Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaa, että puhelin on ollut kuukauden huollossa (happycare) ja nyt päivän selvittelyn jälkeen puhelin on jossakin gigantin laatikossa ja vakuutusyhtiöllä odotetaan kuvia.... Haistappa gigantti pitkä vittu :)

Mulle sanottiin eilen, että mun katu-uskottavuus on laskenu Chuck Norris -tasolta My Little Pony -tasolle. Aika hurjaa. Oon ollu melkeen Chuck Norris. Nyt mulla on vaan sateenkaari persposkessa.

Kiitos taas Bodyn toimittajat...

"Nuori urheilija jostain venäjän pikkukaupungista, joka haluaa ammattilaiskehonrakennuksen huipulle."

Venäjän (isolla muutenkin kuin virkkeen alussa) pikkukaupunki haluaa ammattilaiskehonrakentajaksi. Selvä...

"Kuitenkin hän aikoo voittaa tämän mahdottoman tehtävä ja tulla mestariksi."

:face:
Hohhoijaa...

Sanssesta tullut ihan juoppo :D

Kerran juoppo, aina juoppo.

Toivottavasti ei harrastele aitajuoksua huomenna :rolleyes:

- - - Updated - - -

Kiitos taas Bodyn toimittajat...

"Nuori urheilija jostain venäjän pikkukaupungista, joka haluaa ammattilaiskehonrakennuksen huipulle."

Venäjän (isolla muutenkin kuin virkkeen alussa) pikkukaupunki haluaa ammattilaiskehonrakentajaksi. Selvä...

"Kuitenkin hän aikoo voittaa tämän mahdottoman tehtävä ja tulla mestariksi."

:face:
Hohhoijaa...

Viuviuviuuu, heitäs nyt se jatimatikki sinne järveen :D

Et selvästi ole päässyt vielä huonojen treenien makuun. Mitäs sitten tehdään kun salilta tullessakin vituttaa?

Olen toki, nykyään niitä ei vaan enää ole. Vaikka jokin ei puntilla oikein kulkisi, yhteenvetona fiilis on aina treenin jälkeen hyvä.

Viimeisin paskatreeni oli vajaa kuukausi takaperin kun ensin pamahti latsi leuanvedossa ja kohta perään alaselkä mavessa. Lenteli kamat pitkin seiniä vitutuksesta. Vaan SILTI salilta lähtiessä (no, jotekuten könytessä) oli hyvä fiilis.

Tuntuipas epämiellyttävältä pyöräillä täyttä vauhtia lentomuurahaisparveen. Onneksi oli kerrankin suu kiinni ettei tarvinnut kokeilla yllättävää hyönteisateriaa. Muutenkin tuolla oli tänään ihan helvetisti joka sortin ötököitä. Valkoinen paita näytti lähinnä joltain hyönteisnäyttelyltä jo muutaman sadan metrin jälkeen.

No perkele! Soittelen sulle huomenna :D saakos sut taas puhuttua alueellekki? ;)

Ei paljo tarvii puhua, ku mulla on semmonen passi millä pääsee joka päivä joka paikkaan. Että soita vaan.

Back
Ylös Bottom