Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikki mahdollisuuksien mukaan ulos ja kesähepeneet päälle! Mukava hellesää. :) Piti tulla vaihtamaan paremmat kengät ku sain jo varpaat vesikelloille ja uhmasin liikaa aurinkoa ilman suojakertoimia. :D Ei albiinon nahka kestä keskipäivää... :jahas:

No tiedäthän sä mut, mä olen läski, ja tiedäthän sä sen, et mä en jaksa olla mukava, mun tarvitsee vain nostaa punttia, jos itket, itke vaan - kyllä rauta huolet karkoittaa!

[video=youtube_share;PbC2yG-SxEQ]http://youtu.be/PbC2yG-SxEQ[/video]

P.S. KESĂ„!!!

Kerran onnea auton kanssa... Lämmityslaitteen letkusta tuli pakkasnesteet pihalle, täriseminen johtui vaihteen siirtäjäst, ne hommat on nyt korjattu. :D

Huono puoli on että tehot häipyi koneesta, tuntuu siltä ettei turbo ollenkaan ole mukana...
Saa viedä huomenna takaisin korjaamolle, jos joku letku on irronnut tai jotain...

Onneks ei oo kiire mihinkään :D

Onneksi saa kuumimman ajan olla töissä niin ei tarvi kotona hikoilla.

Ei tulis kyllä Laylasta taidehistorioitsijaa...
Jos joku kokee suunnatonta tarvetta avata mulle esmes Italian varhaisrenessanssin kuvataiteen yleisluonnetta, niin tervetuloa käymään. Keitän teet.

Yhet ainoot shortsit ja niissäki perseen kohdalla kolmen sormen mentävä reikä ----> hakaneuloilla umpeen?

Tai sit ois rojektina duunata maastohousuista shortsit + siihen tarvii yks nappi.... en oo tehny tälläsiä sitten ylä-asteen pakollisen kässäntuntie jälkeen niistäkin suht huonoja muistoja esim. tein kauppakassin jonka ompelin siten ettei se auennut ja shortseista tuli niin leveet et siihen ois mahtunu kaks meikäläistä:D

Tässä on nyt pari viikkoa kiroiltu, kun ei ole ollut kunnon lämpimiä päivä, ja nyt kun sellainen tulee, niin vituttaa kun ei jaksa tehdä oikein mitään hyödyllistä. Tänään olen saanut aikaiseksi vain salin ja ulkona pallottelun, mutten kouluhommia. Success. Toivottavasti kesäkuussa on helvetin kylmä.

Tässä on nyt pari viikkoa kiroiltu, kun ei ole ollut kunnon lämpimiä päivä, ja nyt kun sellainen tulee, niin vituttaa kun ei jaksa tehdä oikein mitään hyödyllistä. Tänään olen saanut aikaiseksi vain salin ja ulkona pallottelun, mutten kouluhommia. Success. Toivottavasti kesäkuussa on helvetin kylmä.
Eiku heinäkuusta! Miksi pitäis tehä jotain hyödyllistä lämpimänä päivänä? Tarkoitus on maata pihalla ja juoda kaljaa.

Eiku heinäkuusta! Miksi pitäis tehä jotain hyödyllistä lämpimänä päivänä? Tarkoitus on maata pihalla ja juoda kaljaa.

Eipä nuo kouluhommat säistä riipu, vaan aina on jotain deadlineja, koska professorit ovat niin itsekkäitä :(

^Deadlinet joustaa, kun pistää joustamaan... :P Pitää pistää asiat tärkeysjärjestykseen varsinkin, kun on vaihtarina. Ensin huvi sitten koulu.

Pitää pistää asiat tärkeysjärjestykseen varsinkin, kun on vaihtarina. Ensin huvi sitten koulu.

Joo, olen tässä todennut jo kuukausien saatossa, että olen valinnut väärän koulun hupia varten. Selvästi kovempi vaatimustaso kuin Suomessa, niin duunia olen joutunut tekemään tuplaten siihen nähden, mitä kaverit guacamolen peruskurssilla Meksikossa.

Back
Ylös Bottom