Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Huolehditaan ensin omistamme ? FijaSaarni

Mitä se Fija taas on razzisti? (Kuvakin vaihtunut selkeämpään).

Tullut lueskeltua Fijan blogia jo pitempäänkin (pakko kerta toisensa jälkeen tarkastaa voiko olla samaa mieltä maahanmuuttaja taustaisen vihreän naisen kanssa ;)) ja täytyy sanoa että ilmeisesti Fija edustaa ainutta ryhmää joka saa käydä kriittistä keskustelua näistä ongelmista ilman että tulee heti lynkatuksi.

Toivon tosissani ettei hän ikinä vaihda puoluekantaa esim persuihin koska se antaa aivan liian helpon lynkkaus mahdollisuuden.

Eipä paljoa kiinnosta mitä mieltä joku "Catsy" on :)

Mulla on niin paljon facebook tuttuja jotka on vihreitä että oon aatellut alkaa linkkaamaan Fijan juttuja Faceen ja hehkuttamaan kuinka olen samaa mieltä vihreiden kanssa :D Katsotaan sitten miten suomalainen urbaani vihervasemmistolainen mieshenkilö lynkkaa maahanmuuttajataustaisen vihreän naisen ajatukset ;)

Juup, tuli tuo linkki vastaan, kun yritin selvittää, mistä tämä Saarni on kotoisin. Enkä kyllä vieläkään tiedä siihen vastausta, mutta nimen perusteella kuulostaa virolaiselta, mikä ei ole suvaitsevaisille ainakaan tarpeeksi maahanmuuttajaa.

Edit. Tai no, Fija ei varmaan ole virolainen nimi, mutta Saarni voisi olla.

Onko muuten kukaan sattumoisin miettinyt miksi lakupekka on rasismia, mutta eskimo-jätskiä ei kukaan pidä loukkaavana?

l_Laku_Pekka.jpg

eskimo-mansikka-hyla.jpg

En tiedä kannattaako tätä enemmälti selittää.

Lastentarha suljettiin ihmisulosteiden vuoksi - rahmispossu.net

Monikulttuurisuus on perseestä :) Onhan noille kerjäläisille aiemminki rakennettu vessoja yms ja kaikkien niidenkin hoitokustannukset hyvän hintaisia. No veronmaksajiltahan se on vaan pois...

Vaihtoehtoparantaja raiskasi potilaansa tämän kotisohvalla - rahmispossu.net

No ei tuossa uhrikaan ole loppuun asti miettinyt :D Tuollakin Ahmadilla on varmasti kotimaastaan saadut kirurgin paperit vähintään, eli vähintäänki huippuosaaja ;)

Tuohan on suomen ilmavoimain lippu? Mitä vittua taas? Ja eikös swastika nimenomaan ole onnen symboli??

Täälläpäin olen ghetossa nähnyt 2 eri parveketta, joista löytyy oikea natsilippu, eikä kotimaan ilmavoimien.

Tuohan on suomen ilmavoimain lippu? Mitä vittua taas? Ja eikös swastika nimenomaan ole onnen symboli??

Täälläpäin olen ghetossa nähnyt 2 eri parveketta, joista löytyy oikea natsilippu, eikä kotimaan ilmavoimien.

Sillä ei ole väliä mikä se oikeasti on kun se näyttää natsilipulta, kohta autot palavat :D

Heh, tämä todenpuhuja ei ottanut mitään kantaa Fijan mainitsemiin ongelmin, vaan viuhutteli vain rasismikorttia. En näe oikein muutenkaan mitään koherenttia yhteiskunnallisten mielipiteiden punaista lankaa, mikä heijastuisi tämän todenpuhujan kritiikistä. Hauska, että Frija juuri puhuu tästä rasismikortista, niin sitä juuri sitten käytetään hänen vasta-argumenttina hänen sanomalleen. Siinä kohtaa homma taantuu kehäväittelyksi, missä ei päästä minkäänlaiseen konsensukseen. Maahanmuuton kriittinen tarkastelu on tabu, ja rasismikortin heiluttelu on pop, edustaen modernia urbaania sosiaalisen median siivittämää groupthinkiä.

Lastentarha suljettiin ihmisulosteiden vuoksi - rahmispossu.net

Monikulttuurisuus on perseestä :) Onhan noille kerjäläisille aiemminki rakennettu vessoja yms ja kaikkien niidenkin hoitokustannukset hyvän hintaisia. No veronmaksajiltahan se on vaan pois...

Vaihtoehtoparantaja raiskasi potilaansa tämän kotisohvalla - rahmispossu.net

No ei tuossa uhrikaan ole loppuun asti miettinyt :D Tuollakin Ahmadilla on varmasti kotimaastaan saadut kirurgin paperit vähintään, eli vähintäänki huippuosaaja ;)
Tälläsiä elukoita nämä ovat, paskatkin tiputetaan sille seisoville.

Valoja päälle nyt.

Ilmavoimien lippu:

581px-Suomen_ilmavoimien_esikunta.svg.png

Natsilippu:

1368213542431.jpg

Tarkkasilmäisimmät saattaa huomata kumpi lippu on Ilta-sanomien uutisessa kyseessä.

Toi onkin hassua, että miksi ählämit saa pitää omia "kulttimerkkejään", esim. sitä turbaania tms. päässä ja kaapua päällä ja minä en saisi ripustaa natsilippua omalle parvekkeelleni. Mua vituttaa se turbaani ihan yhtä paljon kun jotain vituttaa se natsilippu. Koska. a. emme ole muslimivaltio ja b. emme ole natsivaltio, niin eihän noilla tommosilla asioilla pitäisi olla mitään asiaa päästä mihinkään lehteen nyt ainakaan.

Turbaani symboloi täysin samoja asioita, kuin mitä hakaristi punavalkoisella taustalla. Onhan nuo selkeästi verrattavissa toisiinsa.

Turbaani symboloi täysin samoja asioita, kuin mitä hakaristi punavalkoisella taustalla. Onhan nuo selkeästi verrattavissa toisiinsa.

Eihän hakaristin käyttöä ole suomessa kriminalisoitu, niinkuin Saksassa. Eli saa sitä esittää.

Jos mielensä pahoittaa siitä, niin eihän sille voi mitään. Jos sitä aletaan kieltämään sen takia kun se yhdistetään johonkin kun joku mielensä pahoittaa niistä, niin se on toinen asia. Samalla sitten pitäisi kieltää burkhat, kun yhdistän ne naisten alistamiseen ja turbaanit kun yhdistän ne 9/11 tapahtumiin ja pahoitin mieleni niistä.

Suomessa on ainakin vielä tietyille mielipiteille sanan- ja ilmaisunvapaus.

Eihän hakaristin käyttöä ole suomessa kriminalisoitu, niinkuin Saksassa. Eli saa sitä esittää.

Jos mielensä pahoittaa siitä, niin eihän sille voi mitään. Jos sitä aletaan kieltämään sen takia kun se yhdistetään johonkin kun joku mielensä pahoittaa niistä, niin se on toinen asia. Samalla sitten pitäisi kieltää burkhat, kun yhdistän ne naisten alistamiseen ja turbaanit kun yhdistän ne 9/11 tapahtumiin ja pahoitin mieleni niistä.

Suomessa on ainakin vielä tietyille mielipiteille sanan- ja ilmaisunvapaus.

Esimerkkitapausten kautta asiat muuttuvat. Tarpeeksi monta natsilippua kun alkaa näkymään, niin äkkiä ne kriminalisoidaan.

- - - Updated - - -

Ehkä tulostimesta oli sininen väri loppu.

Joo se sininen värihän oli se ainut juttu mikä tossa oli erona..

Back
Ylös Bottom