Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koittakaas nyt.
Mielenkiintoista.
Kaikki vain jotenkin tapahtui, en ollut nörtti, ei mulla ollut ees tietokonetta penskana.En tiedä tarkkaan taustaasi, mutta muistatko tilanteen jolloin koit "heureka-hetken" vaikkapa foorumisoftan/yms. suhteen? Jos olet ollut penskana kunnon nörtti, niin ehkä tätä hetkeä ei ole koskaan tullut. Mutta jos olet itseoppinut "datanisti", niin varmaan tiedät mitä tarkoitan..
Seurasin joo ja edelleen parhaimpia sarjoja. Nyt ei ole mitään sarjaa kierrossa kun Fringekin meni ja loppui mut sitä Marvelin uutta ootellaan ihan hulluna.Seurasko Mike X-Filesiä aikoinaan? Mitä sarjoja tulee nykyään katseltua?
Mielenkiintoista.
Kaikki vain jotenkin tapahtui, en ollut nörtti, ei mulla ollut ees tietokonetta penskana.
Seurasin joo ja edelleen parhaimpia sarjoja. Nyt ei ole mitään sarjaa kierrossa kun Fringekin meni ja loppui mut sitä Marvelin uutta ootellaan ihan hulluna.
Kyllä mä sitä pari kautta katsoin, mut kyllästyin.Suosittelen Mike sulle tota Game of Thronesia, aikuisten fantasiaa, vähän kuin Fringe oli aikuisten scifiä
No ei todellakaan oteta.[ES];4181854 sanoi:Kai otatte poden do you dareen? :D
Ei tietoo, mut muuten olen menossa Arin ja Jutan kanssa tänä vuonna vielä Japaniaan turisteloimaan. Toivottavasti saadaan aikataulut sopimaan, viimeksi oltiin Hong Kongissa kimpassa.Koska Team M&M lähtee yhdessä Japaniin seikkailemaan?.
Ei tietoo, mut muuten olen menossa Arin ja Jutan kanssa tänä vuonna vielä Japaniaan turisteloimaan. Toivottavasti saadaan aikataulut sopimaan, viimeksi oltiin Hong Kongissa kimpassa.