Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen virallisesti järkyttynyt siitä, miten kallista on mennä Särkkikseen nykyään. Pelkät sisäänpääsyt yhdeltä aikuiselta ja yhdeltä alamittaiselta on seittemän kymppiä! Siihen sit matkat ja syömiset ja vähän pallonheittoa ja sen sellasta eikä 200€ ole kun näyttää.

Olen virallisesti järkyttynyt siitä, miten kallista on mennä Särkkikseen nykyään. Pelkät sisäänpääsyt yhdeltä aikuiselta ja yhdeltä alamittaiselta on seittemän kymppiä! Siihen sit matkat ja syömiset ja vähän pallonheittoa ja sen sellasta eikä 200€ ole kun näyttää.

Jep, on ihan syystä jäänyt Särkänniemet käymättä viimeisinä vuosina. Tuo lippu on ihan älyttömän kallis, ja jos siellä on kauan, niin sitten kuvioihin tulee ruokailut ja juomiset, ja kyllä siinä mieli lepää, kun saa maksaa 12€ Atrian roiskeläpän tasoisesta pizzasta.

Dippi kulkee. Kevyt kolmonen 40kg lisäpainolla, aamupaino 99.1kg. Dieetin kans onki vähä hiljasempaa pidelly ny, ei jaksa miinuskaloreilla rämpiä metässä ja treenata nii heitin plussille.

Siitä tekemättömyydestä sitten mitään tullu. Mut nyt se on taasen pesty.

2013-07-11 15.29.15.webp

Noni duunit loppu ja kiukku suunnistaa kohti lahtea.

Astukaa kaikki naulaan, mulla on viikonloppu.

Parasta tässä päivässä oli kun vitutti ni saipahan soittaa Raadolle vittuillakseen herätyspuhelun. Saatanan vapaa päiväläinen paskamaha! :)

Parasta tässä päivässä oli kun vitutti ni saipahan soittaa Raadolle vittuillakseen herätyspuhelun. Saatanan vapaa päiväläinen paskamaha! :)

Veljesrakkautta :pano:

Tuleeko muille välillä sellaista ajatusta, että onneksi sitä saa olla täysin terve?

Mulle tulee usein sellaisia ajatuksia, että onneksi sitä ei tarvitse olla täysin terve.

Hyi mua, kävin ostaas karkkii ja sipsii... täytyy ilmeisesti rankasta itteeni ja vetää kunnon fillarilenkki!

...ja mä en edes tykkää sipseistä!

Back
Ylös Bottom