Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Selitäppäs kuinka nämä voi olla yksittäistapauksia, jos näitä limanuljaskoita asuu näissä opiskelija asunnoissa 80%, ja näistä kämpistä 70% oli siinä kunnossa, ettei sinne voi ketään päästää lähellekkään ennen kuin on täysremppa tehty.
Selitäppäs kamelikuski(Digust) tämä.

Tuo perseen ruiskuttaminen vedellä ei välttämättä ole muuten tarpeellista eli se ei jää paskaiseksi, jos ruokavalio on oikea.

Näin. Useimmiten se paska on tarpeeksi kiinteää, jolloin se ei tartu ympäristöön millään tavalla. Tällöin riittää laadukas persepaperi. (Tarpeen mukaan sitä persekäärylettä voi hanan alla kosteuttaa). Pillupuhelinta tarvii oikeastaan vaan poikkeustapauksissa ja yleensä dokausreissujen jälkeen, kun se tavaran laatu on niin huonoa että se lähinnä levii pitkin persettä pyyhkiessä, kun että irtoaisi paperiin.

Kädet pestään AINA toimituksen jälkeen.

ps. nyt on muuten aihe kohdillaan.

pss. mullakin on keskivertoa suurempi meisseli.

Näin sanoo kamelikuski, joka luulee rikastutavan maatamme.

se on rikastuttavan. Kahdella t:llä. Näin rikastin juuri äidinkielen kirjoitustaitoasi.

..ja mitä vikaa on kamelikuskin ammatissa?

Vastaa mun kysymykseen: Miksi mä vaivaisin mun päätä vastaamalla todella tyhmän ja vajaaälyisen tyypin viesteihin?

se on rikastuttavan. Kahdella t:llä. Näin rikastin juuri äidinkielen kirjoitustaitoasi.

..ja mitä vikaa on kamelikuskin ammatissa?

Vastaa mun kysymykseen: Miksi mä vaivaisin mun päätä vastaamalla todella tyhmän ja vajaaälyisen tyypin viesteihin?
Koska kamelikuski ei pysty vastaamaan mitään tähän kysymykseen, jonka esitin. Olisi ollut kyllä kiva kuulla rikastajan selittelyt ko asiaan, jossa nämä paskakasat sotkevat asuntonsa siihen kuntoon, että rotatkaan ei niihin kämppiin majoittuisi ennen remonttia.

Eiköhän jokainen rotuun ja kulttuuriin katsomatta ole itse vastuussa sotkuistaan.. mitä sitä muiden sotkuja selittelemään?
Opiskelijat nyt tunnetusti ovat ihan apinan tasolla kunhan kotoa pääsevät äidin nuhteesta.. muistan ku kaverit muutti nuorisosäätiön ihan kusiuuteen kerrostaloon.. niin mennyt ku pari kk niin oli hissi tussattu ja ovikoodi laite potkittu irti ja käytävillä kanamunat ja pullot lennellyt ja oksennus haisi rapussa. Ei siinä et olisi yllättänyt miten siinä käy.. mut kuvottavaa silti.

muistan ku kaverit muutti nuorisosäätiön ihan kusiuuteen kerrostaloon.. niin mennyt ku pari kk niin oli hissi tussattu ja ovikoodi laite potkittu irti ja käytävillä kanamunat ja pullot lennellyt ja oksennus haisi rapussa. Ei siinä et olisi yllättänyt miten siinä käy.. mut kuvottavaa silti.
Tämä ei kyllä ole suomalaisilta mitenkään yleistä taikka normaalia käytöstä. Itse en onneksi ole vastaavaan törmännyt.

Haluaisin kyllä kuulla mitä nuo hajusteet on jotka luovat sen epämiellyttävän hajun.

Eiköhän jokainen rotuun ja kulttuuriin katsomatta ole itse vastuussa sotkuistaan.. mitä sitä muiden sotkuja selittelemään?
Opiskelijat nyt tunnetusti ovat ihan apinan tasolla kunhan kotoa pääsevät äidin nuhteesta.. muistan ku kaverit muutti nuorisosäätiön ihan kusiuuteen kerrostaloon.. niin mennyt ku pari kk niin oli hissi tussattu ja ovikoodi laite potkittu irti ja käytävillä kanamunat ja pullot lennellyt ja oksennus haisi rapussa. Ei siinä et olisi yllättänyt miten siinä käy.. mut kuvottavaa silti.
Nämä opiskelija asunnot ovat yliopisto opiskelijoille, herää kysymys miksikä nämä viidakon asukit opiskelevat, kun käyttäytyminen on tälläistä.

Onko kukaan täällä muuten kelannu sitä, miksi kukkahattutädit pitää kerjäämiskieltoa rasistisena? Eikö ne oo oikeestaan silloin vaan itse rasisteja, kun väittävät kerjäämiskiellon kohdistuvan pääosin romaneihin. Tekevät siis itse sellaisen luokittelun, että kaikki kerjäläiset on romaneita ja toisinpäin, mutta väittävät kuitenkin että kerjäämiskielto, joka koskisi kaikkia muitakin ihmisiä, ja lisäksi vähentäisi ulkomaista järjestäytynyttä rikollisuutta Suomessa, olisi rasistinen.

Allah "miehet" asialla, nämä rättipäät pitäisi viedä kaikki saunan taa.

Sitten vaan suoraan itäkeskuksen halal-liha kauppaan katsomaan, josko Virpi-lammas löytyisi sieltä vaikka nyljettynä. Luulisi kuitenkin että musulmaanit vihaavat enemmän sikoja. Ei tästäkään voi varmasti sanoa, että ketkä sen on tehny, mutta jos verilammikko osoittaa mekkaan päin suhteessa siihen, missä elukka on teurastettu, niin sitten voi tehdä jo johtopäätöksiä. Ei kuitenkaan kuulosta miltään teinipoikien tekosilta, sen verran raaka juttu kuitenkin.

Back
Ylös Bottom