Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taidanpa hakea pari ööliä harmitukseen kun punttimimmimiitti peruttiin. Siirrän siis huomisen suunnitelmat tälle päivälle :D
Karrrhua taidan tuosta naapurikipsalta hakea. Aina ei jaksa hifistellä. Meinasikko tarjota?Mmm, mitäs olutta Patleetti juo?
Karrrhua taidan tuosta naapurikipsalta hakea. Aina ei jaksa hifistellä. Meinasikko tarjota?
No mikä ettei. Tosin minulta löytyy vain Sollia ja Coors Lightia. Olen ruvennut juomaan tätä Coorsia, kun mainostavat tätä aina NHL:n mainoskatkoilla ja tässä on kylmässä muuttuva etiketti!
Sounds coool vaik en oo maistanukaan. Sol sen sijaan on vanha tuttu, oikeen mukava kesäterassijuoma, nom!
Nyt laitat kyllä ainaki housut jalakaan!
Sisällä ei edelleenkään kummoisia tarvi.Ei tuol oo vielä kesä!
Mä änkesin just 25 tuuman farkkuihin. Mun loppuillan suunnitelma on yrittää päästä näistä ulos.

Milläs sitte palkitsis ittesä tän kevään raatamisesta... :P Piti lähteä kaverin kanssa kaupungille, mut eipä se sitte pääse. Nyt sitte pitäs istua ilta haisevassa kämpässä, ehkä ryhdistäydyn ja siivoan?
Mä nyt oon luuttuamis kohilla menossa siivouksen suhteen :D Että ehkä tämä menee näinkin... Ehtiihän tässä kauppaan vielä ostamaan jotai hyvääMulla loppuu tentit 10.6 ja sina iltana ajattelin juoda pullon viinia.

American on parempi kuin Ranch, mutta antaa mennä silti!
2) valkosipuli tai taco 3) American.