Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tu, että voi särkee päätä. Vituttaa oikeen. Perseestä. Valtakunta kivuttomasta päästä ja jumittomista hartioista.

Oli sitten vadelmia niiiiiiiiiiiiin paljon metsässä, että tuli otettua liian pienet kantimet mukaan. Pakko se on mennä uudestaan, niin on talvella puuron päälle muutakin kuin raejuustoa :kuola:

Oli sitten vadelmia niiiiiiiiiiiiin paljon metsässä, että tuli otettua liian pienet kantimet mukaan. Pakko se on mennä uudestaan, niin on talvella puuron päälle muutakin kuin raejuustoa :kuola:

Missä tollanen metsä on? Mä nimittäin löysin vaan kuivettuneita vadelmia ja mustikoita- on tää niin perseestä.

- - - Updated - - -

Onko treeni ollut tarpeeksi hyvä, jos meinas taju lähteä ja laatta lensi? Hemmetin sali, ihme kun ei saada sinne parempaa ilmastointia. Täytynee suosiolla vetää treenit himassa...

12470701.webp

Stadilaisen marjastusvinkit osa1: Marjat kasvaa varjossa eikä auringossa. Aurinkoisilla paikoilla ne on ihan kuivuneita.

edit. Tuli muuten hyvät muffinsit ja mustikkapiirakat mättöpäivälle.

Tuolta semmonen löytyi. Mustikkapaikkoja etsin viime viikolla kakspyöräsellä metsäteitä ajellen, mutta sitten tuli kohta jossa näky pelkkää vattua.

Oon aina ihmetellyt miten joku voi kerätä 10 l vadelmia yksin. Nyt ymmärrän että sekin on ihan mahdollista :hyper:

Mitä sitä nyt suotta meille Nivalaisille rähisemään? Haapavetisethän ne nimenomaan on kaiken pahan alku ja juuri..

Kyllä niille Nivalankin pönttöpäille toisinaan pitää muistuttaa, ettei ne niin korreita ole kuin kuvittelevat olevansa. Mutta Haapaveestä oomma samaa mielipuolta. En tiiä onko tilanne nykyään eri, mutta vielä kymmenen vuotta sitten en vapaaehtosesti sinne ois menny.

Jaa taisin tilata uuden sykemittarin Saksanmaalta... Jos tuo tuolta saapuu, niin kohta olis myynnissä vuoden vanha hyväkuntoinen Polar rcx3. Tarviiko joku?

Perkele mä olen tehnyt tänään töitä. Kainaloita myöten paskassa on ihan hyvä ja kotosa olla.

Ruokaa ja olutta.

Back
Ylös Bottom