beginner
VIP
Sehän tässä onkin ongelmana. :P Liiasta kaalista tulee maha kipiäksi ja jos juo kahvia tähän aikaan niin hyppii ylhäällä vielä siinä vaiheessa, kun pitäis heräillä töihin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän tässä onkin ongelmana. :P Liiasta kaalista tulee maha kipiäksi ja jos juo kahvia tähän aikaan niin hyppii ylhäällä vielä siinä vaiheessa, kun pitäis heräillä töihin...
Aika liki asutusta, olisko vajaat kolme kilomeriä.Bacardi-tyttöjen juoma
Miks Kridellä on niin monee asiaa ihan samat mielipiteet ku itellä?
Ihan oli kyllä top paskimmat treenit -kärjessä toi äskeinen. Miksei alko ja treeni vois parantaa toistensa vaikutuksia eikä toisinpäin?

Onkohan tuossa aspartaamia... Vois ostaa Tampere-miittiin pullollisen, kun olen kerta dieetillä. :D Pitää vaan varoa, ettei Kride käy salaa juomassa pulloa tyhjäksi...
Menikö yli vai ali optimin??En oo löytäny sit vielä optimaalista määrää :D
...taitaa kyllä jäädä ettimättäkin, niin oli löysä meno tänään.
Onkohan tuossa aspartaamia... Vois ostaa Tampere-miittiin pullollisen, kun olen kerta dieetillä. :D Pitää vaan varoa, ettei Kride käy salaa juomassa pulloa tyhjäksi...
Menikö yli vai ali optimin??
Mutta voisin ottaa 20 vuotta vanhoja tähtisädetikkuja. Tuoreita mansikoita kyllä löytyis pihalta, mutta ne ei oo kovin tuoreita, kun ne viettää 6 tuntia ilmastoimattomassa autossa...Et kuitenkaan ota pilliä, cocktailsateenvarjoja, jäähilettä ja tuoreita mansikoita mukaan, niin enhän minä tuota voi juoda.