Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hey nörtit, nyt vähän keljuttaa ku en saa liitettyä kuvaa iLuurista. Kuvakoko liian iso? Miten sitä voi muuttaa?

ittensä rakastelu on varmaan yhtä hauskaa, kuin esileikki yksinään(se Pernodin ehdottama itsensä käsiraudoilla kahlitseminen sänkyyn)

Voi perkele että kutiaa paikat kun hötykät syöny. Vitutti muutenkin ne jatkuvasti pörräävät perkeleet kun saa minuuttia istua rauhassa ettei joku ole homostelemassa siinä iholla. Surisee päässä vaikka päässy jo kotio. Pakkasia odotellessa.

ittensä rakastelu on varmaan yhtä hauskaa, kuin esileikki yksinään(se Pernodin ehdottama itsensä käsiraudoilla kahlitseminen sänkyyn)

No mikä vika siinä taas oli..? :jahas:

Hauskaa siihen saakka kunnes tajuaa, että avain rautoihin on tippunut lattialle. Oot alasti sängyssä ja ainoo keino on huutaa apua.

no en ole kyllä kokeillu, vois olla varsin hupaisaakin :D

Ja kuka sanoi että sun pitäis olla yksinään makuuhuoneessa sillon kun olet käsiraudoilla kiinni..? Tietääkseni en minä ainakaan..

- - - Updated - - -

Hauskaa siihen saakka kunnes tajuaa, että avain rautoihin on tippunut lattialle. Oot alasti sängyssä ja ainoo keino on huutaa apua.

Ilmeisesti minun viesteistäni ei osata lukea rivien välistä mitään.. :D Sitä kun kuvittelee olevansa kovin fiksukin juttujensa kanssa mutta kun kukaan ei edes tajua niitä. Idioottina siis vauhdissa jälleen..

Issekseen on vähän huono rakastella. Paitsi ehkä, jos on narsisti.

Ota olutta! Mäki otan.

Lähde aurinkoterassille! Mäki lähden.

Rakastele itseäsi! Mäki!

Hey nörtit, nyt vähän keljuttaa ku en saa liitettyä kuvaa iLuurista. Kuvakoko liian iso? Miten sitä voi muuttaa?

Lähetä kuva itse itsellesi sähköpostilla niin siinävaihees se kysyy kuvakokoa ja saa pienennettyä. Kätevää!

Empäs tuu. Kaipaan jo sitä yksinistumista! Viimeks tiistaina istunu yksin.

vokottelijasta on tullut pusitiiser, niin kuin kari asian ilmaisisi jos ilmaisisi.

Back
Ylös Bottom