SND
Banned
Lahjakas.
Jos Jeff Seid pyytäis sua nostamaan saippuapalan suihkussa, suostuisitko? (no homo)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lahjakas.
Mä oon aina ollu sitä mieltä että Lohjalaiset on perseestä. Tää mielikuva vahvistuu päivä päivältä.
Ottakaas nyt nettietsivät rauhassa! Noita Hillnerin Pateja näytti olevan kaks kappaletta suomessa. Mikehän sano et kaveri on Lohjalta. Toi mopopoika ei selvästikään oo se, vaan tolla toisella ressukan näkösella Hillnerillä lukee paikkakuntana Lohja.
Eli tämä koko keissihän on ihan vitun surkuhupaisa, mut viel surullisemmaks se muuttuu jos joku käy nyt vetäsemäs jonku mopo-Patrikin levyks tonne.
Eli se järki nyt käteen myös näitten nettilynkkausten kanssa!
Jos sua läheistyis mies Somppumaasta ja pyytäis sua ottamaan siitä ja sen perheestä perhepotretin ja tän kustantais paikallinen sossu, koska sen pitää tukee näitten kultamunien perhekeskeistä elämäntyyliä, niin ottaisitko kuvat ja rahat vaiko pyytäisitkö somppua ystävällisesti poistumaan paikalta ilman valokuvia, koska et halua tuhlata yhteiskunnan varoja moisella shaiballa??
Jos sua läheistyis mies Somppumaasta ja pyytäis sua ottamaan siitä ja sen perheestä perhepotretin ja tän kustantais paikallinen sossu, koska sen pitää tukee näitten kultamunien perhekeskeistä elämäntyyliä, niin ottaisitko kuvat ja rahat vaiko pyytäisitkö somppua ystävällisesti poistumaan paikalta ilman valokuvia, koska et halua tuhlata yhteiskunnan varoja moisella shaiballa??
Kuvaisin toki, ei mulla Somaleita vastaan sinällään mitään ole jos ovat kunnolla.
Mayors, East itis, East Malmi.3 parasta salia Helsingissä?
Kivoin lihasryhmä treenata?
Mitä luulet missä iässä noin keskimääräisesti hormonit kovimmillaan?
Minkä kuvauksen haluaisit toteuttaa, jos se pystyttäisiin järjestämään kaikesta huolimatta?
Paras Applen tuote?
Mitä tykkäät uuden IOS 7 ulkonäöstä?
Tykkään joo jos on sähköt.Tykkäätkö mökkeilystä ?
Mitä teit juhannuksena ?