Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

PAKKIKSELLA tämä stringijtuttu selvisi!! Ei mun vaimo sanonu mitää, pitää tänään udella :D

Meinaatko että feisbuukissa laitettiin sitten tyttöjen kesken stringikuvat jakoon :D ?

En, mutta facebookis minä näin asioita jotka aiheutti vain tuskaa. Täälä ei oo tuskaa aiheuttavia juttuja mulle paljastunu.

Kai ne tekee. Ne jotka kuvittelee olevansa kunnos. Mä pidän mun shortsit jalassa hamaan tappiin.

Näino. Niin kuumaa kesäpäivää ei tuukkaa että mä luopuisin teepaidasta ja farkuista.

Hehe, hyvin yhdistetty!

Treenipäivitys: kahvia ja liikenteeseen. Hiki haisee jo valmiiksi testosteronilta. Myös salikortti pitää uusia. Näinköhän ne antaa mun jatkaa ku oon tällänen haisuli.

Siemennesteelle? Eikös se haju tuu testosteronista?

Jepjep, sit kaikki varhaisteinit haisee siemennesteelle?
Muistan ikuisesti ton makeanimelän tuoksahduksen. Naisetkin saattaa haista tolta tiettynä kierron aikana. No se siitä biologiasta...

kävin kaupassa... siellä oli miehiä.

Rrrrakastuitko?

Jepjep, sit kaikki varhaisteinit haisee siemennesteelle?
Muistan ikuisesti ton makeanimelän tuoksahduksen. Naisetkin saattaa haista tolta tiettynä kierron aikana. No se siitä biologiasta...

No en mä muista muuta ku että mällinhaju tulis siitä.

Lisää hikeä, miten helkutissa täällä pitää pukeutua?!? Nää mällikainalot käy ihan villeiksi. Tääl onki lämmin ku aamul oli jäätävää.

Ei sit mennä rannalle, vaan East Body Itäkeskukseen treenaamaan... Joku innokas joka tulee mukaan?

Back
Ylös Bottom