Deleted member 20129
Sehän johtuu siitä, ettei sitä ole rempattu / kunnostettu moneenkymmeneen vuoteen. Ei siihen ihmisten etnisyys vaikuta. Ei siellä mitenkään paskaista tai roskaista ole. Se vaan näyttää ihan helvetin nuhjuiselta. Saattaa olla yksi kaupungin rumimmista ostareista.
Herranjumala siunaa ja varjele. Mä oon samaa mieltä sun kanssa. :D
Puotinharjunostarillahan toimii Stoori. Ja tosiaan en tiedä nykyään mutta 6 vuotta sitten ei Puhoksen ostarilla näkynyt kyllä tummaa miestä.
Pari kuvaa kyseisestä miljööstä. Kaverukset ovat niitä ns. väliinputoajia eli ovat 80-90-luvuilla duunit jne. menettäny - akka jättänyt jne. sit viinakauppaan ja hopsansaa - tässä tulos:
Mutta enivei itse Itäkeskuksen puoli on kyllä kieltämättä hiukan epäilyttävällä pohjalla, kun päivisin sen valtaa suurimmilta osin mamut. Ja ongelmahan tässä on se, että jos hengaa itiksessä - ei ole töissä. Ja vaikka Disgust olisit mitä mieltä, niin faktaa on se, että Itäkeskuksen vetovoimaa vähentää tuo liikahengailu. Ja kun ei mamuilla rahaa ole pitää Itistä pystyssä niin... hmmm... noh... jokainen vetäkööt omat johtopäätöksensä.