Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Mikä tahansa mikä? Ootsä kännissä tai jotain? Oon monta sataa viestiä tänne jo laittanu.. mitä sä oikein höpötät?

Kokeillaas uudestaan..

Niin laita ihan mitä tahansa faktaa pöytään, joka tukee sunkaltaisten kultamunien roudaamista tänne..

Ja jos löytyy monta sataa viestiä, niin pitäis olla helppoa valita sieltä joukosta sitten??

Ei mikään ihme et Rankkuri ja muut kumppanit perseraiskaa sua verbaalisesti tääl jatkuvasti..

Britannia karkotti radikaalin muslimisaarnaajan Jordaniaan -"Vaarallinen mies" | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi

Hyvä, että edes Briteissä yritetään tehdä nykyään jotain näille saarnaajille. Tosin vastaavanlaisia vihasaarnaajia lienee siellä satoja.

Buddhalaisten pyhässä temppelissä valkeni järkyttävä aamu: Pommien sarja räjähti | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi

Intian Bodhgayassa sijaitsevassa pyhässä Mahabodhi-temppelissä räjähti pommien sarja varhain sunnuntaiaamuna paikallista aikaa.
...
Poliisi ei ota vielä kantaa siihen, onko kyseessä terrori-isku. Hyökkäykset Intian buddhalaisalueilla ovat harvinaisia, mutta viime aikoina buddhalaisten ja muslien välillä on ollut havaittavissa jännitteitä.

Kulttuurien yhteiseloa Intiassa. Onneksi Suomessa ei tule samoja ongelmia.

Kokeillaas uudestaan..

Niin laita ihan mitä tahansa faktaa pöytään, joka tukee sunkaltaisten kultamunien roudaamista tänne..

Ja jos löytyy monta sataa viestiä, niin pitäis olla helppoa valita sieltä joukosta sitten??

Ei mikään ihme et Rankkuri ja muut kumppanit perseraiskaa sua verbaalisesti tääl jatkuvasti..

kokeillaas niin että ihan itse saat alkaa selailemaan mun viestejä läpi jos kiinnostaa. Miksi ihmeessä mä alkaisin näkee vaivaa? Koska sä haluut?

Kertaakaan en ole sanonut että "kultamunia pitää alkaa tänne roudaamaan", enkä ole koskaan sanonut että mamupolitiikkaa pitäisi höllentää. Päinvastoin ole sanonut että hum.maahanmuuton kanssa pitää olla tarkkana ja siinä on ehkä kiristämisen varaa. Olen myös aina ollut sitä vastaan, että tukia jaellaan loputtamasti ja ilman mitään ehtoja.

Eli nyt se hiekka pois sieltä bildestä. Sentään kun mä jonkun lähteen tänne postaan, ni teen sen kerran enkä muna pystyssä spämmää sitä tänne joka toinen viikko.

kokeillaas niin että ihan itse saat alkaa selailemaan mun viestejä läpi jos kiinnostaa. Miksi ihmeessä mä alkaisin näkee vaivaa? Koska sä haluut?

Kertaakaan en ole sanonut että "kultamunia pitää alkaa tänne roudaamaan", enkä ole koskaan sanonut että mamupolitiikkaa pitäisi höllentää. Päinvastoin ole sanonut että hum.maahanmuuton kanssa pitää olla tarkkana ja siinä on ehkä kiristämisen varaa. Olen myös aina ollut sitä vastaan, että tukia jaellaan loputtamasti ja ilman mitään ehtoja.

Eli nyt se hiekka pois sieltä bildestä. Sentään kun mä jonkun lähteen tänne postaan, ni teen sen kerran enkä muna pystyssä spämmää sitä tänne joka toinen viikko.

No niinpä niin...

KANSALLISTALKOOT.net - Kansallistalkoot

Oletko kyllästynyt Helsingin Sanomien ala-arvoiseen journalistiseen tasoon ja tavallisia suomalaisia syyllistävään, yhteiskunnallisesti vahingolliseen propagandaan? Hesarin levikin jatkuva pienentyminen ja tabloidi-kokoon siirtyminen osoittavat, että niin on moni muukin. Tuoreen tutkimuksen mukaan 92,3 äänioikeutetuista ei tilaa Hesaria*.

Sitä ihmettelen minäkin, ja ne on järjestään niin rumia ettei maksu luonnossakaan liene vaihtoehto.

Mut vittu miten stadin keskusta on muuttunu ihan 10 vuodessa. Sillon ei ollu noita mutiaisia ja kerjäläisiä ku siellä täällä, jälkimmäisiä nolla. Nyt kaikki on kusi sukassa, kun ulkomailta hyökätään tänne. Helvettiin EUsta ja Schengenistä ja rajat kiinni. Tää maa ei tartte enää yhtään ketään ulkopuolista ihmistä mihinkään.

Huutavaa työvoimapulaa (mitä meitä nyt on pari sataa tuhatta työkykyistä työttömänä omasta takaa) paikkaamaan ja luomaan sitä etnistä värinää mitä täältä puuttuu.

Tulin just Lontoosta.. siellä sitä värinää riitti.. tänne sellaista EI kiitti.

Haluaisin kysyä teiltä, nimimerkit kebatto90, SirMax, Herra Mirandos, lakipiste, ja muut; miten on mahdollista, että maata jota voidaan hyvin yksipuolisesti kategoroida valtioksi jota johtaa maailmaa, olla naapuri presidentti? Miten tää nyt on hei mahdollista?

Ei siinä etteikö nykyinen maahanmuutopoliitikka ole vähän vastatuuleen kusemista monilta osin, mutta halusin ko. nimimerkeiltä mielipiteitä tästä. Miten musta mies voi olla noin tärkeässä asemassa globaalisti?

Just siksi, koska se on musta.

Liberaalit haluaa nuolla kaikkien persettä. "On aika vihdoin saada maahan musta presidentti"

On aika saada maahan vihdoin naispresidentti" sanottiin Suomessa.

Seuraavaksi: "On aika saada maahan vihdoin homoseksuaalipresidentti"

Ei mitään väliä, onko tyyppi paras/pätevin. Pääasia liberaaleille, että valittu henkilö on epätavallisin.

- - - Updated - - -

Aivan, nyt tajusit sen! Kiitos kun kerroit!

Ja miten se on mahdollista? Eihän "neekereiden" ÄO:n olla kengänumeroa isompi, ja kaikki vaan laiskottelee. Silti siellä istuu musta mies päättämässä asioista.

Mutta katos perhana? Ehkä se maailma ei ole niin yksinkertainen paikka kun sitä antaa ymmärtää. Ehkä rodut ei näissä asioissa ole etusijalla.

Ainakaan mielestäni.

ÄO:lla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Valituksi tulee liberaalikansan mielestä, jos on a)naapuri b)nainen c)persereiän kairaaja.

- - - Updated - - -

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/60503-muslimisaarnaaja-karkotettu-britanniasta

Ootteko muuten kuunellu radiosta tuota Ali&Husua, mielipiteitä? :)

On tullu pari kertaa kuunneltua, en oo kyllä koko lähetyksiä loppuun asti jaksanu kuunnella. Aina on mukava kuunnella keskustelua maahanmuutosta. Tyhmille jutuille voi myös aina naureskella. Ei se nyt kuitenkaan oo mitään maailman pahinta mokutusta, ainakaan sen perusteella mitä on ite kuullut.

Kerjäläinen peloissaan kiellosta: "Miten minun kävisi?" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi "Me kuolemme nälkään, jos emme kerjää ja saa rahaa ruokaan." hohhoijaa.. iltapaska taas näyttää propagandauutisoinnin tasonsa. Miten noi 40-50w kieliä osaamattomat mammat pääsee ylipäätään suomeen asti jos niillä kerran ei oo yhtään rahaa jos ei kerjäisi..
Niin, nämä eivät ole tutustuneet työnteon maailmaan. Eletty elämä käytännössä aina taskusta suuhun ja useimmin vielä pelossa. Jos ihminen on niin käsi, että ei osaa töitä hakea, eikä intoa löydy, niin tänne Suomeen on kyllä ihan turha päästään sisään.

Helvetti mikä näky oli ku kävin äsken pankissa, joku moniosaaja oli käyttämässä taikaseinää ja siinä oli vielä shoppailuassistentti auttamassa ja neuvomassa miten taikaseinästä saa rahaa, tuli vitutus että mitä vitun järkeä maksaa veroja Suomeen. Poliitikot on ihan sekaisin, kahmii rahaa vain omaan taskuunsa, sitten verorahoja jaetaan Afrikkaan ja Eurooppaan ja sitten vielä Suomessa jaetaan moniosaajille avokätisesti sekä suomalaisille juopoille, mitä helvetin järkeä on itse maksaa noitten juhlia? Kertokaahan joku viisas.

Helvetti mikä näky oli ku kävin äsken pankissa, joku moniosaaja oli käyttämässä taikaseinää ja siinä oli vielä shoppailuassistentti auttamassa ja neuvomassa miten taikaseinästä saa rahaa, tuli vitutus että mitä vitun järkeä maksaa veroja Suomeen. Poliitikot on ihan sekaisin, kahmii rahaa vain omaan taskuunsa, sitten verorahoja jaetaan Afrikkaan ja Eurooppaan ja sitten vielä Suomessa jaetaan moniosaajille avokätisesti sekä suomalaisille juopoille, mitä helvetin järkeä on itse maksaa noitten juhlia? Kertokaahan joku viisas.

muuta pois

Back
Ylös Bottom