Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sateenvarjo on kannettava hyötyväline, jota käytetään sateelta suojautumiseen. Auringolta suojautumiseen käytettävää tyyppiä sanotaan aurinkovarjoksi tai päivänvarjoksi. Sateenvarjo valmistetaan yleensä kiristämällä vedenpitävää kangasta tai muovia kokoon taitettavan metallikehikon päälle. Myös kevyempää lasikuitukehikkoa voidaan käyttää.Osaisko joku kertoa mulle suomeksi umbrella termin määritelmän? Ymmärsin kyllä englanninkielisen wikin, mutta suomeksi pukeminen ontuu.
umbrella term (plural umbrella terms)
A term used to cover a broad category of functions rather than a single specific item
“Cryptology” is an umbrella term that encompasses cryptography and cryptanalysis.
Yleiskäsite?Miten tuon saa selitettyä suomeksi järkevästi?
Heittikö Counterfeith sen rusakon pihalle? Ja jos heitti niin kuinka pitkälle se lensi?
Onko olemassa sellaisia helloja, joissa levyt menisivät itse pois päältä tietyn ajan kuluttua tai sammuisivat jos kattilan ottaa pois? Tuppaa nääs turhan usein unohtumaan levy päälle kokkailujen jälkeen![]()

Mä en kokkaa enää toista kertaa tuollaisen induktiolieden päällä. Ihan hanurista. Kyllähän siinä makaroonit keittää ja silleen, mutta ei oo hyvä HOOCEE KOKKAUKSEEN!
tänks!
E. tuon sivun olinkin jo näköjään tsekannut mut kokoja ei ollut oikeen mistään eikä ees haluamaani mallia, ei taida enää muita sivuja suomessa olla jotka noita myyvät ? Täytynee pistää tilaus saksaan suoraan steinarille.
Mikä siinä on vikana/ mikset tykkää? mä kokkaan paljon ja ruokaa laidasta laitaan, eihän se kaasuliettä voita, mut toisteksi paras vaihtoehto.
Eikös noilla nykyisillä pelastusasemilla ole 24h työvuorot ja asemalla kellon ympäri miehiä töissä. Näin olen ainakin jostain kuullut. Ei kovin vakuuttavalta ainakaan vaikuttaisi, jos jätkät ei ois asemalla asemissa hälytyksen sattuessa, vaan saisivat hälytyksen puhelimeen. Silloin pitää olla jo menossa.Mitenkä noitten palokuntien hälytystoiminta niinku menee, työvuorot yms päivystys? Eli montako ukkoa siellä on esim illalla asemalla vai onko niin, jos tähän aikaan tulee hälytys niin jätkille tulee johonkin puhelimeen tms ilmotus että heti asemalle ja menoks? Tuli vaan mieleen kun eilen laukes myöhään illalla lähialueella palohälytys ja reilu 8 minsaa oli vasteaika kun olivat paikalla.
Eikös noilla nykyisillä pelastusasemilla ole 24h työvuorot ja asemalla kellon ympäri miehiä töissä. Näin olen ainakin jostain kuullut. Ei kovin vakuuttavalta ainakaan vaikuttaisi, jos jätkät ei ois asemalla asemissa hälytyksen sattuessa, vaan saisivat hälytyksen puhelimeen. Silloin pitää olla jo menossa.