Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noin lukee ekalla sivulla. Laittakaa kuvia kans sisällyttää mun mielestä myös videot, koska saa giffeilläkin kännykän jumiin vaikka ne on teknisesti kuvia.

Ok, mä tuun sit kans postaileen tänne kun haluan jotain videoita näytellä. Giffeillekin on tosin oma ketjunsa, senkin ketjun osaa välttää kännykällä.. ;)

Mut mä jätän teidät leikkiin videoilla kun niin kovasti ne paljastaa itsestänne niin paljon asioita :)

Tuota pommikone videoo ei laittanut 42 vuotias SteveBerman vaan 25 vuotias (m/b)ulkvist :)

Niin laittoi, tässä ei ole mitään epäselvää. Tuo lause oli tarkoitettu vitsiksi bulkvistille, joka kysyi, että mitä hän mahtaa sanoa Stratofortress-nimisellä biisillä.

Joko tajuat?

Laitto kuka laitto. Kuhan on paljon videoita. Vois ruveta muuten giffejäki lisäilee iha homona. Elikkäs ton homoketjun inspiroimana. Vai mitä Pernåd?

Homoketjun? Älä sekoita minua teidän omiin juttuihinne :lol2: Kiitos mielenkiinnosta, mutta ei kiitos ;)

E: Tämä on sitä kunnon off-topicia eikä noi videot :D Ei olekaan saanu nauraa näin kovasti vähään aikaan :D

Kyllä, edelliset viestit ovat olleet suoranaisen hilpeitä.

Huomaa Pernon käyttämien hymiöiden määrä. Tämä korreloi suoraan positiivisesti sen kanssa, kuinka itsevarma ja hilpeä olo on.

Nyt tekis mieli postata joku video, haluaisin tuntea itseni taas rebeliksi.

Huomaa Pernon käyttämien hymiöiden määrä. Tämä korreloi suoraan positiivisesti sen kanssa, kuinka itsevarma ja hilpeä olo on.

Oonks mäkin nyt gay? :)

sanakirja.org gay=hilpeä

Googlellako löysit? Jouduitko googlaa?

En joutunut.

- - - Updated - - -

Millä helvetillä on jo kesäkuu? :wtf: Minä elän vielä jotain huhtikuun alkua.

Sama tunne, miten on jo muka kesäkuu? Mä olen vasta jossain toukokuun alussa.. Kiire tulee olemaan töissä ennen kesälomia.

Aijai, tänää ottamaan butlee 3 viikon tauon jälkeen :D Mahtavaa mennä terassille istumaan vaimari päällä kädet pumpissa tuoppi kourassa! :D

Hymiöistä päätellen Eemelikin on hilpeällä tuulella :lol2:

Selatkaa kunnon kännykällä ja netillä niin ei bugi eikä lagaa. :rolleyes: Nyt humputteleen! Toivottavasti ei sada vettä...

Kauhean paljon tuli vastaan kakspyöräsiä ja avoautoja tuolla ajellessa. Mäkin haluun sellasten kyytiin! Tosi munatonta ajella tollasella perhereellä (as in Fiat Stilo Multi Wagon) :jahas:

Voe vittu män kieli poikki. Noh, sole mikhän. On mulla toinenkin kitara perkele.

Parin viikon teema on ollut päämäärätön kruisailu. Taidan jatkaa valitulla tiellä tänäänkin. Kai se uutuuden viehätys hiljalleen katoaa.

Back
Ylös Bottom