Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivän saldo:

Paasto n: 18h
Sali (1-jakoinen - täysiä)
Pyörällä hetki +7km n.15min
ja nyt vielä hölkkä 2.5km
+ koiran lenkitykset.

Läski palaa niin että naapurit valittaa kohta kärystä :rock:

Ei pala.

Kalorit on maltillisesti miinuksilla, kilo - viikko on nyt tahti suunnilleen.

Jees, uskon kyllä. Halusin vaan vittuilla jollekin. :D Vähän olen jopa kade, kun noin paljon jaksat. Itse jaksan juuri ja juuri kävellä jääkapille ottamaan yhden oluen lisää.

Edit: Intermittent Fastingia vai miksi paastoat?

IF käytössä kyllä. Maaiman helpointa dieettaamista. Tänäänkin dieettisafkat oli pekonia,lenkkiä yms herkkua ja kalorit jäi vähän liikaa, tonnin verran miinukselle. Pakko varmaan vetäistä joku munkki tai jotakin :D

Uskomattoman hyvältä tuntuu eläminen kun aloitti vuosien jälkeen taas treenaamisen uudelleen :rock:

Aamukaffet, pakkaa päivän dietti ruoat kylmälaukkuun ja lähtee kohta roadtripille! Ja sääkin on loistava! :rock:

Huomenta! Kohta nokka kohti Helsinkiä. Vinkkejä otetaan vastaan, mihin auto kannattaa jättää Kampin lähellä? Edullinen parkkipaikka, jos sellaista on.

Vähän olis voinut enemmän nukkua mutta onhan se mukava olla ajoissa jo jalkeillakin. Taino, arkena tähän aikaan mulla on ollut jo työpäivä puolessa, ettei tää nyt niin aikasin ole :rolleyes:

Ei pitäisi lomalla käydä vaa`alla. Tein sen virheen. Luku alkoi Ykkösellä. Kalsarit pois ja uudestaan :)
Siivotessa oli koostumus/painomittarin asetukset mennyt kg:stä stoneen. Huh.
Kaato vie tänään alppilasta ytimeen.

Back
Ylös Bottom