Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä mää nukun vielä tunnin päikkäritki. Lömällä ei oikeen taho oikeen väsyttää ku päivät vaan makaa ja treenaa vaan. Ei siinä mitään, kelpais kyllä mulle. Jollekin tulis tylsää.
Ja ehdottomasti menen keskiviikkona rannalle jos säät suosii. Otan mallia isosta Arskasta, Pumping ironissa nimittäin makas rannalla hän.

- - - Updated - - -

Voe mahoton! Kohta pääsee tekemään muastavettoo!

Vejä hyvin!!! Sama päivä!!!

Istunu kohta tunnin aamupalapöydässä ja vieläki tuntuu et puoliks nukuksissa. Pitäisi jaksaa vaihtaa jarrupalat autoon, toisaalta on pitänyt jo 2 viikkoa...
Taidan hakea lisää palkkaria ja lähteä salille. Kai sitä kyykätessä virkistyy..

Aaah 8,5 tuntia unta palloon. Tais viikonlopun rapula kadota noihin uniin. Jestas, ku teki hyvää. Kyllä lomalla on sitten mukavaa.

Jes, tänään synttärit! Vedän hirveet perseet kaikkien kavereiden kans ja krebaan like never before.

Tai oikeestaan vois mennä tekeen noita hallin pohjatöitä ko sai lisää FinnFoamia.

Arvakkaas mitä! Mä oon viimesen kymmenen vuoden aikana tehny kerran maastavetoa. Höhö. Isot miehet sillon joskus sano että kannattaa tehä maastavedon sijaan etukyykkyä, ja minähän oon tehny.

Se yks kerta oli viimetalvena. Eihän siitä mitää tullu niin se taas jäi.

Arvakkaas mitä! Mä oon viimesen kymmenen vuoden aikana tehny kerran maastavetoa. Höhö. Isot miehet sillon joskus sano että kannattaa tehä maastavedon sijaan etukyykkyä, ja minähän oon tehny.

Se yks kerta oli viimetalvena. Eihän siitä mitää tullu niin se taas jäi.

Enemmän tuo etukyykky "coreen" ottaa kuin maastaveto ainakin itellä.

Tein itselleni lupauksen tammikuussa, kun mavemaksimi oli 170, että otan 200 ennen juhannusta. Tuo nosto jäi loppuojennusta vaille, maastairrotus tosin tuntui kevyeltä.
Jos kohta pääsisin yli tosta vitutuksesta ja jatkaisin itekin mavettelua...

perskules sentään, kun ei pää käänny! Tarttis ajella kauppaan, mut hiukan hankalaa taitaa olla... jos exä jaksaisi olla niin kiltti ja kuskata mua.

Kahtena yönä peräkkäin jo ihania miesunia. Huhhuh. Ei nyt joka aamu jaksais herätä housut rullalla. Jos vaikka ei huomenaamulla tarttis herätä enää ollenkaan?

Ku itte teköö niin siitä tuloo sellanen ku tuloo.

Etätyön etuja, kun heräsin äsken 10h yöunien jälkeen, ja voin alottaa tekemään duunia kalsareissani. On tässä se huono puoli, ettei ole ketään muuta paikalla keittämässä kahvia.

Pitkän hiljaisuuden jälkeen koittaa pitempi hiljaisuus.

Back
Ylös Bottom