Age of Empires 2 HD edition

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pahve
  • Aloitettu Aloitettu
Niin että parhaasta strategiapelistä ei kannata maksaa 18€?

No mun mielestä ei koska siinä maksullisessa versiossa ei oo mitään uutta paitsi paremmat graffat. Ja moni kenellä se on on sanonu että se o vielä aika buginen.

No mun mielestä ei koska siinä maksullisessa versiossa ei oo mitään uutta paitsi paremmat graffat. Ja moni kenellä se on on sanonu että se o vielä aika buginen.

Nyt on 70h pelattu kyseistä peliä ja suosittelen kyllä, eikä ole oikeasti kaatunut kun kaksi kertaa ja silloinkin kaikilla 8 pelaajalla oli 500 ukkoa samassa mapissa, en komppaa että olisi buginen.

Edelleen hienoin moninpeli tässä genressä. Oli just 3 tunnin (2vs2vs2vs2) mätön voittaminen muutamasta sekunnista kiinni.En ois uskonu ennen tätä, että pelin häviäminen voi tuntua näin pahalta :D

Lähtee ostoon palkkapäivänä, duunissa hiljasta koko kesän, kesälomaa ei ole joten eiköhän se aika AoE:n parissa kulu :joulu1:

Tää peli on menny mulla täysin tutkan ali (siis myös alkuperäinen). Ilmeisesti hyvä peli kuitenkin kyseessä. Onko tää verrattavissa johonkin vastaavaan peliin että tietäis vähän mistä on kyse (esim. Warcraft 2/3 tms.)?

Pelaako kukaan tätä gamerangerin kautta? Olis iha kiva pelailla pakkisporukalla.

- - - Updated - - -

Tää peli on menny mulla täysin tutkan ali (siis myös alkuperäinen). Ilmeisesti hyvä peli kuitenkin kyseessä. Onko tää verrattavissa johonkin vastaavaan peliin että tietäis vähän mistä on kyse (esim. Warcraft 2/3 tms.)?

Ei ole wowin kaltanen, tää on rts peli ei mmorg. Vähän niiku red alertit. Rakennat oman basen ja koitat tuhota vastustajan vastaava(n/t)

Ei ole wowin kaltanen, tää on rts peli ei mmorg. Vähän niiku red alertit. Rakennat oman basen ja koitat tuhota vastustajan vastaava(n/t)

Eli siis kuten Warcraft 2 ja 3 :)

Siinä tapauksessa on pakko testata. Myös Red Alert on yksi kaikkien aikojen suosikkipelejäni.

Kannattaa tsekata lobbyssä vähän missä pingit heittelee, siitähän toi johtuu. Yli 200 pingisten kanssa ei kannata pelata.

Ai että on hienoa Turkseilla pelatessa ohjata vihollisen hyökkäys kapealle metsäpolulle jossa 100 elite janissarya persraiskaa vyöryn kerta toisensa jälkeen. Tulee ihan vanhat hyvät ajat -90 luvulta mieleen kun peliä tosissaan pelattiin :D

Ennen pelasin passiivisesti, nykyään oon koittanu olla aktiivisempi, koska kyllä se hyökkääminen vaa on ton pelin parasta antia. Ja se ku on monta mahollista strategiaa.

Eniten miellyttää (ja vituttaa) on tilanne kun huomaat että sun 20 täyteen ahdettua mongolsin siege ramia kaasuttaa vastustajan kaupungit pillunpäreiks ( ja toisinpäin sit vituttaa) ja ei oo mitään vastausta siihen.

Alennuksessa Steamissa, 9,49€! Nyt kannattaa hankkia. Itse ostin tänään ja eipä tuo peli ole vanhennut yhtään. Ainoa mikä vituttaa on lagaus, aina jos pelaajia on +4 niin joukkoon tuppaa mahtumaan ainakin yksi jonka pingi kiitää välillä tuhatta ja sataa.

Saataisko me Pakkistiimi aikaseksi? :D

Back
Ylös Bottom