Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei paljo tarvii puhua, ku mulla on semmonen passi millä pääsee joka päivä joka paikkaan. Että soita vaan.

Meiän Auervaara :D

Tuli vaa mieleen kun ykköseltä tulee toi rikostarinoita jossa Auervaara käsittelyssä :)

Ei oo kyllä mua minkään näkösellä suuntavaistolla siunattu. Eilen eksyin ja ajelin vähän harhareittejä, kun etsin Hyllykalliolta Prismaa (juu sitä samaa missä oon tuhat kertaa ennenkin asioinut) ja tänään mopoillessa Ilmajoki-Koskenkorva välillä ei ollut kyllä mitään hajua missä olin. Viinatehdas pelasti ja kertoi mulle sijainnin.

Saatana tätä mopokuumetta. Onneksi ei ole rahaa niin voi vain haaveilla.

Hehe, mullaki mut varmasti pienemmässä mittakaavassa. Joutunen talveksi hankkimaan monkeyn, kun ei autoon oo varaa enkä vittu aja talvella pyörällä paria kilsaa pidemmälle. Töihin pitäis päästä eikä dösät kulje. Oikeeta mopokorttiakaan ei oo. Lisäks oon niin pikkanen että ainoostaan tyyliin monkey käy mulle. Tässä jo fantaassioinut muutamia yksilöitä.

Kaverilla oli tänään niin paska reeni, että joutu lähtemään himaan migreenin kourissa. Dislike. Huomenna uus yritys.

Hehe, mullaki mut varmasti pienemmässä mittakaavassa. Joutunen talveksi hankkimaan monkeyn, kun ei autoon oo varaa enkä vittu aja talvella pyörällä paria kilsaa pidemmälle. Töihin pitäis päästä eikä dösät kulje. Oikeeta mopokorttiakaan ei oo. Lisäks oon niin pikkanen että ainoostaan tyyliin monkey käy mulle. Tässä jo fantaassioinut muutamia yksilöitä.

Onneksi ei ole kuin yksi alamäki töihin, niin ei tässä oikein autoa tai pärrää edes tarvitsekaan. Mutta olisi niin kiva käydä iltasella heittämässä lenkkiä jossakin mutkapätkällä...ehkä joskus vielä.

Joutunen talveksi hankkimaan monkeyn, kun ei autoon oo varaa enkä vittu aja talvella pyörällä paria kilsaa pidemmälle. Töihin pitäis päästä eikä dösät kulje. Oikeeta mopokorttiakaan ei oo. Lisäks oon niin pikkanen että ainoostaan tyyliin monkey käy mulle. Tässä jo fantaassioinut muutamia yksilöitä.

:hyper:

Porvari.

Edit. Ei sittenkään. Eihän sulla ollu varaa. Vedän takaisin.
Näinköhän koittaa kuolo, se eilinen pahalta maistunut maksa on taas päivän vanhempaa. Olsi kiva nähä ne komekymppiset (ja se mopo olis mun synttärilahja, hähä).

Onneksi ei ole kuin yksi alamäki töihin, niin ei tässä oikein autoa tai pärrää edes tarvitsekaan. Mutta olisi niin kiva käydä iltasella heittämässä lenkkiä jossakin mutkapätkällä...ehkä joskus vielä.

Kolmeen päivään lenkkiä heitetty 1012km, kelit oli oikein hyvät kiitos kysymästä.

2013 006.webp

Rengastiekin tuli nähtyä. Oli aika lepposaa matkantekoa kun suurin osa ajasta odotettiin lauttoja:D
Saaristo 030.webp

Joo pari kesää sitten käytii eksän kans kiertää rengastie asuntoautolla. Kivoja maisemia ja komeat oli säät silloinkin.

Kävin keskustassa kävelemässä ja isotissiset vähäpukeiset typyt silitteli liikennevaloissa mun koiraa. Siinä etukumarassa olivat ja koiraa silittelivät :hyper:

"saako sitä silittää?"
white-hot-latina-cleavage-bending-over.jpg

images

"joo antaa mennä vaan, se tykkään kun rapsutatte perusteellisesti"

Annoin koiralle tilanteen jälkeen taputukset kylkeen, kelpo jeppe...

Otan osaa.

Tuo on jo melko perverssiä toimintaa.

Kaikkea pitää kokeilla kerran paitsi sukulaisiaan..

Itseasiassa tuo oli yllättävän hyvä reissu siihen nähden mitä odotuksia oli. Voisin jopa harkita toisenkin kerran jos olis sopiva henkilö lähdössä mukaan.

Ja mä en ymmärrä miten noita kutsutaan teiden tukoiksi, ite varmasti ohitin enemmän kuin mitä meidät ohitettii :D Meinaan et ne teiden tukot on ihan millä tahansa autolla niitä alinopeutta ajavia.

Back
Ylös Bottom