Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vasthan tässä on 12 vuotta tullut asuttua/rempattua eikä yksikään huone ole täysin valmis.

Piti miettiä pariin kertaan et onko tänään torstai :D Kohta tääkin viikko on ohi.
Yritin nukkua pitempään tänään, mutta kissalla oli jotain muuta suunnitteilla. Jossain vaiheessa aamuyötä tuli kävelemään mun päälle ja kun en jaksanu reagoida ni se jäi kehräämään päälle. Ihan kiva, mutta sen kehruu kuulostaa rikkinäiseltä moottorilta. Onneksi olin niin väsyny, et nukahdin uudelleen. Ottihan se matsia ruokasäiliönkin kanssa yöllä.

Mulla jäi kaheksaan :( Ja se on auttamattomasti aivan liian vähän. Täytyy varmaan ens yönä korjata ja nukkua kymmenen. Pääsee siihen yheksän tunnin keskiarvoon arkiöinä.

No tekniikka ihan jees, mut oli jotenki ponnetonta.

Dislike, ponnettomat treenit on perseestä. Just oli leirin jälkeen pari tollasta kun koko kroppa oli ihan ponneton. Tuloksetki oli iha jeez, mut fiilis vaan kertakaikkisen löysä.

Nukuin vaan yheksän tuntia, pakkopäikkärit jossain vaiheessa.

Huanommin treeni saa mennä vasta jos johonki vihlaasoo. Sillä asentehella menty yli pual vuatta ja toimii.

edit mitkä munat? Närhen munat? En tunne miestä.

Nää on näitä, ulkokuori perseestä. Sisältä täyttä munaa :D

Huomenna pääsee ryyppäämään. Vittu nää työt haittaa harrastuksia. Väsyttää ja inte motivaatio.

Menis ny tää flunssa jo ohi... Kelitki lämpiää ja tää vaa pärskii, niistää ja yskii. Ei oo reilua :P

Tänään jos töissä kävis ja yks rokote pitäs taas käydä ottamassa.

Oispa pekonia. Pitää varmaan lauantaiksi paistaa pekonia ja munakokkeli punaisella maidolla
Pitäs kehitellä jotain syötävää sunnuntaiksi, ehkä teen vihdoin sen marenkikakun. Ei vaan yhtään ideaa mitä mie laitan siihen päälle :D

Back
Ylös Bottom