Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

En itsekään sisäänpääsyvaatimuksia löyhentäisi, vaan pitäisin ne entisellään. Lähinnä esimerkissäni tarkoitin sellaista mamua poliisina, jolla on suomen- sekä mahdollisesti myös joidenkin "asiakkaiden" kieli hallussa hyvin.

Helvetin tyhmää minkäänlainen vaatimusten höllentäminen mamujen suhteen. Täyttä rasismia suomalaisia ja tuohon kouluunkin hakijoita kohtaan. Jos oiskin joku somali poliisina niin sais varmasti taas vittuilua osakseen suomalaisilta juopoilta yms :D

Varo valepoliisia Oulussa ? vei pariskunnan passit ja rahat - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

Miks kaikki paska tulee aina ulkomailta suomeenki. Loppuu mitätön turismiki kohta. Noh, jää meille turvapaikkaturismi ;)

Trondheim: Kaksi henkilöä kävi naiseen käsiksi - rahmispossu.net

Iltalehden versiossa ei taideta puhua mitään ulkomaalaisista...

http://rahmispossu.net/2013/06/17/nuorukaisen-pidatys-herattaa-pahennusta-tanskassa/

Kattokaa tuosta tuo video ja kertokaa mitä poliisi teki väärin :D voi kukkahattuja

Mä en ole ihan varma mitä mieltä tosta poliisihommasta pitäisi olla..

Toisaalta, kaikenlainen affirmative action on ihan perseestä. Vrt etelä-afrikkalaisten valkoisten työmahdollisuudet nyt..
Toisaalta kyllä kai ne muslimit paremmin uskoo miestä joka puhuu persiaa/arabiaa/kurdia/somalia kuin suomalaista vihollisvalkonaamaa..
Täällä kun niitä ei saa laittaa uskomaan saksaa hekcler&kochin merkeissä..

Toisaalta mitä mä haluaisin noh.. Se ei kuulu kai tähän kerta nykyisin noudatetaan toisenlaista politiikkaa.. Enää en ainakaan ikinä suomen vaaleissa äänestä sitä mieltä mä tän maan asioista oon..

Vanhaa tavaraa, mutta :

Tämän perään luin "taiston" kommentit : Pressiklubi 6.2.09: Leif Salmén käristi Jussi Halla-ahon. - Keskustelut - Tiede.fi

180px-Rusinat.jpg

Minä kesk/kok arvoin , en huomannut missään kohtaa mr. salmenin aka vanhan ketun kokenutta argumentointia. Mitä muskelimiehet ja -naiset sanoo?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Salmenin jutut on yhtä naurettavia kuin nimimerkki taiston. "Parastahan" tässä kuitenkin on se, että kepulit ja kokoomus on samaa mieltä Salmenin kanssa maahanmuutosta. Tai no, kukapa ei, niinhän se Soinikin on.

Mä en ole ihan varma mitä mieltä tosta poliisihommasta pitäisi olla..

Toisaalta, kaikenlainen affirmative action on ihan perseestä. Vrt etelä-afrikkalaisten valkoisten työmahdollisuudet nyt..
Toisaalta kyllä kai ne muslimit paremmin uskoo miestä joka puhuu persiaa/arabiaa/kurdia/somalia kuin suomalaista vihollisvalkonaamaa..
Täällä kun niitä ei saa laittaa uskomaan saksaa hekcler&kochin merkeissä..

Toisaalta mitä mä haluaisin noh.. Se ei kuulu kai tähän kerta nykyisin noudatetaan toisenlaista politiikkaa.. Enää en ainakaan ikinä suomen vaaleissa äänestä sitä mieltä mä tän maan asioista oon..

Uskoisin, että se on tuollaisen tanskan esimerkin mukaan totta mitä siinä joku kommentoi: “On täysin selvää, että he uskovat olevansa niitä, jotka laativat säännöt täällä. Heidän tulisi pitää turpansa kiinni ja kunnioittaa yhteiskuntaa, jossa he elävät”, Ole Hækkerup tokaisi."

Eli ihan sama minkä värinen ja maalainen ja mitä kieltä se poliisi puhuu - tietyt ryhmät eivät vain yksinkertaisesti usko mitään muuta kieltä kuin pamppua.

28 vuotias somalitaustainen nuori joka ei käy töissä ja elää sosiaalituilla, voi olla Suomen kansalainen ja täten lasketaan suomalaiseksi. Eli ei vaikuta maahanmuuttajien tilastoihin enään. Eli HS ei ole sen enempää perehtynyt lieveilmiöihin.

Ruotsia käsittelevässä uutisessa olikin aika hyvin kiteytetty: "Täten esim. koulutetut kreikkalaiset kristityt ja työtä pelkäämättömät ahkerat suomalaiset maahanmuuttajat on arvosteltu samassa padassa tunnetusti työtävieroksuvia kulttuureja edustavien mamujen ja integraatiokyvyttömien klitorisamputoitujen muslimitaustaisten sosiaalikatastrofien kanssa."

Ja ongelmaahan ei Suomessakaan taida olla ruotsalaisista maahanmuuttajista, olettaen että ovat natiiveja ruotsalaisia jotka Suomeen ovat tulleet. Ja aika hyvää tekee myös dippainssi nokialla joka intiasta on tullut...

Hyötyä Suomelle.... vittu mitä propagandaa. Taaskaan ollut eroteltu maahanmuuttoa humanitääriseen ja työperäiseen, eikä tekstissä puhuttu mitään huoltosuhteesta.

"Maahanmuuttajista on enemmän rahallista hyötyä kuin haittaa Suomen julkiselle sektorille, kertoo Helsingin Sanomat. Suomen valtio jää lievästi plussan puolelle, kun maahanmuuttajista kertyvät tulot, kuten verot ja sosiaaliturva- ja eläkemaksut lasketaan yhteen"

Aiemmin on aina väitetty että maahanmuuton todellisia kustannuksia on mahdoton laskea, mutta nyt siinä on sitten mukamas onnistuttu. Jotenkin pientä kusetuksen makua tossakin. Ei oo varmasti kaikkia kustannuksia pystytty laskea tohon.

Edit. ja kaiken lisäksi vielä tuo että kaikkia ei somaleita yms. ei lasketa enää maahanmuuttajiksi.

Jospa tuossa tutkimuksessa on laskettu sen varaan, että kohta on lisää akateemisia maahanmuuttajia kun kerran Hervannan konnien korkeakouluunkin pääsyä helpotetaan. Siitä se huoltosuhde lähtee lentoon kuin raketti.

Back
Ylös Bottom