Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on viiden kilon pääs. En tosin taida päästä tavoitteeseeni ikinä!

Vois kymmenenkin kiloa pudotella, joskus jos jaksais.. Taitaa kyllä olla kans tekemätön paikka.

E: Halusitkin toiseen suuntaan, haluatko 5 kiloa mahaläskejä? :D

Huomenta! Ajattelin eilen ostaa liput Summer Soundeille pe-la, mutta päädyinkin kotiviikonloppuun. Illalla leffa pyörimään, mässyt kainaloon ja jalat pöydälle :)

12486248.webp

kävin ostoksilla :kuola: tarttee sitä olla huomiselle Helsingin reissulle matkaevästä...

Huomenta! Ajattelin eilen ostaa liput Summer Soundeille pe-la, mutta päädyinkin kotiviikonloppuun. Illalla leffa pyörimään, mässyt kainaloon ja jalat pöydälle :)

Joo no eipä ole mikää huikee line tänä vuonna mun mielestä. Bingo Players:kin peru keikkansa.

Kattelin täs just Luminosity Beach Festival & Balaton Sound Festival aftermovieita ja kelasin et noihi vois säästää massit tulevina vuosina.

kävin ostoksilla :kuola: tarttee sitä olla huomiselle Helsingin reissulle matkaevästä...

Kiusaa nyt sit vielä läskiä joka yrittää olla herkuttelematta :kuola:

Saattaa olla et viikonloppuna repsahtaa :)

Mä en muistaakseni ole noita vanillaa ja cherryä edes maistanu, eikös noita "ameriikan herkkuja" saa vissii verkkokaupasta tilattua vai joko ovat rantautuneet tavallisiin kauppoihin?

Mä en muistaakseni ole noita vanillaa ja cherryä edes maistanu, eikös noita "ameriikan herkkuja" saa vissii verkkokaupasta tilattua vai joko ovat rantautuneet tavallisiin kauppoihin?

mä kävin lidlissä... cittarissa on perus jenkkiherkkuhylly, sieltä löytyy noita karkkeja ja vaikka mitä! mut tota zero vanillaa ja cherryä siellä ei ollut...

mä kävin lidlissä... cittarissa on perus jenkkiherkkuhylly, sieltä löytyy noita karkkeja ja vaikka mitä! mut tota zero vanillaa ja cherryä siellä ei ollut...

Ok, eipä ole kyllä sattunu silmään. Harvoin kyllä missää lidlissä oon käynytki, mut pitääpä tsekata seuraavalla kerralla kun satun kohille.

Tää on niin turhauttavaa olla duunissa ku ei oo hommia ja tuijottaa vaan s-postia ja toivoa et tulis ees jotain keikkaa :( Mut tänään on sentään perjantain ja mollikka paistaa!

no mutkun niitä oli vaan nyt tarjolla, kohta on liian myöhäistä :D

Mun lähin lidli onkin rempassa, missaan sit noi tarjoukset.. :(

Prkl.

tottakai, ja sit etsin itelleni miehen, joka ilmottaa mut siihen rakas, sinusta on tullut pullukka!- ohjelmaan :D

Minut voisi ilmoittaa jo nyt, mut eipä ole ketää akkaa rinnalla kuka sen tekisi.

Meikällä jatkuu varmaan viikonloppu samaa kaavaa kuin tähän asti viikonpäivätkin, eli chillax, treeni ja työhommat kevyesti. Kavereille tuli töitä, niin aika hiljaista pitää. Suokkiinkaan ei voi lähteä, kun palkat tulevat vasta ensi viikolla.

tämä urheilullinen pullukka lähtee nyt hakemaan erittäin karvaista urosseuraa, meen san kanssa ottamaan aurinkoa, uimaan ja saunomaan. Syömme samalta lautaselta: mä syön ekaks ja se saa mun jämät. Iltasella makaamme sohvalla kylki kyljessä ja ehkä saan muutaman erittäin märän pusun, tuo uros saa rapsutuksia.

tämä urheilullinen pullukka lähtee nyt hakemaan erittäin karvaista urosseuraa, meen san kanssa ottamaan aurinkoa, uimaan ja saunomaan. Syömme samalta lautaselta: mä syön ekaks ja se saa mun jämät. Iltasella makaamme sohvalla kylki kyljessä ja ehkä saan muutaman erittäin märän pusun, tuo uros saa rapsutuksia.

Minulla ainakin jalka vipattaisi moisen päivän jälkeen.. :D

Back
Ylös Bottom