Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Sua naurattaa silloin kun tungen rasvatun verbaalikikkelini sun aaaaanukseen? Mua ei naurattais. Ei myöskään naurattais yli 50 vuotiaana notkua keskustelufoorumilla väittelemässä kuinka ulkomaalaiset on pahoja ihmisiä. Lähinnä mua naurattaa edelleen se kuinka kävit "vaientamassa" lapset uimahallissa :D

En mä mihinkään ole kadonnut. Lueskelen edelleen näitä teidän hauskoja juttuja ja itkuvirsiä. Mahtaa olla turhauttava tunne kusta vastatuuleen.. vuodesta toiseen samat jannut täällä jauhamassa samoja juttuja, eikä ne mamut mihinkään täältä ole lähdössä. Luovuttakaa jo.

Mutta jos totta puhutaan, niin välillä mua ihan oikeesti käy sääliksi esim juuri sinä tai Kebetto90, koska vaikutatte ihan mukavilta kavereilta, mutta ihan helvetin vajailta ja yksinkertaisilta. Ja mulla kun on iso sydän, niin välillä tulee paha mieli kun vittuilen teille. Mulla on normaalisti tapana puolustaa ja auttaa vähäosaisempia.

Toiset tykkää sanoa asiat suoraan eikä turhaa saivarrella ;)

Islam on levinnyt niin laajalle että uskallan väittää että eri mantereilla, eri etnisiin ryhmiin kuuluvat ihmiset toteuttavat uskoaan erilailla, ihan kuten kristityissäkin.
Kristinuskossa on paljon haaroja kuten Islamissakin.

Tilasto ei kerro minkämaalainen muslimi tai kristitty on raiskannut.
Myönnän itsekkin olevani hieman varautunut somaleja kohtaan, lähinnä varmaan koska en tunne yhtäkään ja elän median luoman kuvan varassa.
Mutta Kurdeja, Arabeja ja Persialaisia tunnen, kuten myös Albaneja ja Kosovolaisia.
Irakista tänne 17-vuotta sitten muuttaneet tuttuni ovat kyllä hartaita muslimeja, mutta nimenomaan siinä rakkaudenuskonto määritelmässä, he kohtelevat ihmisiä hyvin koska niin kuulu tehdä, rukoilevat ja käyvät moskeijassa. Tekevät töitä ja ovat suorittaneet varusmiespalveluksensa. Se mitä itse Islamista tiedän olen oppinut heiltä.

Ikävää että myös heidänkaltaisensa hyvät ihmiset leimataan raiskaajiksi, terroristeiksi ja loisiksi, koska tietynlaiset kiihkoilijat eivät viitsi ottaa asioista selvää.

Raiskaajat, loiset, varkaat ja hullut ovat yksilöitä, KAIKISSA kansanryhmissä..

Kristinuskossa on haaroja kuten islamissakin, mutta yksikään niistä ei ole yhtä äärimmäinen kuin edes perus sunni-islamilainen suunta.

Tilastot kyllä kertovat minkämaalainen muslimi tai kristitty on raiskannut.

Olet varautunut somaleja kohtaan median luoman kuvan takia? Somalithan ovat median lemmikkejä. Harvemmin media kertoo mitään maahanmuuttajien todellisesta luonteesta tai teoista.

Kyllä täällä itse kukin tuntee mamuja ja muslimeja. Minun työkaverini on iranista, ja hän vihaa islamia vähintään yhtä paljon kuin porukka täällä. Täällä oleva porukka on nimenomaan ottanut asioista selvää ja perustavat mielipiteensä rikos- ja työttömyystilastoihin. Sinun kaltaisesi ihmiset taas perustavat mielipiteensä siihen, että tunnet kivoja maahanmuuttajia, jotka rakastavat kaikkia.

Fakta on se, että Suomessa tehdään raiskauksia, pahoinpitelyjä ym. rikoksia huomattavasti enemmän kiitos humanitääristen maahanmuuttajien. Myös julkiset menot ovat paisuneet helvetisti heidän takiaan. Jo näiden syiden takia on hyvä vastustaa humanitääristä maahanmuuttoa. Aivan sama, vaikka osa mamuista ovat mukavaa sakkia.

On multa usein kysytty, että minkä maalainen mä olen. Ja siihen olen vastannut, että *********nen. Eipä siinä sen kummempaa. Miksi siinä ei hyvä heiluisi?

Olen ymmärtänyt, että äitisi on suomalainen ja olet kasvanut Suomessa, mutta et siltikään kutsu itseäsi suomalaiseksi. Aika tyypillistä mamuilta, että esitetään ulkomaalaista ja jotenkin erityistä, vaikka ainut kosketus siihen toiseen kulttuuriin isukki ja isukin antama nimi. Yleensähän jos äiti on suomalainen ja isä on mamu, lapsen kaikki nimet ovat ulkomaankielisiä.

Olen ymmärtänyt, että äitisi on suomalainen ja olet kasvanut Suomessa, mutta et siltikään kutsu itseäsi suomalaiseksi.
Mielenkiintoista.
-Suomalainen ei kutsu jotain mamua suomalaiseksi: rasisti, ne on kaikki suomalaisia ja osa suomalaista kulttuuria
-disgustin äiti on suomalainen ja disgust on kasvanut Suomessa, muttei silti kutsu itseään suomalaiseksi.
Tämäkö on sitä integroitumista

Olen ymmärtänyt, että äitisi on suomalainen ja olet kasvanut Suomessa, mutta et siltikään kutsu itseäsi suomalaiseksi. Aika tyypillistä mamuilta, että esitetään ulkomaalaista ja jotenkin erityistä, vaikka ainut kosketus siihen toiseen kulttuuriin isukki ja isukin antama nimi. Yleensähän jos äiti on suomalainen ja isä on mamu, lapsen kaikki nimet ovat ulkomaankielisiä.

Mamu = maahanmuuttaja. En ole maahanmuuttaja. Olen syntynyt Suomessa. Pidän itseäni puoliksi suomalaisena ja puoliksi ***********nä. En jaksanut sitä nimimerkki ihmisapinalle sen enempää selventää vaan kuhan vastasin lyhyesti ja ytimekkäästi. Olisin voinut myös kirjoittaa tarkemmin, että olen puoliksi suomalainen ja puoliksi **********en. Olen ylpeä suomalaisuudestani ja vaalin suomalaisuuden hyviä puolia, mutta luonteeltani olen enemmän se toinen puoli ja lähipiiri koostuu ulkomaalaisista.

- - - Updated - - -

Mielenkiintoista.
-Suomalainen ei kutsu jotain mamua suomalaiseksi: rasisti, ne on kaikki suomalaisia ja osa suomalaista kulttuuria
-disgustin äiti on suomalainen ja disgust on kasvanut Suomessa, muttei silti kutsu itseään suomalaiseksi.
Tämäkö on sitä integroitumista

Lue ylempi posti.

Siinä missä Keken sperma ei tee Ruusperin Nicostakaan suomalaista, ei myöskään random-ulkkiksen sperma disgustista ulkomaalaista. Harmillisesti kasvatuksessa on mennyt jokin vikaan ja identiteetin kehityksessä on tapahtunut häiriö.

luonteeltani olen enemmän se toinen puoli

Miten tähän pitäisi suhtautua. Eihän virallisesti eri kansalaisuuksien välillä luonteissa (eikä myöskään älykkyydessä) ole mitään eroja ja silti useinkin muunmaalaisten puolelta kuulee tätä. Usein ollaan jopa ylpeitä kiivaasta luonteestaan, joka ilmeisesti on laittanut kotimaassa pommit paukkumaan ja venäläisten suunnittelemat ak:t laulamaan.

Miten tähän pitäisi suhtautua. Eihän virallisesti eri kansalaisuuksien välillä luonteissa (eikä myöskään älykkyydessä) ole mitään eroja ja silti useinkin muunmaalaisten puolelta kuulee tätä. Usein ollaan jopa ylpeitä kiivaasta luonteestaan, joka ilmeisesti on laittanut kotimaassa pommit paukkumaan ja venäläisten suunnittelemat ak:t laulamaan.

Ootsä ihan vaan vähän tyhmä tai jotain?

En ole tekijämies, olen vain mies tällä hetkellä, suomessa ei ole oikeita tekijämiehiä ku yhden tai kahden käden sormien verran, jos tiedät edes lapsikulta mitä tarkoitan. Mutta eikö toi disgust ole totta että muslimit aina uhoaa ja riehuu joka maassa? Ja hyvin vähän on katetta puheille? Tämä kysymys ei sitten ole vittuilua vaan ihan asiallinen.

Jaa, että tämä sankari oli tälläisen rikastuksen tulos, ny ymmärrän jotenkin tämän kiihkon. Ei omena koskaan kauaksi puusta putoa.

Joo, aikamoista touhua.

Olin vuonna 2011-2012 vuoden vaihteen aikoihin naiseni kanssa Cairossa ja Dahabissa pari viikkoa. Kävi tuuri siltä kantilta, että suurimmat kansannousut tapahtu vasta sen jälkeen ku oltiin päästy takas suomeen.

Nojoo, eikös yleensä ole niin että vierailijat tarkastelee eläimiä kalterien takaa eläintarhassa käydessään. Samaa vois soveltaa noihin kyseisiin maihin.

Egyptin protesteissa joukkoraiskataan naisia | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi

On mietitty ensi talven matkakohteeksi tuota Egyptiä, mutta näköjään tarvii kattoa tuota turvallisuustilannetta lähempänä. Mitä vittua? Joukkoraiskataan naisia mieltä osoittaakseen?

Muslimimies tykkää raiskata, mutta koska muslimimies ei tee koskaan mitään väärää, niin pakko se tekosyy on jostain saada. Koraanistahan löytyy tekosyyt muun muassa tappamiselle, ryöstämiselle, pahoinpitelylle ja raiskaamiselle.

Ja joo, yleistin, ei jokainen muslimimies halua raiskata, vaikka kulttuuri sen hyväksyykin.

Kristinuskossa on haaroja kuten islamissakin, mutta yksikään niistä ei ole yhtä äärimmäinen kuin edes perus sunni-islamilainen suunta.

Tilastot kyllä kertovat minkämaalainen muslimi tai kristitty on raiskannut.

Olet varautunut somaleja kohtaan median luoman kuvan takia? Somalithan ovat median lemmikkejä. Harvemmin media kertoo mitään maahanmuuttajien todellisesta luonteesta tai teoista.

Kyllä täällä itse kukin tuntee mamuja ja muslimeja. Minun työkaverini on iranista, ja hän vihaa islamia vähintään yhtä paljon kuin porukka täällä. Täällä oleva porukka on nimenomaan ottanut asioista selvää ja perustavat mielipiteensä rikos- ja työttömyystilastoihin. Sinun kaltaisesi ihmiset taas perustavat mielipiteensä siihen, että tunnet kivoja maahanmuuttajia, jotka rakastavat kaikkia.

Fakta on se, että Suomessa tehdään raiskauksia, pahoinpitelyjä ym. rikoksia huomattavasti enemmän kiitos humanitääristen maahanmuuttajien. Myös julkiset menot ovat paisuneet helvetisti heidän takiaan. Jo näiden syiden takia on hyvä vastustaa humanitääristä maahanmuuttoa. Aivan sama, vaikka osa mamuista ovat mukavaa sakkia.
Eihän suomessa somaleita mainita kuin rikosuutisissa...
Jos lähdetään tilastoja lukemaan, niin Iranissa raiskataan väestönlukuun nähden paljon vähemmän naisia kuin suomessa, mitä tämä kertoo muslimeista saatikka suomesta?

Mä olen sitä mieltä että ihminen saa perustaa mielipiteensä ihan vaikka mielitekoihina jos siltä tuntuu, se että joku näkee asian eri kannalta ei tee toisinajattelijasta tyhmää tai viallista ihmistä.

Mun mielestä ratkaisu ei ole vastustaa maahanmuuttoa, ratkaisu on kehittää konkreettisia toimia joilla maahanmuuttajat jotka suomeen tulee, haluavat ja todella myös osallistuvat yhteiskunnan askariin tasavertaisena osana väestöä.

Ja kyllä mä tunnen enemmän ääliömäistä kantaväestöä kuin mukavia mamuja, mut pidän silti myös suomalaisia ihan mukavina ihmisinä.

Back
Ylös Bottom