Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huvittaa ja hieman myös potuttaa eräs työkaveri, joka käy tasaisin väliajoin jaarittelemassa meikäläisen työhuoneessa. Mitään asiaa sillä ei varsinaisesti ole, mutta kunhan käy vaan häiritsemässä mun nettisurffailua ;) Aloin eilen merkkailemaan ylös kuinka monta kertaa hän käy meikäläistä jututtamassa, niin tilastot ovat karua luettavaa.
Eilen aikavälillä 12:00-15:00 6 kertaa
Tänään aikavälillä 8:30-10:00 8 kertaa
Oonhan minä mukavaa juttuseuraa, mutta kun pitäisi noita töitakin tehdä :)

Uuuh. ^_^

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suomeenkin on näköjään tullut tuo trendi, että räppärit perseraiskaa klassikkobiisejä. Puuh.

Hyvä musiikkivideo noin muuten.

Är aa pee artisti Keek on tätä tehnyt lähestulkoon alusta asti. Vuosia jo. Tosi moni esim. Pitbullin ym hyypiöiden hittibiisi sisältää jonkin ysäribiisin taustat. Ripoff.

Mulle ei ole suotu hyviä näyttelijän lahjoja, joten täytyy olla noheva ihan oikeasti ja perse hiessä painaa yhteiskunnan eteen töitä. Täytyy nyt maksella veroja hyvin, että valtiolla on sitten varaa maksella mulle tukia kun rupee loisimaan.

Juuri tuossa mietin, etten tänä kesänä näe lämmintä kesää, vaikka kokeilen parista eri maasta. Olen tosin optimistinen ja toivon, että heinäkuussa on sitten lämmintä Suomessa. Muuten pahimmillaan minun vuoden lämpimimmät säät olivat uutena vuotena :D

Ei ole päivääkään kaduttanut.
No ei varmasti oo. Kyllähän täällä Suomessa ehtii huseerata sitten vanhana ja urautuneena, nuorena pitää mennä ja tehdä ku on tsäänssit. Mäki oon haaveillu, että lähtiskö perkele vielä vaikka sotimaan legioonaan ennenku jämähtää tänne karmeen velkataakan kans. Näkis maailmaa ja sais kokemuksia :)

Ei ole päivääkään kaduttanut.

Sun vaihtovuotta oon haikeudella seurannu. Oon tässä jopa suunnitellu, että kun paperit on läjässä niin teen hetken ihan mitä vaan töitä, kerään rahaa ja lähden Suomesta joksikin aikaa. Töihin jonnekin ulkomaille. Jotakin.

Mäki haluaisin hetkeks mennä ulkomaille, koulunkautta mahdollista ehkä päästä espanjaan suorittaa työssoppiminen, sen kummemin en ole perehtynyt vielä. Ehkä ens lukuvuoden puolella perehdyn enemmän ja jos mahdollista niin mielelläni lähtisinkin....

+ Mä en ois koskaan uskonut tätä tulevan mun suusta, mutta joskus lomalla on aivan saatanallisen tylsää.

Sun vaihtovuotta oon haikeudella seurannu. Oon tässä jopa suunnitellu, että kun paperit on läjässä niin teen hetken ihan mitä vaan töitä, kerään rahaa ja lähden Suomesta joksikin aikaa. Töihin jonnekin ulkomaille. Jotakin.

:) Kyllähän se kannattaa niin kauan kuin ei ole suurempia esteitä. Varsinkin joku puoli vuotta tai vuosi on lyhyt aika olla pois, mutta ulkomailla siinä ajassa oppii paljon enemmän kuin Suomessa.

Ei siinä, kiva se on välillä tulla takaisinkin, mutta veikkaan, että saattaa olla haluja palata ulkomaille, eli olen vähän samassa veneessä kuin sinä. Riippuu toki vähän mahdollisuuksista, mutta ideaalitilanteessa pyrin kansainvälisen työn pariin, tai käyn hakemassa työkokemusta ulkomailta kun on paperit kourassa. Juuri tuossa viime viikolla huvikseni katselin, että meikän koulutuksen porukasta on pulaa Briteissä, Jenkeissä ja Etelä-Afrikassa nyt ainakin.

:) Kyllähän se kannattaa niin kauan kuin ei ole suurempia esteitä. Varsinkin joku puoli vuotta tai vuosi on lyhyt aika olla pois, mutta ulkomailla siinä ajassa oppii paljon enemmän kuin Suomessa.

Mulla kun ei ole mitään esteitä millekään eikä mitään mikä pidättelisi, niin suht helposti pystyisin lähtemään Suomesta juurikin esim. vuodeksi pois. Mieluiten joku englanninkielinen maa, eli joko Eurooppaan, Yhdysvallat/Kanada tai Australia/Uusi-Seelanti. Täytyy suunnitella systeemit valmiiksi.

Minä haluaisin joskus muuttaa takaisin Kanadaan tai vaikka Australiaan. Suunnittelin vakavissani Kanadaan jäämistä joskus, mutta silloin minua neuvottiin, että kannattaa hommata vaimo Suomesta ja sitten vasta muuttaa. Muuten jossain vaiheessa koti-ikävä ajaa takaisin. Nykyään ajattelen, että olisi pitänyt jäädä Kanadaan. Torontossa oli huippua asua ja eläisin siellä leveämmin kuin täällä. Siellä olisi myös huomattavasti vähemmän tätä vihervasuri- ja hyvinvointivaltiopaskaa.

Mulla kun ei ole mitään esteitä millekään eikä mitään mikä pidättelisi, niin suht helposti pystyisin lähtemään Suomesta juurikin esim. vuodeksi pois. Mieluiten joku englanninkielinen maa, eli joko Eurooppaan, Yhdysvallat/Kanada tai Australia/Uusi-Seelanti. Täytyy suunnitella systeemit valmiiksi.

Eli käytännössä suurin osa tästä marmorikuulasta käy :D Toisaalta olisi makeampi joku maa, jossa puhutaan esim. espanjaa, koska silloin takkiin jäisi myös parempi kielitaito muussakin kuin suomessa ja englannissa, eli minulla olisi varmaan tuon listan lisäksi Etelä-Amerikka.

Back
Ylös Bottom