Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi helvetti et osaa olla aikuismaisia kavereita.

Juhlittiin emännän synttäreitä tässä meillä ja siit sitten lähettiin baariin. Vähän aikaa kerettiin olemaan baarissa niin yksi jäsen seurueestamme huomauttaa, että puhelin jäi kämpille.
Lähettiin hakemaan tätä kaverin puhelinta kämpiltä. Muu porukka jäi baariin.

Kävikin ilmi kun tultiin tähän meille, että näillä meidän kavereilla ei ole mitään haluja lähteä takaisin baariin. Vähän aikaan olin tässä kotosalla heidän kanssaan. Sanoin, että olkaa nätisti täällä - lähden takaisin juhlimaan naiseni synttäreitä. Jätin kaverinini tähän kämpille.

Tullaan yöllä sitten emännän kanssa tähän kämpille. Kaikki näyttää olevan kunnossa, kunnes huomaan että nämä kaverukset ovat pistäneet kenkäni jääkaappiin...
Hassuja lappuja pitkin taloa, minun ja naiseni yhteisen kuvamme päälle oli töherretty jotain

ja GRANDE FINALE!

Emäntä kävi sängylle makaamaan niin mitäs sieltä löytykään? SIPSEJÄ, vitun sipsin palasia pitkin lakanaa... Kaikki voi varmaa kuvitella, kun sipsit ovat rasvasia niin tottakai se lakana imee ne rasvat kiini itseensä... mukavia rasvalänttejä lakanassa.

Noi sipsit olivat selkeästi liikaa tyttöystävälleni nimittäin hän kyllä suuttui/pettyi kavereillemme ja kyllähän siinä itku pääsi.

Laput olivat vielä mukava kepponen, mutta kenkä jääkaapissa ja sipsejä sängyllä?

Ei moro...

^ Sinuna mua vituttais eniten toi kuvan päälle töhertäminen, noi kengät jääkaappiin ja sipsejä lakanoille on melko pieni juttu.. kukin tyylillään, mutta kuitenkin alkoholi tekee jostain ihmisistä hieman vajaita olen huomannut (tosin joskus myös omalta osaltanikin)

Menit vissiin sekasi ku olit mun unissa viime yönä.

Joo, sori hei niistä jutuista, se homma lähti vähän lapasesta.

En tiedä mitä siinä unessa tein, mutta keskimäärin en osaa ihmisten unissa käyttäytyä jostain syystä, ja yllättävän vähän minulla pysyy vaatteetkaan päällä :D

Hitto että ärsyttää ku ei tiiä yhtää mitä sitä jussina ja tj0 päivänä tekis.. Alkoholia tietenki pitäs juoda, mutta missä? Himokselle mieli tekis, mutta liput maksaa vitusti ja rahaa menis muutenki ihan liikaa siellä. Toisaalta ei yhtää kiinnostas täällä kotonakaa homehtua.. Perhanan perhana.

Joo, sori hei niistä jutuista, se homma lähti vähän lapasesta.

En tiedä mitä siinä unessa tein, mutta keskimäärin en osaa ihmisten unissa käyttäytyä jostain syystä, ja yllättävän vähän minulla pysyy vaatteetkaan päällä :D

Se olen kyllä minä jolla tässä on pahoiteltavaa. :D Et sinä kyllä kauheesti mieltäs pahottanu. Luulisin.

Liittyen edelliseen postaukseenii.

kavereitten ''jekkulista'' vähän kasvoi

yhteinen kuva töherretty
sängyn alla pilaantunutta ruokaa(kananmunia,maitoa,suolakurkkuja)
sängyssä sipsejä
jääkaapissa kenkiä
maitoon lisätty vettä
hammastahnassa suolaa
suola ja sokeri vaihtoivat paikkaa
ovenkahvassa hammastahnaa

Ei tästä päivästä voi tulla kuin helvetin hyvä: meikällä oli jäänyt laukkuun passi, ja se tasku tietenkin auki, niin melkein potkaisin passin kanaaliin huomaamattani :dance:

Kylläkyllä! Huomaa jo salilla käydessäkin, että kyllä se intti ens torstaina loppuu! Voimatasot alkaa olemaan jo samoissa lukemissa ku ennen inttiä ja painoo on 8kiloo vähemmän! :rock:

Oon aina ajatellut että sunnuntait on sen takia perseestä, koska seuraavana päivänä joutuu opiskelemaan/töihin. Mutta nyt mulla on kuukauden loma (puolet jo menny) ja ihan yhtä perseeltä tää sunnuntai tuntuu. Ei helpota yhtään kun vielä lisäksi kevyt viikko ja dieetti päällä. Sekä noi hemmetin sateet. Tuntuu et puolet lomasta menny hukkaan sateitten takia, vaikka ne nyt onkin kestäny "vaan" jonkun viikon.

Dääm, olin just tulossa kysymään että onks tuossa konepellillä Daiina, mutta plunkvist ehti ensin...

:lol2: Ei saa kiusata viattomia tuommoisilla törkyjutuilla! :D

Näyttäisipä siltä, että menen Jyväskylän SM-karsintoihin huoltajaksi yhdelle näpsäkälle Body fitness -kisaajalle :) Pitänee varoa, ettei itseä pure kisakärpänen ;) heh

Back
Ylös Bottom