Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

No niin, nyt kun Kike on kruunattu niin tämäkin vääntö voidaan haudata.

Kysymys Mikelle.. olitko peruskoulu aikana koulukiusaaja (tai häirikkö) tai koulukiusattu?

Jokaisella oma mielipide, minusta Make on menestynein! Ei aina tarvitse voittaa ollakseen menestynyt. Maine ku on kova niin silloin on menestynyt urallaan ja sitä Makella on enemmän kuin kellää muulla käyden helvetin portit läpi ja morjestaen saatanaa!

Ja varsinkin jos Make voittaa Bullit ja kumppanit Lahdessa niin silloin hän o periaatteessa voittanut kaiken mitä muutkin päihittämällä heidät!

War Savolainen:rock: nyt voidaan jatkaa muusta :)

Kysymys Mikelle.. olitko peruskoulu aikana koulukiusaaja (tai häirikkö) tai koulukiusattu?
Kiusattu.

Kun kerran koulusta puhutaan..

Pärjäsitkö koulussa, saitko hyviä numeroita?
Tykkäsitkö käydä ko. paikassa?
Kasi tais olla paras keskiarvo. En sen kummemmin vihannut tai tykännyt koulusta.

Jokaisella oma mielipide, minusta Make on menestynein! Ei aina tarvitse voittaa ollakseen menestynyt. Maine ku on kova niin silloin on menestynyt urallaan ja sitä Makella on enemmän kuin kellää muulla käyden helvetin portit läpi ja morjestaen saatanaa!

Ja varsinkin jos Make voittaa Bullit ja kumppanit Lahdessa niin silloin hän o periaatteessa voittanut kaiken mitä muutkin päihittämällä heidät!

War Savolainen:rock: nyt voidaan jatkaa muusta :)

Eli sun mielestä kovin kehonrakentaja on se joka pitää eniten meteliä itsestään ja saanut suurimman maineen?

Enkä mä nyt mitenkään halua vähätellä savolaista. Kyseenalaistan nyt vaan sun määrittelyperusteet. Semantiikakshan tää menee jokatapauksessa.

Jossittele kätees. Sijoitukset merkitsee kehonrakennuksessa, ei jossittelu. Make on voittanut yhden kisan, 1993 SM-kisan. Loput sijoitukset ovat:
1992 SM-junnujen 2.
1992 SM-yleinen 7.
1997 Finnish Gp 7.
1998 Finnish Gp 9.
2001 Ironman 12.
2001 San Francisco 8.

Maken legenda on syntynyt poikkeuksellisen kovasta lihasmassasta ja hyvästä mallista. Makella ei ihan järkyttäviä heikkouksia koskaan ollut, pohja menestykselle oli olemassa.
En ole koskaan aikasemmin sen tarkemmin tutustunut Maken kisahistoriaan mutta nyt ymmärrän miksi jossain jenkkifoorumeilla kun make on mainittu niin ensimmäiset muistikuvat suurimmalta osalta ihmisistä on "se kaveri jolla oli ihan älyttömät kädet". Nyt täytyy kyllä rehellisesti ihmetella tuota maken hypeä mikä esimerkiksi pakkotoistolla on kaverista. Kai se riittää että on suomalainen ja iso, vähän niinkuin Bull.

Hei mike! Mul on asiaa. Niin: Mä näin unta susta. Joo ja samalla tosta wileniuksen peteristä. Kuka se on? Nii se on se suhteellisen kova kehonrakentaja. Suhteellisen! Te veditte mulle jotain maastavetotreeniä. Miks te laitoitte siinä tangon päihin ihan helvetisti eroavan määrän painoa tangon eri päihin ja halveksitte minua ku mä en meinannu suostuu nostaa sitä rautaa siitä? Perkele :D Mike sä siel katoit että "vittu mikä idiootti ku lähtee meijän kans treenaa" ja Peter siel katto vaa naamapalmuna että "eiks toi oikeesti tajuu treenistä mitää" ja mä siin samal yritin pähkäillä et miten helvetis mä tän tangon tästä nostan ku jätkät vaatii et "nosta nyt saatana" ja viel pitää olla noin epätasapainonen määrä rautaa. Katoin teitä aina jokaisen järkeä hakevan yrityksen jälkee että "mitä vittua jätkät"-ilmeellä ja te katoitte mua että "ei vitun amatööri" :D Vittu sentäs teijän kans!! :lol2: Ootte vaikuttanu ilmeisesti liikaa mun psyykkeesee/alitajuntaa kaikkeen :lol2:

E. voisin sanoa että teille että vitun runkkarihomot saatana. Mikä teitä vaivaa?? :D Noh, ei mitää, olis hienoo päästä reenaa teijän kans varsinki tälläsen pidemmän tauon jälkee ku ei oo mitää harrastanu. Olisin nii kuollu jonku pari viikkoo ja se kelpais meitsille aka re-alottelijalle.

En ole koskaan aikasemmin sen tarkemmin tutustunut Maken kisahistoriaan mutta nyt ymmärrän miksi jossain jenkkifoorumeilla kun make on mainittu niin ensimmäiset muistikuvat suurimmalta osalta ihmisistä on "se kaveri jolla oli ihan älyttömät kädet". Nyt täytyy kyllä rehellisesti ihmetella tuota maken hypeä mikä esimerkiksi pakkotoistolla on kaverista. Kai se riittää että on suomalainen ja iso, vähän niinkuin Bull.

Ketä muita suomalaisbodareita on ylipäätään noteerattu jenkkifoorumeilla? Ihan sama mitä vitun smurffikisojen mitaleja joku kääpiö napsii, mutta jos sulla on laittaa joku kovempi kuntoinen suomalaiskaveri kuin vuoden 1997 Marko Savolainen, be my guest, odotan innolla. Perähikiän piirinmestaruuspokaali näyttää varmasti ihan vitun hienolta kaapissa, mutta vielä hienommalta näytää Suomen kovin bodari.

Aina voi lässyttää Bulleista, Nyyssölöistä tai Wileniuksista (ei mitään äijiä vastaan), mutta toistaiseksi KUKAAN suomalainen ei ole ollut yhtä hienossa kunnossa kuin Savolaisen Make.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mutta toistaiseksi KUKAAN suomalainen ei ole ollut yhtä hienossa kunnossa kuin Savolaisen Make.
Paskanvitut sanon minä. Hieno kunto on muutakin kuin vain iso lihasmassa. Tossa sulle pari mestaria, jotka ovat kummatkin saavuttaneet vitusti enemmän kehonrakennuksessa. Olihan Make elämänsä kunnossa ja olisi paremmin pitänyt sijoittua, mutta jotain rajaa nyt tohon paskanjauhantaan parhaasta bodarista. Make olis voittanut kaikki kansalliset kisat mihin olis tolla kunnolla mennyt ja amatöörien kansainvälisissäkin kisoissa ollut korkealla, mutta kun ei mennyt, niin ei voi mitään.

b91sivu5.jpg

800_7957-10.jpg

Ketä muita suomalaisbodareita on ylipäätään noteerattu jenkkifoorumeilla? Ihan sama mitä vitun smurffikisojen mitaleja joku kääpiö napsii, mutta jos sulla on laittaa joku kovempi kuntoinen suomalaiskaveri kuin vuoden 1997 Marko Savolainen, be my guest, odotan innolla. Perähikiän piirinmestaruuspokaali näyttää varmasti ihan vitun hienolta kaapissa, mutta vielä hienommalta näytää Suomen kovin bodari.

Aina voi lässyttää Bulleista, Nyyssölöistä tai Wileniuksista (ei mitään äijiä vastaan), mutta toistaiseksi KUKAAN suomalainen ei ole ollut yhtä hienossa kunnossa kuin Savolaisen Make.

Veit sanat suustani! :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
nyt rupes itseänikin vituttamaan toi saatanan jossittelu vaikka en kehonrakennusta juuri seuraa niin kyllä meriitit tulee siitä mitä saavutat.nyyssölällä on kyllä aika tiukka kunto tossa kuvassa.

Nyyssölällä o kyllä mallikas fysiikka. Harmi, ettei Fitnesstukkuu kiinnosta sponssata miestä sen vertaa, että nähtäis miten pitkälle rahkeet oikeesti riittäs. Ellei se oo tietty pelkkä tekosyy.

Meinasin itekki Pulkkisen J-P mainita, mutta se tuli jo. Miksiköhän hänet unohdetaan aina??? Eikö hänellä ole kuitenkin aika kovat meriitit suomalaiseksi kehonrakentajaksi ja jopa tunnetaan jotenkin maailmallaki.

Kyllähän maken bodi on ollut omaa luokkaansa suomessa. Kyl Mike provoaa aika pahasti jos väittää että Nyyssölä on omannut paremman kokonaisuuden kehonrakennuksessa kuin Savolainen. "Menestys" voikin olla parempi mutta jos Maken 97 kunnon viereen laitetaan kuka tahan suomalainen parhaimmillaan niin takkiin tulee eli se tekee Makesta sen suomen kovimman podarin, ei ne em,pm gp yms yms sijoitukset.

Back
Ylös Bottom