Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Fitnessiä. Persettä ja puurua. Perse on kipiä ja puuro on hellalla. Maitoon keitin. Mustikoita laitan sekaan. Ja vaahterasiirappia. Tulee hyvä sillä lailla.

Missäs se fitness on?

Saat nauttia mallasta munkin puolesta :D

Joo. Lavvantaina sitte. Ehkä jo huomenna jos ei sada.

Junassa menossa kohti Isoa Kirkkoa.
Mikä siinä onkin, että ajanhallinta on niin hemmetin vaativa taito? Saatiin taas kirjaimellisesti juosta junaan.

Jestas, jotta voipi olla taas niska/hartiaseutu jumissa ja sitä myöten pää kipeänä! Siis ihan saatananmoinen jomotus. Pitäneekö soittaa työterveyslekuriin jotain piikkiä hakemaan, vaikka lopetus-semmoista? Voitin muuten paikallislehden kilpailusta uuden moottorisahan, sain eilen. Sitä kun lähden huudattamaan, niin loppuu niskan kutinat.

No se on siinä ku on persettä ja puurua. Ai niin mutta ei oo kuvia niistä. Tai perseestä on. Puurosta en laita. Ois liian HC.

Ahaa, selevä. Mullaki oli sitte eilen fitnessiä vaikka joinki vaan kaljaa. Tänään korvaan puuron herneskeitolla, eli nyt lähden kylille aamiaiselle, heippa.

mä sain lapsen itkemään, kun kielsin tyhjentämästä roskista

Mä sanoin, että on epäreilua kiristää pikkuveljeä tekemään sen kotityöt ja että imurinputki kannattaa kerätä pois lattialta ennen kuin vanhemmat tulee kotiin. Kuulemma aina puutun kaikkeen ja oon ärsyttävä kun komennan. Ha. Onneks tuli jo rakkaudentunnustuksiakin tälle aamulle. Pysyy balanssi.

Kävin veljen luona aamukaffella, siellä veljenpoika kiukutteli, kun ei ollu syöny aamupuuroaan. Pienempi versio ihmetteli kuka olen ja esitteli pystyyn kiipeämistaitoaan (6kk).

Plussa pepputreeneille, jatkakaa... :)

Isänmaan petturi. Takaisin ei ole tulemista perkele!

Älä sano noin :(
Sinne se Sanze sitten lähtee. Eikä palaa enään ikinä suomeen, kun rakastuu syömään vaan riisiä tikuilla :D Eks sää kiinaan mennyt?
Juu Kiinaa. Kyl täs ois vaiks mitä tehtävää ennen lähtöö :D ressiä pukkaa!
Ei se lähteminen niin paha ole. Mutta jumalauta se takaisin tuleminen.
Mikäs siinä?

Jää taas vaihteeks viikonlopulta salilla käymiset väliin...

Lisäksi.

Hemmetin ärsyttävää käydä mummolla kylässä, kun kokoajan koittaa tuputtaa lisää ruokaa nenän eteen. Koita siinä sitten kohteliaasti sanoa, että koitan tässä dieettailla...

No mut kohtahan sulla ei ole varaa ostaa liiemmin ruokaa, niin siinähän sitä hoikistuu luonnostaan. Opiskelu alkaa ja ajat kovenee. Syö ny ku mummo tarjoaa.

Mikäs siinä?

Vähän hankala tuokin on selittää havainnollistavasti. Kun ulkomaille muuttaa, niin kaikki on uutta ja ihmeellistä, ja eläminen siellä tuntuu kiinnostavalta ja virkistävältä. Pienetkin asiat kiinnostavat ja hämmästyttävät ihan eri tavalla kuin Suomessa. Siellä toisessa maassa sopeutuu asumaan, ihmisestä ja maasta riippuen, kuukaudessa tai parissa, ja se alkaa tuntua todella nopeasti kodilta mielenkiintoisesta ympäristö huolimatta. Sitten kun siihen hienoon ja kiehtovaan erilaisuuteen on sopeutunut, tuleekin paluu Suomeen takaisin samoihin kuvioihin, mistä on aikoinaan lähtenyt, niin se tuntuu kuin olisi vaihtanut vuoristoradasta possujunaan: kyyti tuntuu tasaisemmalta ja selvästi tutummalta taas Suomessa. Ehkä oikea sana tässä on sanoa, että meno Suomessa tuntuu tylsemmältä. Hassua on myös se, että poissa ollessa tuntuu, kuin Suomessa ei olisi mikään muuttunut, ja vähän harmittaa palata takaisin (liian) tuttuun ympäristöön. Sinullakin on niin lyhyt komennus, että saattaa olla vielä enemmän "nyt jo takaisin samoihin kuvioihin?!" -fiilis.

Vähän hankala tuokin on selittää havainnollistavasti...

Mä kyllä luulen, että tuun viihtyyn Kiinassa, mutta tuun silti riemusta kiljuen ja hyppien kotiin :) Mulla kun on täällä ihan kaikki ja Kiinaan ku mua ei varmaa kukaa tuu moikkaa... Toisin ku vaikka Hollantii olis tullu. Innoissani oon toki tulevasta kokemuksesta, mutta kyllä Suomi on silti mun juttu :)

On kallista vr:llä matkustelu, huomenna ois tarkotuksena mennä tampere-helsinki väliä ja lipun hinta hipoo 30 € alhaisimmillaan :jahas: Mut oon kyllä hönö kun en oo opiskelija korttia hommannut pääsis halvemmalla.

Back
Ylös Bottom