sinne treenaamaan sillä stadikan sisäänpääsymaksulla?

Siis siin on vaa penkki ja kyykkyteline pihalla. :D Lättyjä oli aika surkeesti, oisko ollu vaa johki 130kg asti? Sit siin on paikka mis voi tehä vatsarutistuksii. Iha sisääpääsymaksulla saa treenata siinä.

Iha tyhjää oli ainaki eile viiden aikaa. Mielummin kyl menis johki uimahallin salille.

Siis siin on vaa penkki ja kyykkyteline pihalla. :D Lättyjä oli aika surkeesti, oisko ollu vaa johki 130kg asti? Sit siin on paikka mis voi tehä vatsarutistuksii. Iha sisääpääsymaksulla saa treenata siinä.

Iha tyhjää oli ainaki eile. Mielummin kyl menis johki uimahallin salille.

Aa. Miten mä oon elänyt käsityksessä että uimastadikalla ois sisällä ihan joku kunnon sali?

Minkä ihmeen takia nykyään ainakin monessa K-ruokakaupassa kysytään kassalla, haluanko kuitin? Tottakai minä haluan sen ja ennemmin kieltäydyn siitä jos en sitä halua kuin että pyytämällä pyydän sitä. Kassalla minua ennen joku osti yli sadalla eurolla ruokaa ja häneltäkin kysyttiin samaa asiaa. Otan joka ikisestä korttiostoksesta aina kuitin ja toivoisin saavani sen pyytämättä.

Eivätkö ihmiset nykyään ota muka ruokakaupasta kuittia mukaansa vai mikä tämän idea on? Mulle tuosta toiminnasta tulee mieleen ekana joku syrjäkylän varaosaputka, jossa kysytään, että myydäänkö kassan kautta vai otatko pimeästi ilman kuittia.

No kuka sitä kuittia ihan oikeasti haluaa? Suomessahan kaikki maksaa kaiken kortilla, ja jos jokaisen kuitin ottaisi talteen, niin lompakon sijasta saisi kantaa jotain pirun arkistoa mukanaan, kun kuitteja olis hyvin nopsaan lukemattomia. Varmaan kysyvät siksi, että se on helppo heittää roskiin, kun harva sitä kuitenkaan mukaan ottaa jostain pikkuostoksista eikä niitä kuitteja pyöri joka paikassa, kun ihmiset jättää niitä jälkeensä.

Eivät ota. Ei sillä tee yhtään mitään. Jos kysyt tosta niin yhtä vituttaa ja jos jätät kysymättä niin toista vituttaa.

Oletkos kassahenkilö! Noin mutuna sanoisin 80% asiakkaista ottaa kuitin syystä tai toisesta. Osa kuten itse tsekkaavat onko kassa laskuttanut oikein ja osa ottaa kuitin vanhasta muistista. Itsekkin oudoksun tuota yleistynyttä tapaa kysyä " haluatteko kuitin?" Poikkeus toki muutaman euron ostot.

e: ja miten se korttiostos eroaa käteisostosta, yhtälailla siinä kassa saattaa ryssiä ja kuitilla pystyy virheen osoittamaan etkä millään muulla.

Back
Ylös Bottom