Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Laitetaan nyt kans sitten viime reissun saalista.
katso liitettä 101595
Edit. Huups, eihän tää taas näköjään ollut yö-lanka, mutta antaa kuhan nyt odotella aamuun.

Komea mötkylä, näyttää vähän Daiinalta.

Ja se Sennasta kertova dokkari kannattaa todellakin katsoa, varsinkin ne loppupuolen Imolan tapahtumat aiheuttaa kylmiä väristyksiä.
Voi suositella jopa sellaisille ihmisille joita ei moottoriurheilu muuten kiinnosta pätkääkään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Komea mötkylä, näyttää vähän Daiinalta.

Määhän tykkään maata pullojen ja tulitikkujen vieressä maassa! :lol2: Ite oon kyl saanut komeampiaki mötkylöitä kalastettua. :D :kalavale: Nyt kohti töitä... --->

litra kahvia kurkusta alas, niin enköhän mä pikkuhiljaa heräile. Starwars ja Hobitti teki eilen illalla/ yöllä tehtävänsä ja klo 7.00 vielä starttasin aamuni turpaan saamisella. Hyvää huomenta kaikille, eikä oo ketään käyny vieläkään hukkaamassa niitä housujaan mun luo...

Eilen oli ihan parhaat treenit pitkästä aikaa, mun polvi kesti raskailla painoilla kyykkäämisen, vihdoin! I`m so happy!

Mave mave mave mave! Hirveesti offensiivia ennen sitä, mut silti: mave mave mave mave...

(Ja kyllah, hulluilla on hauskempaa)

Nyt on voimakas tunne, että tästä tulee vielä hyvä päivä!
Vaikka unet oli lyhyet, mutta oli sentään vaihtelua normiuniin kun olin Kimin kanssa ryyppäämässä :D

Nyt on voimakas tunne, että tästä tulee vielä hyvä päivä!
Vaikka unet oli lyhyet, mutta oli sentään vaihtelua normiuniin kun olin Kimin kanssa ryyppäämässä :D

mä näin unta että mulla oli varmaan 100 purkkia nuuskaa ja kaikki eri makusia, aamulla olin hiukan pettuny, kun ei ollu ku tavallista ja lakritsia.

Back
Ylös Bottom