Ephemeral
Banned
Juu. Maanantaina menin tehtaaseen, tänään sanoin itteni irti :D Ei jumalauta vaan pysty.
Voi sun perkele mikä vässykkä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu. Maanantaina menin tehtaaseen, tänään sanoin itteni irti :D Ei jumalauta vaan pysty.
Mä oon liian hyvä sinne.Voi sun perkele mikä vässykkä.
mä ketään sekottanu oo :D

Mä oon liian hyvä sinne.

Oothan.
Kerpetti mun piti lopettaa, mut en pysty? :face:
Kyllä minä vielä.. Onneksi Elsu ei kauaa täällä ole meidän kiusana niin pääsen minäkin takasin synkisteleen![]()
tää ei oo se sinkkuketju(siellä ei ole tavoite olla ikuisesti) :D mut täällä mä oon ikuisesti hahaahha :D
No mutta ku häivyt sinkkuketjusta niin sun jutut ainakin lievenee ja varsinkin tieto varatusta naisesta ainakin hillitsee mun menon :D
Kato nyt, en mä osaa lopettaa ku oot nii ihqu :D
kusipäinen tiira otti ja jymäytti ruikulit kaljaani... vihaan heitä!
:D jutut lievenee :D millätavalla? Katotaan nyt kuin kauan tässä menee, kun olen varattujen kirjoissa(tuskin enää kauaa aikaa)
Pernod, hanki luppakorvat. Ei minun takiani, mutta ihan vaan tässä niinku muuten tuli mieleen.

Vähän oli ylilyönti tuo gif, mutta mä oon oottanu jo kauan että pääsen käyttämään sitä :D Ja nyt särähti sopivasti ihqu aikusen miehen kirjottamana.
Eiku aikunenko vai miten se oli..?No tuskin ehdottelet täällä kaikille kaikkea mahdollista jos seurustelet? Näin ainakin olettaisin, voin toki olla väärässäkin.
Ja pieni korjaus tuonne.. :D
Kui?
Joko laitoit kuvan?![]()
en mä mittää ehdottele :D *kun on miesvaltaisessa työpaikassa, niin jutun taso on tota luokkaa, mä vaan oon tällane*

Eiku nyt ei ole kyse siitä ollenkaan.
No mistäs sitten? Naiset ku ne ei ossaa sanoa mitää suoraa... :jahas: :D
puolitosissaan :DEn jaksa edes kaivaa kaikkia esiin, kyllä niitä on
Mutta olipa hyvä tietää et ne onkin ollut vain sun läppiä niin ei muakaan harmita niin paljoa sun ehdotukses ku meinannu oikeasti harmittaa :D
- - - Updated - - -
No mistäs sitten? Naiset ku ne ei ossaa sanoa mitää suoraa... :jahas: :D