Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on joku Mansonin levykin, ostin Italiasta joskus 2004 tai 2006 tai jotain. Manson on kyllä hämmentävä persoona, mutta musiikki tipahtaa suurimmaksi osaksi.

Tänään on ainakin maanantai. Kavereilla on taas koulukiireet päällä, niin minä leikin, että minulla on "koulukiireitä" eli koko aamun olen opiskellut espanjaa. Onneksi torstaina reissuun, niin saa muutakin tekemistä.

Jostain syystä pelkään Ultimeciaan entistä enemmän.

Ja helvetin hienoa tietää, ettei edelleenkään kelpaa töihin. "Kiitos mielenkiinnostasi tehtävää kohtaan, mutta..."

Mikähän siinä on kun töissä jakso viel ihan hyvin, mut kotio ku tuli ni kauppaan lähteminen tuntuu melko ylivoimaiselta. Rääääh ei pyygee ei pysty aamuvuoroviikoilla kyl yhtään mihinkään.

Älkää nyt vihatko, mut pakko avautua.

Istun tässä hesessä juomassa kahvia ja samalla seurailen mitä vierellä tapahtuu.
Erittäin ylipainoiset ihmiset vetävät kaksin käsin paskasta rasvaa naamaan. Itseä alkaa ihan ällöttää, kun rasvaa on joka puolella ja pitää lisää tunkea sitä naamaan.

Ei sillä ettenkö itsekkin joskus herkuttelisi roskaruualla, mutta joku roti sentään. Äiti tuputtaa lapsilleen lisää hamppareita. Ottakaa lisää, syö lisää!!

telkkarissa sanottiin justiisa että sirkoissa on keskimäärin 13g proteiinia kappaleessa... WTF mite toi on mahdollista ? vai onko se pelkkää protskuu se sirkka ?
Taidan ensi thaikku reissulta tuoda niitä monta kiloa... ja pakastaa

telkkarissa sanottiin justiisa että sirkoissa on keskimäärin 13g proteiinia kappaleessa... WTF mite toi on mahdollista ? vai onko se pelkkää protskuu se sirkka ?
Taidan ensi thaikku reissulta tuoda niitä monta kiloa... ja pakastaa

Onhan se ainakin melkein, jostain luin että hyönteisen proteiinipitoisuus on jopa 70 % kuivasta massasta laskettuna :D

En kyllä ymmärrä yhtään kuka haluaa mennä heseen kahville jos lihavat ihmiset ällöttää. Joku masokisti ilmeisesti?
Itsehän ostin muuten juuri kaupasta kuohukermaa kahviini. Täytyy kohta kokeilla miltä kahvi maistuu kerman kanssa jossa on 38% rasvaa :)

En kyllä ymmärrä yhtään kuka haluaa mennä heseen kahville jos lihavat ihmiset ällöttää. Joku masokisti ilmeisesti?
Itsehän ostin muuten juuri kaupasta kuohukermaa kahviini. Täytyy kohta kokeilla miltä kahvi maistuu kerman kanssa jossa on 38% rasvaa :)

Ihmettelin itse ihan samaa. Kahvia saa jokapaikasta ja silti pitää mennä juuri sinne kahville jossa ne vihaamansa ylipainoiset erittäin todennäköisesti ovat. Sama kun menisi afrikkaan asenteella "vitun kynikset, menkää salille".

Uuuuh mama. Penkkipunnerrus ja dipit oli tänään mun bitchejä, kaikki sarjat meni todella kevyesti. Ja kun määrätyt progressiosarjat meni kevyesti, niin minä perkele otin ja punnersin vielä lisää, ihan vittuillessani. Ens viikolla ei taas kulje, koska tein negatiivista ja hapottelua ja stoppeja ja fascia-venytyksiä...

Back
Ylös Bottom