Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tiedättekö, millaista on olla ensin itse kuumeessa, ja juuri nukkumaan mennessä muksulle iskee vatsatauti, jonka ansiosta yöunet jää tasan 0h, jonka ansiosta oma olokaan ei suoranaisesti ainakaan kohennu. Minä tiedän nyt, ja tämä ei vittu ole kivaa.

Terveisiä perseestä yhteiskunnan luteet.

Iän perusteella mopoauton :hyper: Silloin se oli ihan oikein :D

Todellisuus on vielä karumpi :(...
http://www.pakkotoisto.com/moto-ja-tekniikka/37611-autojen-vikojen-ratkaisuthread-96/#post4137905

LOL.webp

Just viime perjantaina muija oli et "joo kyl hän nyt otaa iisisti" alotaa vihdoinki laihdutuksensa yms.. NOH! Nythän tää on muijan 5vkl kännis ja huomen viel menee äitinsä kans saunaan. Vittu ku mä inhoon eka kattoo 10h katella kännisten toilailua töis ja sit pääsee himaan seuraa viel tota.. Voi vitun vittu!!

Serkku päätti päivänsä. Poikkeuksellinen sukulainen koska hänen seurassa viihdyin ja muutoin en sukulaisten kanssa oikein viihdy vapaaehtoisesti ("pakolliset" juhlat jne). Kyllä sitä kaikenlaisia yllätyksiä elämässä tulee, vaikka näin jälkikäteen ajateltuna olisihan se pitänyt tietää. Tälläinen pistää miettimään mitä itse olisi voinut tehdä, vaikka paljon kyllä yritin auttaa. Harmittaa.

Just viime perjantaina muija oli et "joo kyl hän nyt otaa iisisti" alotaa vihdoinki laihdutuksensa yms.. NOH! Nythän tää on muijan 5vkl kännis ja huomen viel menee äitinsä kans saunaan. Vittu ku mä inhoon eka kattoo 10h katella kännisten toilailua töis ja sit pääsee himaan seuraa viel tota.. Voi vitun vittu!!

Minä en ymmärrä miksi ihmiset suostuvat katsomaan näitä juoppoja kumppaneitaan. Kunnioitus tuollaista kohtaan olisi nolla.

- - - Updated - - -

Noh, tulee pitkä tarina.

Ostin reilu vuosi sitten 2006 diesel-cr-v:n. Vajaa sata tonnia ajettu oli. Nyt on mittarissa 156000 km. Syö pyöränlaakereita kuin leipää, molemmat taakse vaihdettu. Samaa olen kuullut muilta. Sitten särkyi laturi, tarvikeosa laittoineen n. 800e. Talvella ilmastointi alkoi vittuilla, vilkutteli valoa ihan niin kuin huvikseen. Kävin merkkiliikkeellä, tehtiin itsediagnostiikka, ei vikaa ja korjaantui. Vika ilmenee kylmillä keleillä jatkuvasti, mutta nytpä osaan sen kuitata, hähhää! Muutama viikko sitten hävisi ajossa vsa ja abs:t kesken kaiken, iloisesti merkkivalot vaan paloi ja Tuomoa vitutti. Kun Honda oli saanut nukkua yön rauhassa, sitä ei enää huvittanutkaan enää polttaa niitä, vaan kaikki toimi normaalisti. Muutaman päivän päästä uusiutui ja taas yön levättyään jaksoi toimia. Perehdyin nyt asiaan eri nettifoorumeita lukemalla, ja oli ollut vastaavia ongelmia vsa:n kanssa muillakin; sitten kun se ei enää sammukkaan menee vsa-yksikkö vaihtoon, 2000-2500 euroa. Nyt syttyi aamulla palamaan moottorin merkkivalo ja tehot hävisi, perjantaina pajalle jee jee. Vittu kun lyön moskan kohta konepeltiin! Ajan järveen koko katiskan saatana.

Tee reklamaatio myyjälle ja maahantuojalle. Vaadi virhevastuuseen nojaten että fiksaavat. Todellakaan ei kuulu tuhansien rempata 2006 vuosimallin autoon.

VR ja routavauriot. En tiedä kenestä oli hyvä idea hommata noita routavaurioituvia betonisia ratapölkkyjä. Vielä vähemmän ymmärrän sitä, miksi niitä ei ole vaihdettu hyväksi havaittuun puuhun.

Hajottaa joutua istumaan näin pitkiä aikoja paikoillaan. Salipäiväkin jäi välistä.

Vuoden toinen kyykkytreeni ja nyt jo treenishortsit repesivät perseestä :D Lopputreenit menivätkin sitten boxerit jalassa, salilla sai onneksi koko ajan olla aivan yksin.

Kävin taas vaihteeksi meijerillä ja aina siellä jotain sattuu ja tapahtuu. Siellä treenaa jokin kummallinen sian ja mursun risteytys, joka röhkii ja huokailee aivan koko ajan. Ensin kuvittelin että vaan liikkeissä, mutta paskat. Ihan samaan tapaan se röhkii ja huokailee kovalla äänellä ihan vaan seisoskellessaankin ja pukkarissa. Ilmeisesti rakastaa omaa ääntään niin ettei malta olla hiljaa. Se on vielä sellainen tyypillinen kossukeho, joka käy aina viikon putken jälkeen kohentamassa omatuntoaan salilla. Veivaa jollain pikku hiluilla kuin idiootti, röhkii ja ähkii. On se kumma että näitä oman elämänsä sankareita ei pääse missään pakoon. Kannattaisi hänenkin hoidattaa tuo astma ja peräpukamat tms. ähkeen syy, niin voisi elää ihmisenä ihmisten keskellä. Ja taas yksi nuori heppu joka veti maastavetoja selkä pyöreänä kuin jumppapallo. Ei voi olla noin vaikeeta, pitäisi sen järjenkin sanoa, että ei sitä noin vedetä. Joskus nuorempana intouduin neuvomaan näitä, mutta kokemus on opettanut, että parempi olla hiljaa ja antaa vääntää. Nämä heput häviävät luonnollisen poistuman kautta todella vinhaa vauhtia, eikä ne kuuntele neuvoja kuitenkaan. Tyypillinen sellainen kaveri, joka on aloittanut saliharrastuksen ostamalla oraalinappeja ja aloittanut kuurin ennen kuin treenin.

Ei hajuukaan onko tää siitepölyä vai perus flunssaa, mutta nenä vuotaa ku mikäki putous... Silmätki saatanan kipeet ja kirvelee.. Meinaa jaksaa ees tehä mitään... Vittu!

Sellanen läski uskovaisen näkönen mamma peruutti mun Trans Amin päälle avonaisella tilavalla parkkipaikalla paikallisella linja-autoasemalla. Tulin vielä sille selkeesti havaittavasta suunnasta. Joo ei mee mun rahoista noi korjaukset mutta vittu sentää silti taas, viime kesänäkö se edellinen kerta oli ja siinä vielä apina ei ollu jättäny tietojaan ollenkaan. Soitin paskalakitki varmuuden vuoks puhalluttamaa sen lehmän, harvinaista et neki on hyvällä tuulella. Pyys vielä ämmä anteeks ku tein lähtöä siitä. Ihan ku se mitää auttais, kortti pois siltäki ni maailma olis parempi paikka. Ja sitte vielä sekin että joutuu töissä ainaki yhen yön, ties vaikka toisenkin, viettää tuola vitun rekassa saatana taas pitkästä aikaa. Ei vois vähempää kiinnostaa.

Sellanen läski uskovaisen näkönen mamma peruutti mun Trans Amin päälle avonaisella tilavalla parkkipaikalla paikallisella linja-autoasemalla. Tulin vielä sille selkeesti havaittavasta suunnasta. Joo ei mee mun rahoista noi korjaukset mutta vittu sentää silti taas, viime kesänäkö se edellinen kerta oli ja siinä vielä apina ei ollu jättäny tietojaan ollenkaan. Soitin paskalakitki varmuuden vuoks puhalluttamaa sen lehmän, harvinaista et neki on hyvällä tuulella. Pyys vielä ämmä anteeks ku tein lähtöä siitä. Ihan ku se mitää auttais, kortti pois siltäki ni maailma olis parempi paikka. Ja sitte vielä sekin että joutuu töissä ainaki yhen yön, ties vaikka toisenkin, viettää tuola vitun rekassa saatana taas pitkästä aikaa. Ei vois vähempää kiinnostaa.

Äläs nyt, rekassahan nukkuu melkein paljon paremmin kun kotona. ;) Webasto hyrrää ja verhot eteen ja unta palloon.

Mua vituttaa toi tuuli. Eiks vois jo tulla kunnon kesäsäät.

Leirikoululaisia salilla! Suorittivat kaikki perus toilailut. Paras sanavalinta oli: tää on liian iso, pitää laittaa pienemmäks. Yks tyttö ei voinu tehä alataljassa ku se sattu käsiin :( Sitten se jaksokin siitä valittaa jonkin aikaa.
Jotenki likat onnistu vääntää hackkia lukkojen kanssa. Lopulta joku keksi miten lukot aukee. Harmi vaan ku hackissa oli luokan pienin tyttö: yritti mennä alas sillä seurauksella, että kelkka valahti pohjaan ja tyttö ihmeissää mitä nyt pitäis tehä. Fiksu opettaja tuli pelastamaan tilannetta ja nosti kelkan ylös, mutta lukitus oli väärässä asennossa, joten eihän se mihinkää jäänyt. Siinä vähä aikaa tuskailivat ja pätkyttivät porukalla hackkia rautoihin, lopulta keksivät mitä tehä lukituksen kanssa. Oishan niille voinu jotai sanoa, mutta näytti sen verra hauskalta, ettei raaskinu eikä kukaan ollu kuolemaisillaa... :)

Serkku päätti päivänsä. Poikkeuksellinen sukulainen koska hänen seurassa viihdyin ja muutoin en sukulaisten kanssa oikein viihdy vapaaehtoisesti ("pakolliset" juhlat jne). Kyllä sitä kaikenlaisia yllätyksiä elämässä tulee, vaikka näin jälkikäteen ajateltuna olisihan se pitänyt tietää. Tälläinen pistää miettimään mitä itse olisi voinut tehdä, vaikka paljon kyllä yritin auttaa. Harmittaa.

Mua vituttaa kun viime kesänä paras kaveri teki samoin, siinä meni 25 yhteistä vuotta.
Toissa kesänä pikkusisko veti överit ja pikkuveli on nyt jo aika huonossa kunnossa..saa nähdä kuoleeko se sitten tänä kesänä.
Tässä on muutamaan otteeseen miettinyt mitä olisi voinut tehdä, vaan eipä noille mitään mahda.

Huomenna viimeinen päivä kesälomaa ja hauskuus päättyy.

Back
Ylös Bottom