Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin Timo tänään irlantilaisella quines aamiaisella samassa irkussa ja pinotuoppiin se akka kinesinki laski.
Voi voi. Oliko sentään hanasta? Kaksi asiaa, jotka korpeaa Guinnessia tilattaessa on se, että se tosiaan kaadetaan johonkin ihan mihin sattuu lasiin tai se, että lasi jätetään vajaaksi. Tölkistä näin käy väistämättä, mutta jotkut onnistuu tekemään sen hanallakin. Prkl, amatöörit :)

lisäys. Guinnessia ei voi ihan oikeasti laittaa mihinkään muuhun kuin omaan merkkilasiinsa.

Hanatuotteita oli molemmat. Kinesi oli pintinverran.

Mutta teerenpeli on hieno paikka. Sielä oli joka olutlaadulle oma lasi ja myös kaato tapahtui hyvin ammattitaitoisesti.

...ja siitä huomaa, että sinä olet tullut vanhaksi.

Vanha ja kärttyinen :whip:

Alle kolmen päivän ei tuu rapulaa. Ennen se oli viiden, mutta nykyään on tullut vanhaksi.

Mjaa, sulla se raja menee päivissä, mulla se menee näemmä juomissa!

Mä join enemmän ja oon enemmän vanha eikä silti mitn. Näläkä oli aamulla, se lähti syömällä. Mä syytän kriinalle vaan kenttäolosuhteissa suoritetun harjoottelun vähyyttä.

Reeniä horo!

Sanoi Petrikin. Mä suoritan ko reenin mieluummin steriileissä laboratorio-olosuhteissa kuin kentällä. Yäk.

Reenit jatkuu oruspelvillä.

image.webp

Erikeeper on vesiohenteinen, joten sen haistelu nyt on yhtä tyhjän kanssa.

Perkele nykyajan nuoriso ei osaa edes liimaa haistella.

Menen nyt haistelemaan vastaleikattua nurmikkoa-->

Mutta teerenpeli on hieno paikka. Sielä oli joka olutlaadulle oma lasi ja myös kaato tapahtui hyvin ammattitaitoisesti.
Hyvä. Näin se pitäisi hoitaakin. Vielä, kun ihmiset tajuaisivat olla pöllimättä jokaista hienoa lasia ravintoloista, niin niitä olis käytettävissä vähän pidemmälläkin juoksulla.

Ksiina sanoi:
Mjaa, sulla se raja menee päivissä, mulla se menee näemmä juomissa!
Onhan yhden päivän juominen ihan lapsellista. Kakkospäivän aamulieska on paras.

Kuka on syyllistyny? :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Edellisen Tampere-miitin yhteydessä ollut kimppatreeni. Luulivat ettei jengi tunnista kun laittaa repliikit lontooks..

Nyt lipsahti paskapuheen puolelle. Nuo sentään näyttävät kuin olisivat salilla joskus käyneet tai edes jotain urheilua tehneet, mutta perinteinen Pakkismiitti näyttää putkimiesten ja rekkalepakkojen kokoontumiselta.

Au-uhuhuu mun pää kosahtaa. En tie onko joku pöpelö iskemässä, mut ei täs muita oireita oo ku et korvissa humisee ja veto on veke. Eilinen jalkatreeni saattoi olla kyllä hieman rankahkokin..

Nyt lipsahti paskapuheen puolelle. Nuo sentään näyttävät kuin olisivat salilla joskus käyneet tai edes jotain urheilua tehneet, mutta perinteinen Pakkismiitti näyttää putkimiesten ja rekkalepakkojen kokoontumiselta.

Nyt on pakko kysyä, kumpaanko ryhmään sä kuulut?

Olen lihava kuin putkimies, mutta karvainen kuin rekkalesbo, eli riippuu vähän miten sitä katsoo.

Sussa on myös aimo annos metroseksuaalisuutta, joten menet selkeästi miesten kategoriaan perinteisten pakkisnaisten ollessa enempi "yksiä äijistä" ja muutenkin kaikkea muuta kuin mitä nainen oikeasti on. Tai jotain.

Sussa on myös aimo annos metroseksuaalisuutta, joten menet selkeästi miesten kategoriaan perinteisten pakkisnaisten ollessa enempi "yksiä äijistä" ja muutenkin kaikkea muuta kuin mitä nainen oikeasti on. Tai jotain.

Joo, kyllä sitten vituttaa, kun on miitin ainoa, jolla on laukku, vaikka vain olkalaukku onkin.

Back
Ylös Bottom