Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen varmasti nälkäisempi ja sotkuisempi kuin sinä, joten minulla on suurempi tarve naisten erityisosaamiselle. Lienen selvä valinta tässä tapauksessa siis.

Näin mulle aina käy.. :(

Voin kumota niitä väitteitä intin ruuista joidenka mukaan täällä ruuat on paskaa, päinvastoin, tosi hyvät ruuat ollut. Tämän viikon aikana mitä täällä on ollut niin paino on noussut pari kiloa ja salillenkin päässyt neljä kertaa jo :rolleyes:

Elän melkein vielä Hollannin ajassa. Aina kun näen tämän ketjun illalla, niin katson kelloa koneelta, vähennän kellonajasta tunnin, että tiedän "voiko sinne vielä kirjoittaa Suomen ajassa."

Emmää mitään jehua tosta löydä makaamasta.

Mitä muuten touhusitte, kun maastoutua tarvii? Ammuskelua vai kuvausta?

Metsästykseen kaverini sen hommas. Niin ja noi kuvat mitkä linkitin on Sniper Centralin sivuilta, ei omia sekoiluja.

Edellisessä kuvassa toinen noista heinämättäistä on ihminen.

Voin kumota niitä väitteitä intin ruuista joidenka mukaan täällä ruuat on paskaa, päinvastoin, tosi hyvät ruuat ollut. Tämän viikon aikana mitä täällä on ollut niin paino on noussut pari kiloa ja salillenkin päässyt neljä kertaa jo :rolleyes:

Niin ne oli sillon pari ekaa viikkoo ihan syötäviä, että porukka antas hyviä kehuja niistä safkoista. Kehut kun oli saatu niin sitten syötettiin ja juotettiin kaikkee muuta ku parhainta herkkua. Kahvikin oli ihan hyvää parit eka viikkoo ku se oli sillon siellä mukessa jotain a-luokan kahvia, mutta loppuajasta se kahvi olikin niin sanottua d-luokan kahvia, eli vastasi jotain lämmitettyä tiskivettä. Jos oli ummetusta niin se toimi ainaki ulostuslääkkeenä mainiosti :D

Sitä olis vissiin pitäny pakatakin huomista lähtöä varten, nooh aamusta kerkeää vielä.

Voe vihnu ku on hartiat tukossa. Jos kävis juoksemassa suihkun alla ympyrää hetken ja sitten lotraisi lämpögeeliä hartioihin. Josko ne sillä yön osais olla ihimisiks.

Ootte työ naiset kyl omituisia. Muija eilen selitteli kui tuo pakkotoisto näyttää olevan sulle tärkeempä ku mä...

En oo ihan varma onko mullekki sanottu noin. :rolleyes: :D Hitto, ku säikähin ku yhtäkkiä ponnahdin sängystä ylös ja en tuntenu vasenta kättä ollenkaan ja sai ravistella ihan kunnolla, jotta sai veren kiertämään. Tällä kertaa luulin jo tosissani, että amputaatio uhkaa. :wtf:

Viis herätystä, sitte töihi lepäämään.

Back
Ylös Bottom