Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Mulle on eräs huora sanonut (ihan siis baarissa vaan juteltiin), ettei halua tummempia miehiä koska niillä isommat kullit ku valkosilla ja ne muutenki panee kovempaa. Se pillu on kuitenki niiden työkalu.. Lontoossa eräs ukrainalainen horo käännytti kaverini pois siinä vaiheessa ku housut laskettiin alas. Sanoi vaan että "no no.. too big".
Jospa käännytti kuitenkin hajun takia, kamelikuski on saattanu tuoksahtaa hieman.

- - - Updated - - -

Aika ennakkoluulosia huoria...

Tumma = eläimellinen... Vai mitä ihmeen rasistijohtopäätöksiä ne maksulliset muijat on tehny. :D
Todennäköisesti haissut niin saatanasti, sitten horo kehunut vehkeitä isoksi ettei kamelikuski ota väkisten, ja hakkaa vielä siihen päälle.

Onko myös ihan luonnollista, että kun nämä muslimit saavat turvapaikan ja ilmaisen ylläpidon Suomesta, niin kiitoksena tästä komeillaan rikos-, raiskaus- ja työttömyystilastojen ylivoimaisessa kärjessä vuodesta toiseen eikä edes yritetä sopeutua maan tavoille vaan päinvastoin, ollaan vaatimassa kaiken helvetinlaisia erikoisoikeuksia? Kyllä tässä pitää nimenomaan vihata pelaajia eikä peliä, sillä peli toimii kaikkien muiden paitsi muslimien kanssa.

Mitäs muutakaan voi olettaa kun päästää villipedot aitauksestaan vihreälle laitumelle lampaiden sekaan.

Noin kymmenen päivää oon ollu lomailemassa ulkomailla ilman internettiä, ja siinä ajassa maahanmuuttokeskustelu on jo ehtinyt muutua joksikin "huorat ja penis"-keskusteluksi.

Disgust: ehkä se ukrainalainen horo ei tarkottanu kaverin kalua vaan sitä kaveria itseään...:D ?

Mulle on eräs huora sanonut (ihan siis baarissa vaan juteltiin), ettei halua tummempia miehiä koska niillä isommat kullit ku valkosilla ja ne muutenki panee kovempaa. Se pillu on kuitenki niiden työkalu.. Lontoossa eräs ukrainalainen horo käännytti kaverini pois siinä vaiheessa ku housut laskettiin alas. Sanoi vaan että "no no.. too big".

Nyt menee jo aika paksuksi (pun intended) :hyper:

Nyt menee jo aika paksuksi (pun intended) :hyper:

Ne horot ottaa sen 5-20 asiakasta päivässä.. noin mutuillen? Kyllä ne haluu mahdollisimman helpolla päästä. Mielummin siis se pienikullinen valkoinen rauhallinen rakastaja kuin se isomunainen tumma mies, joka on oikeesti tullu panee. Siinä kun tulee beissari kipeeks ni ei varmaan ihan heti tee mieli ottaa seuraavaa asiakasta perään. Eli usko pois, kyllä se on se vehkeen koko ja tapa nussia minkä takia monet maksulliset naiset ei tummaa miestä välttämättä halua. Mutta tämmöistähän pienikikkelisen suomalaisen on vaikea ymmärtää / uskoa.

- - - Updated - - -

Olen itse 1/16 saksalainen. Voinko siis puhua "meistä saksalaisista"?

?

Olen itse 1/16 saksalainen. Voinko siis puhua "meistä saksalaisista"?

No sittenhän kuka tahansa voi varmaan ihan luvallisesti käyttää natsikorttia sua vastaan.

Jos Disgust pitää sitä faktana että mustilla on isompi muna, niin miks mä en saisi pitää sitä tosiasiana että mustat on vähä-älysempiä kuin valkoset. Eiks se olis hyvä kompromissi? Kenenkään ei tarvisi olla yksin kun kaikki voisi olla yhdessä rasisteja.

No sittenhän kuka tahansa voi varmaan ihan luvallisesti käyttää natsikorttia sua vastaan.

Jos Disgust pitää sitä faktana että mustilla on isompi muna, niin miks mä en saisi pitää sitä tosiasiana että mustat on vähä-älysempiä kuin valkoset. Eiks se olis hyvä kompromissi? Kenenkään ei tarvisi olla yksin kun kaikki voisi olla yhdessä rasisteja.

Totta kai sä saat olla mitä mieltä tahansa. Tuosta älyjutusta mä olen sun kanssa samaa mieltä.

Jospa käännytti kuitenkin hajun takia, kamelikuski on saattanu tuoksahtaa hieman.
Kieltämättä tule mieleen, että henkilökohtaisella hygienialla voi olla vaikutusta. Joissain päin maailmaa ei siitä niin hyvin huolehdita kuin täällä. Mutta olipa syyt mitkä tahansa, heillä on onneksi oikeus valita asiakkaansa.

Viittasin vain tuohon viestiisi, jossa sanoit "Me nussitaan, me ei rakastella". Mielestäni on jännä, kun pidät itseäsi ulkomaalaisena ja erilaisena sen takia, että isukkisi on ulkomaalainen.

Kuulosti vaan hyvältä one linerilta tohon kohtaan. Mutta jos on pakko sanoa ni juu, pidän itseäni 51 % ***********nä ja 49 % suomalaisena. Eikä se johdu vain siitä että my old man on ulkomaalainen.

Kieltämättä tule mieleen, että henkilökohtaisella hygienialla voi olla vaikutusta. Joissain päin maailmaa ei siitä niin hyvin huolehdita kuin täällä. Mutta olipa syyt mitkä tahansa, heillä on onneksi oikeus valita asiakkaansa.

Joillain nyt on kulttuurilliset hajusteet mitkä haisee törkeen pahalle, mutta kyllä yleisesti mamujen kämpät ja esim vaatteet on kuosissa. Tietenkin jos kyseessä on suuri lapsiperhe, ni tilanne saattaa olla eri. Mainittakoon vielä, että t-o-d-e-l-l-a harvoin olen nähnyt suomalaisten ystävieni pesevän kädet ennen ruokaa, ja kädet sekä suu ruoan jälkeen. Ulkomaalaiset (lähi-itä yms) tekevät sitä normaalisti.. itsestäänselvyys siis. Ja perseen peseminen paskallakäynnin jälkeen! Suurin osa suomalaisista ei edes pese persettä käsisuihkulla vaan pyyhkivät paperilla ja thats it! No hyi ny vittu! Eikö se perse jää paskasen tuntuiseksi?? Jos joku heittää sua paskalla naamaan niin pyyhitkö sä naamas paperilla vai pesetkö sä sen ja vähän vitun nopeesti? En siis tiedä pesestkö sä persees.. jos peset ni hyvä niin, mutta jos et ni sulla ei ole varaa puhua kenenkään henkilökohtaisesta hygieniasta. Tää on itseasiassa asia mistä ollaan usein juteltu kaverien kanssa.

No siis lähinnä jengii varmaan käy hämään ku nää karvaranteet puntilla käy suihkus (ja jotku saunassa) uikkarit jalas ja jatkaa siitä pesemättömät värkit housuissa päiväänsä.. et siitä varmaan kyse.

^ en ihan usko että toi on se asia mitä jengi ajattelee ku ne puhuu ulkomaalaisten likaisuudesta. Ja kyllähän ne värkit voi pestä vaikka ois uikkarit jalassa? Ei niitä ole liimattu siihen vyötäröön kiinni.

No ei ole ei.. kerro nyt kun juttu luistaa.. miks muslimien pitää käyttää uikkareita yleisissä saniteettitiloissa samalla kun pottunokat pärjää munasillaankin? Käskikö Mohis the man tehdä niin vai onko kyseessä aivan omat sovellukset?

Tiivistelmä tämän sivun komedia-annista: Murjaaneilla on kauheat meisselit, ovat kauheita panemaan, ovat kauhean hygieenisiä, mutta eivät silti kelpaa edes rahasta huorille :D

Joillain nyt on kulttuurilliset hajusteet mitkä haisee törkeen pahalle, mutta kyllä yleisesti mamujen kämpät ja esim vaatteet on kuosissa. Tietenkin jos kyseessä on suuri lapsiperhe, ni tilanne saattaa olla eri. Mainittakoon vielä, että t-o-d-e-l-l-a harvoin olen nähnyt suomalaisten ystävieni pesevän kädet ennen ruokaa, ja kädet sekä suu ruoan jälkeen. Ulkomaalaiset (lähi-itä yms) tekevät sitä normaalisti.. itsestäänselvyys siis. Ja perseen peseminen paskallakäynnin jälkeen! Suurin osa suomalaisista ei edes pese persettä käsisuihkulla vaan pyyhkivät paperilla ja thats it! No hyi ny vittu! Eikö se perse jää paskasen tuntuiseksi?? Jos joku heittää sua paskalla naamaan niin pyyhitkö sä naamas paperilla vai pesetkö sä sen ja vähän vitun nopeesti? En siis tiedä pesestkö sä persees.. jos peset ni hyvä niin, mutta jos et ni sulla ei ole varaa puhua kenenkään henkilökohtaisesta hygieniasta. Tää on itseasiassa asia mistä ollaan usein juteltu kaverien kanssa.
Näitten kamelikuskien jäljiltä kaverini remppaa juuri opiskelija asuntoja Helsingissä, en ole edes nistien tai alkoholistienkaan kämppiä nähnyt niin järkyttävässä kunnossa kun näitten kamelikuskien jäljiltä. Hellat, jääkaapit, vessat on sellasessa kunnossa ettei voi ymmärtää kuinka kukaan voi päästää asuntoansa tuohon kuntoon. Nämä paskakasat eivät ole edes ymmärtäneet, että wc pönttö on ulostusta varten, niin kuinka niitten käsienpesun laita sitten on ollut. Kaiken huipuksi nämä pikipäät oli polttaneet uunissa puita, kun uuni oli mennyt rikki, ja olivat luulleet, että joutuvat sen itse maksamaan. Eli kyllä nämä séllaista paskasakkia ovat ettei niitä pitäisi ihmisten ilmoille edes päästää.

Back
Ylös Bottom