Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pari tuntia lusimista vielä ni sit voi rupee nakuttaa :kippis1:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta pörriäiset! Mitäs tänne?

Piti sitten herätä puoli kuudelta, unissani luulin lintujen rääkymistä herätyskelloksi... Olisikohan aika tutkia tuota pääkoppaa vähän?! :D Kohta voisi taas lapsenomaisella innolla lähteä pyörälenkille, pitäähän uusilla leluilla leikkiä, ja tekisi ehkä hyvää takamuksen läskeille.

Pfff, mä herään aina puoli kuudelta. Piti mennä lenkille, mutta olin nukkunut polven solmuun niin jää iltapäivälle.

Nää sanat :)

(Alussa näkyy heti perse!)

Kohta otan kyllä kahvin sijasta KALJAA! :D

Tänään tarttis vissiin mennä tekeen ne juhannuksen safkaostokset, koska huomenna aamulla en enää ehdi. Odotan innolla sitä hysterian vallassa sinkoilua, jonka yhden päivän kiinni oleva kauppa joissain ihmisissä aiheuttaa. Ite ajattelin kulkea pitkälti omissa oloissani ihan rauhallisesti ja tarpeen vaatiessa murista niille, jotka tulee mielestäni liian liki. Murisen kuitenkin ihan silleen sivistyneesti lähinnä partaani. Vähän kulmahammasta saavan vilauttaa.

Mietin vähän ihmeissäni, että miten täällä kansa jo tänään meinaa dokata, kunnes muistin, että viime vuonna korkkasin junassa suunnilleen tunnin päästä tästä. Suuntana oli silloin Himos. Tänä vuonna tuleekin vietettyä mökkijuhannus kivassa seurassa :)

Se ois 35,5 tuntia ja sit lähtee tätä!

(ja vain reilu pari tuntia niin sihahtaa tämä) :p

KarhuA.jpg

Tää alkaa ny pakkaan autoo ja lähtee pian muutaman mutkan kautta Himokselle jussiks :) Oikee rattosaa juhannusta kaikille jo nyt! Olkaaha nätisti ja jos eksyt itekki Himokselle ja tunnistat, ni saa jutulle tulla ;D

:kippis1:

Pusi Pusi! :love:

Mä meen juhannukseksi peitonalle! Enkä juo olutta. Amatöörien juhla!

Tuli viime vkl juotua riitävästi, ei tee mieli. Ja ku ajelen jussin mopolla jossei sada nii ei kykene senkää tähären.

Pfff, mä herään aina puoli kuudelta. Piti mennä lenkille, mutta olin nukkunut polven solmuun niin jää iltapäivälle.

Oon jostain syystä alkanut heräilemään aikaisin, yleensä viiden maissa, mutta normaalisti jatkan unia sen pienen hetken päästä... Äsken oli kyllä pakko ottaa pienet torkut, ei sitä muuten jaksa touhuta iltaan asti. :)

Tajusin äsken, että olen viimeksi ollut juhannuksen aikaan Suomessa vuonna 2007, ilmankos tuntuu vähän oudolta koko tää hässäkkä, kaupassa meni vähän aikaan ennen kuin tajusin miksi oli enemmän väkeä liikkeellä. :wtf: Onneksi ei tarvitse juhlistaa mitenkään, ulkoilua, leffoja ja jotain hyvää ruokaa ja ehkä tää kaupungin keskusta vähän hiljenee myös (toivottavasti). :)

Back
Ylös Bottom