Tuomarin kuoliaaksi potkineet saivat vankeutta - MTV3.fi - Urheilu - Futis - Uutiset Voi vittu, siinä on taas "hollantilaiset" "nuoret" ollut asialla! Vitun ählämit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuomarin kuoliaaksi potkineet saivat vankeutta - MTV3.fi - Urheilu - Futis - Uutiset Voi vittu, siinä on taas "hollantilaiset" "nuoret" ollut asialla! Vitun ählämit.
Mä en ole ihan varma mitä mieltä tosta poliisihommasta pitäisi olla..
Toisaalta, kaikenlainen affirmative action on ihan perseestä. Vrt etelä-afrikkalaisten valkoisten työmahdollisuudet nyt..
Toisaalta kyllä kai ne muslimit paremmin uskoo miestä joka puhuu persiaa/arabiaa/kurdia/somalia kuin suomalaista vihollisvalkonaamaa..
Täällä kun niitä ei saa laittaa uskomaan saksaa hekcler&kochin merkeissä..
Toisaalta mitä mä haluaisin noh.. Se ei kuulu kai tähän kerta nykyisin noudatetaan toisenlaista politiikkaa.. Enää en ainakaan ikinä suomen vaaleissa äänestä sitä mieltä mä tän maan asioista oon..
Ihana rauhan uskonto, ja aivan varmasti näitä rauhan uskonnon edustajia tänne otetetaan.14-vuotias poika tapettiin islamin loukkaamisesta | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi Rauhan uskonto asialla, sitten kun sisällissota on ohi ni näinköhän Suomi lupautuu ottamaan näitä moniosaajia tänne?