Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä syön just kanaa ja kaurapastaa ja aattelin kohta lähteä pyöräilemään porukoille. Jos alle 5 tuntiin selviäs pysähdyksineen ni ois ihan hyvä. Tosin en kyllä kauheesti aatellu pysähdellä.

9 tuntia unta. Aivan päällikköä. Munkin äiree muuttaa tohon 60 kilsan päähän. Voisinko joskus saada sen cc:n valmiiks?

Siinähän ehtii saamaan vasta alkulämmöt ;)

ei vielä kykene pidempiä matkoja, näin 5-vuoden tauon jälkeen, katotaan ens kesänä :D mun faija on harrastanut kilpapyöräilyä(ja on edelleen intohimoinen pyöräilijä) ja se on ihan innoissaan, että minäkin(veljeni lisäksi) on hurahtanut pyöräilyyn :D

Hehe, kunnon diisseli.

Haha meinasin vastata, että etenee hitaasti, mutta varmasti. En kuitenkaan tosta varmuudesta tiiä.

ei vielä kykene pidempiä matkoja, näin 5-vuoden tauon jälkeen, katotaan ens kesänä :D mun faija on harrastanut kilpapyöräilyä(ja on edelleen intohimoinen pyöräilijä) ja se on ihan innoissaan, että minäkin(veljeni lisäksi) on hurahtanut pyöräilyyn :D

Pyöräily on kyllä hieno laji. Mäkin olin aika monta vuotta kokonaan polkematta (pari vuotta ennen inttia ja melkeen neljä jälkeen, intissähän kyllä joutu sotkemaan), mutta viime kesänä sytyin sitten kunnolla, kun hommasin maantiepyörän. Tän viikonlopun jälkeen pitäs olla tälle kesälle kolme tonnia poljettuna.

Tossa yks tuttu paappa, yli 80 vetää joka ristuksen päivä ton järven ympäri, 20 kilsaa. Ja vetää sen kaks kertaa päivässä. Ei siinä muuten mitään, mutta aikasempina kesinä vetäny kuulemma 4 kertaa joka päivä. Entinen kilpailija kans vissiin. Taitaa veri vetää mut mikäs siinä, ukolla järki leikkaa ja fysiikka pysyy kunnossa.

- - - Updated - - -

Ja jumalautsi rupesin haaveilemaan oikeesta täysjoustosta. Tähän asti päässy vaan jäykkäperillä menemään, sekin on cool mutta aikamoista rytyytystä näillä juurakoilla.

^Tommoset teräsvaarit on kyllä melkosia sällejä. Ja sitten matkaan, että on joskus perillä!

Niin ja beginner, meinasin tänään suunnata Japelle saunomaan/ihmettelemään. Ootko ite sinne suunnalle liikkumassa?

Meikä taitaa lähteä Tampereelle asti saunomaan ja varsinkin ihmettelemään.

Onko muuten kukaan muu huomannut, kuinka täydellinen kesä on ollut sään puolesta? Nytkin aurinko mollottaa täydeltä terältä, eikä silti hiki valu pitkin selkää

vittu, olen viikon runtannut 3x6 ohjelmaa ja muhun sattuu kokoajan niin paljon että en saa nukuttua, olen viikossa nukkunut suunnillee 20 tuntia, rupee syömään miestä :(

Meikä taitaa lähteä Tampereelle asti saunomaan ja varsinkin ihmettelemään.

Onko muuten kukaan muu huomannut, kuinka täydellinen kesä on ollut sään puolesta? Nytkin aurinko mollottaa täydeltä terältä, eikä silti hiki valu pitkin selkää
Olen huomannut ja sillon olen aina töissä sisällä... Vapaapäivinä on aina pilvistä

Elä muuta sano. Mä oon jo menossa ratalle ja silmät on ristissä ku jänöjussin sukset. En vaan saa enää nukuttua öitä. Viime yönä ois ollu tsäänssi, mutta heräsin isän kukkumiseen. Puoli valtakuntaa normaaleista yöunista!
Joo. Menin nukkumaan puoliltaöin ja katoin viimesen kerran kelloa 3.40, herätyskello ulvoo 0600. Ihan hyvä treeni silti, ei voi moittia.

Tossa yks tuttu paappa, yli 80 vetää joka ristuksen päivä ton järven ympäri, 20 kilsaa. Ja vetää sen kaks kertaa päivässä. Ei siinä muuten mitään, mutta aikasempina kesinä vetäny kuulemma 4 kertaa joka päivä. Entinen kilpailija kans vissiin. Taitaa veri vetää mut mikäs siinä, ukolla järki leikkaa ja fysiikka pysyy kunnossa.

- - - Updated - - -

Ja jumalautsi rupesin haaveilemaan oikeesta täysjoustosta. Tähän asti päässy vaan jäykkäperillä menemään, sekin on cool mutta aikamoista rytyytystä näillä juurakoilla.

Ans mä veikkaan et päivittelee sitä ku on tahti hidastunu ja ei oo oikeen enää sama tahti??

Faija juoksentelee vieläki maratoneja ja sen elämä on tosta 50-luvulta asti pyöriny sen pitkän matkan juoksun ympärillä. Mut ei se kuulemma oo enää juoksemista et kuha vähä lönköttää. Ikää sillä on sen 74v mut luulen et meistä mä oon se joka jää jälkeen jos lähettäis kimpassa lönköttää.

Niin sitä miestä taas viedään kuin pässiä narusta!

Ite oisin halunnu jäädä tänään keskustaan, mutta naikkonen haluaa mökille! :hyvä: Lopputuloksen voitte jo arvata...

Back
Ylös Bottom