Deleted member 20129
Aivan, uskonnoista ei päästä eroon niin kauan kun on olemassa sinunlaisiasi lampaita jotka hyväksyvät kaiken "kulttuuriin kuuluvan" järjettömyyden, ihmisoikeuksien loukkaamisen ja vapauden rajoittamisen, vain koska niin on ennenkin tehty.
Minähän olen tuossa edellä ainoastaan kirjoittanut miten asioiden pitäisi olla, en esittänyt mitään ennusteita siitä miten asiat tulevat lähitulevaisuudessa olemaan.
Asioiden pitäisi olla SINUN mielestäsi siis niinkuin esität. Lähitulevaisuus ratkaisee, ei tänäpäivä. Vanha sanonta pätee tähänkin: "Kun paskat on housuissa se on turha enään pyristellä".
Ja itseasiassa minulle sopivin maailmahan olisi semmoinen missä kaikki tekisivät niinkuin minä. Ajaisivat samoin, ostaisivat samoja asioita, uskoisivat samoihin asioihin, jne. Mutta se taitanee olla mahdotonta semmoinen maailma (hmmm... tai no...) ;)
edit. koko maahanmuuton ennustushan perustuu arvailuihin. Puolustajat suomessa eivät näe mitä muualla on käynyt eivätkä hyväksy huonoa tulevaisuutta. Vastustajat taasen näkevät vain sen huonon tulevaisuuden. Ja tulevaisuus on se mikä ratkaisee. Koska jos esim. mulla on nyt 5€ tilillä, en tee sillä hevonvitunhelvettiä. Mutta olisi se kiva tietää (arvata) että 5 vuoden päästä minulla voi olla 10€ tilillä, eikä niin että vastaavat elämät ovat näyttäneet että mahdollisuuteni on ainoastaan 5v päästä kattella 2€ tilillä.