Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Niin ihan varmasti se perinteinen yks :D

Kerralla kunnolla niin ei harmita. Turussa ollaan ja sit pitäs seuraavaks suunnata kaverin kans Ruisrokkiin. Tän jälkeen kyllä pakko (pyrkiä ainakin) pitään tauko ja seuraavat punsit vasta Tampere-miitissä ;)

Johan tuli mutkia matkaan.

Kauniimpi osapuoli jääkin kotia, joten poikaporukalla mennään tänään juomaan! :rock:
Tosin huomenna pitää mennä kattomaan avokille kämppää taas savonlinnasta ja lähtö aamulla klo 12:00 :face:

Ei voikkaan kumota tänään kunnolla.

vittu mikä tärinä oli. Ja ihan vitun paha olo. Rahat meni, kaikki paikat ihan kuolleita koska martti servo & napander-humpat. Hyvin alkaneet reenit kärsii tälläsistä rillutteluista. Sanoinko jo että ihan vitun paha olo.

Johan tuli mutkia matkaan.

Kauniimpi osapuoli jääkin kotia, joten poikaporukalla mennään tänään juomaan! :rock:
Tosin huomenna pitää mennä kattomaan avokille kämppää taas savonlinnasta ja lähtö aamulla klo 12:00 :face:

Ei voikkaan kumota tänään kunnolla.

Höpö höpö, ihan hyvin voit kumota, otat vaan huomenna matkalla sinne vähän tasoittavia niin kyllä se siitä.

yksi konjakki vois maistua, ehkä toinenkin... kaverit painostaa lähtemään baariin, mut mä ajattelin olla tylsä ja homehtua himassa.

Ei vittu nyt on pakko kertoa pakkislaiset!

Oltiin ryyppäämässä minä + 2 miespuolista kaveria. Ryypättiin ympäri keskustaa ja lopulta lähettiin baarista pois. Kaveri nro 1 oli ihan vitun jurrissa ja selitteli jostain lokeista. Oltiin menossa syömään burgerit, mutta tämä kaveri nro 1 lähti seuraamaan jotain porukkaa missä useita miehiä +1 nainen.

Selitteli heille innoissaan lokeista. Kuuluu kun seurueesta huudetaan, mikä vittu tätä kaverii vaivaa. Siinä vaiheessa juostiin kaveri nro 2:n kanssa tapahtumapaikalle. Ei siin menin heti kättelee kaikkii ja sanoo, et ei mitää hämminkii kaveri on vähä kännis vaa :D Kaikki kyseli, et mitä vittuu hää on vetäny.

Lähettiin kävelee poispäin niin tän random seurueen nainen tulee uhomaan mein porukan pisimälle miehelle, 190cm. Huus tälle et jos oisit miehen mitoissa nii vittu vetäisin sua turpaan. Kaveri nro 2 alko rauhottelee tilannetta, tuloksetta.

Menin siihen väliin ja pyytelin anteeksi ja vetosin kaverin humalaan. Nainen tähä tokaisi, että vittu sun kaverit on jotain valkokenguruita. Mut sä oot vitun komee ja kuuma.

Eukko nappasi mut mukaan ja siinä sitä miestä koitettiin viedä. Kaverit soittivat, että tuu nyt vittuun sieltä ja tuu syömäään. Tämän random seurueen jäsenet kyselivät mikä sun nimi on( tottakai jouduin vähän huijaamaan ;) ) Random seurueen miehet kyselivät, että löytyykö sulta cräckkiä.

Siinä vaiheessa ajattelin, että ei vittu miten pääsen tästä pois. Seurueen nainen vaan selittää, että mulla on kämppä tossa lähellä voiaan mennä sinne kahestaan panemaan.

Keksin siinä sitten hyvän pakosuunitelman :D Sanoin naiselle, että mul on nälkä et anna sun numero niin soitan siihen. Ei suostunut tähän vaan pyysi mun numeroa ja tekisi tähän hälärin. Mietin, että kenen vitun numeron oikein annan. Aloin siinä sitten luettelemaan omaa numeroa, mutta jossain kohassa vaihoin vähän numeroitten paikkaa. Nainen soittaa häläräin!! Ajattelin, että tässä sitä vittu ollaan, kun annoin väärän numeron..

Eipäs vaan! Kaveri soittaa samalla hetkellä niin nainen menee täydestä, että tekaistu numero oliki minun :D No ei muuta ku sanoin, et soitan kohta ku käyn syömässä burgerin.
Ruokajonossa sit päätin tarkistaa kenenköhän numeron annoin niin näytti olevan jonkun Pirkon Porista :D

Hei nopea kysymys teille miestä vahvemman ystäville, eli mitäs kaikkea absinttipirtelöön kuuluu? Absintin lisäksi tietty :D Oon kuullu että on maistamisen arvoinen, niin ajattelin että hakisin laivalta kaikki ainekset baarikaappiin shotteja varten.

Hyvän aikaa jo ollu duunis lomien jälkeen, ja abt 2vk selvinpäin joten prit sille ku eka vp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Kaljaa sekä viinaa appelsiinimehulla, mitä sitä nyt suotta hienompia maistelemaan arkena:kippis1:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom