Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs armeijan väkeä sinne laitettais ja mitä tekemään? Vaatii kuitenkin oikeasti melkoisen pahan tilanteen, että armeijan väkeä otetaan muuhunkin käyttöön kuin jakamaan vesipulloja tai etsimään kadonnutta mummoa metsästä. Ja tämä yhtään väheksymättä Puolustusvoimia tai noiden mellakoiden vakavuutta.
Ja sinä olet selvä vihervasemmistolainen puunhalaaja joka syyttä aina yhteiskuntaa kun suksi ei luista. Ja sitä en voi millään käsittää kuinka sotaa pakoon tulleet rupeavat mellakoimaan maassa joka elättää heidät ja heidän jälkeläiset kehdosta hautaan, luulisi olevan kyllästyneet moiseen sotimiseen.Antti65, kyllä näitä riittää ihan samalla tavalla kuin sunlaisia kapeakatseisia juntteja.
Mä en ole MISSÄÄN vaiheessa sanonut, että esim. Tukholman mellakoinnit olisivat OIKEUTETTUJA. Kerroin vain, että mistä ne on oikeasti alkaneet. Mitä jengi oikeasti tekee ESTÄÄKSEEN näitä? EI MITÄÄN! Se on se ongelma. Ja samoin on ongelma sinunlaisissa ihmisissä, jotka eivät taas yritä korjata asioita vaan kirjottelee ainoastaan tänne nettiin kirosanoja ja muka niin järkeviä juttuja.
Sä et tainnut lukea tuota viestiä ollenkaan vaan heti ajattelet, että olen joko itse mamu tai, että syytän suomalaisia asiasta.
Se mitä tapahtuu Syyriassa, on täysin politiikkaa. Ei liity uskontoon millään tavalla. Suurin osa kapinallisista on ulkomailta tuotuja sotilaita; eivät siis välttämättä edes muslimeita.
Ja he, jotka ovat lähteneet Suomesta, ovat olleet myös kantasuomalaisia, pikkupoikia. Valitettavasti.
K
1. Olet mamutaustainen tai et, tuomiosi on täysin sama kuin kantaväestölläkin. Sillä ei ole mitään merkitystä.
1. Aivat varmasti on merkitystä. Myös tutkimusten mukaan naiset saavat pienemmän tuomion, kuin miehet samasta rikoksesta.
2. Et saa valtiolta yhtään enempää rahaa, jos tulet maahanmuuttajana tai pakolaisena. (HUOM! Muistakaa pakolaisten ja maahanmuuttajien erot)
2. Harkinnanvaraiset tuet kyllä juoksevat hieman eri malliin, kuin kantiksissa.
4. Ruotsin mellakat alkoi siitä, kun poliisi änkesi miehen asuntoon ja tappoi hänet.
4. Kotihälytys ja mies kävi puukon kanssa poliisien kimppuun.
5. Oletteko koskaan miettineet millaisista taustoista nämä pakolaiset tulevat ja saavatko he oikeanlaista tukea maaltaan, jonne he ovat päässeet? Moni tulee sotien keskeltä, ovat nähneet, kun omat lapset ja perheet nirhataan eivätkä ole koskaan käsitelleetkään tämmöistä surua, joutuvat kaikki samaan kaupunginosaan asumaan.. No, mitä tämä voi aiheuttaa? Niinpä.
5 Kiitollisuutta, että ovat päässeet turvaan? Ainakin pitäisi olla kiitollisia...
6. Oletteko KOSKAAN käyneet esim. Lähi-Idässä? Enpä usko, koska kukaan teistä ei varmaan kävisi vain ja ainoastaan median takia, vaikka siellä on paljonPALJON nähtävää, kulttuuria, taidetta yms.
6. Olen käynyt.
7. Tiesittekö, että maailman terrorismista ainoastaan alle 1% on muslimien tekemiä? Voi, ette varmaan tiennyt tätäkään.
7. Tiesin.
8. Teillä ei taida olla mitään muuta tekemistä kuin lukea IltaSanomia tai Iltalehteä ja potea tätä ns. "mamu-ongelmaa"? Eikö jokaikistä asiaa voisi lähestyä pikkusen eritavalla? Mitä, jos ottaisitte haasteeksi, vaikka tutustua naapurin mamuun ja kutsua heidän perhe teille syömään? Vai ettekö uskalla? Ottakaa vaikka se isomahainen kurdi mukaan salille treenaamaan?
8. Mene vaikka vartijaksi vastaanottokeskukseen. Näet millaisia tyyppejä siellä asustaa ja kuun 15. päivä on rahanjakopäivä. Silloin on tuplavartiointi ja meno on sen mukaista.
En ole vihervasemmistolainen puunhalaaja.
Olen opiskellut kansainvälistä poliittiikka, ihmisoikeuksia, historiaa ja ollut töissä vaikka missä. Olen myös matkustellut mm. Lähi-Itään.
Mene ensin itse sodan keskelle, jossa tyttäresi tai poikasi tappaa sotilas vain koska jouduit siihen eteen sattumalta. Tätä samaa tuntuu esim. USAN sotaveteraanit, jotka ovat seonneet kaikesta mitä ovat tehneet tai nähneet erilaisissa sodissa ja lopputulos on perhesurmaajat, itsemurhaajat, kapinalliset. Eikä kukaan auta heitäkään. Sota on pahaksi jokaikiselle, joka siihen osallistuu ja hän, joka ei tunne minkäänlaista surua, sympatiaa, katumusta, vihaa, on jollain tapaa sairas mies tai nainen, valitettavasti.
Niinkuin sanoin; katto pään päällä ei välttämättä ole edes se tärkein asia, jota pakolaiset kaipaavat vaan se henkinen osa siinä. Kertomukset joita kuulee esim. vangitetuilta, koska ovat olleet Saddam Husseinia vastaan tai perheensä menettäneet, ovat sydäntä rikkovia.
- - - Updated - - -
Voi Nikula, sä olet nähtävästi todella tyhmä etkä osaa edes lukea; sanoin kirjoituksessani "välttämättä". Tarkoittaako tämä siis, että olen väittänyt kaikkia ei-muslimeiksi? En?
Ja he, jotka ovat lähteneet Suomesta, ovat olleet myös kantasuomalaisia, pikkupoikia. Valitettavasti.
Sanotaakon näin, että olen varmasti ollut lähempänä sotaa kun sinä, vaikkakin aikaa on jo vierähtänyt reilu 20v.En ole vihervasemmistolainen puunhalaaja.
Olen opiskellut kansainvälistä poliittiikka, ihmisoikeuksia, historiaa ja ollut töissä vaikka missä. Olen myös matkustellut mm. Lähi-Itään.
Mene ensin itse sodan keskelle, jossa tyttäresi tai poikasi tappaa sotilas vain koska jouduit siihen eteen sattumalta. Tätä samaa tuntuu esim. USAN sotaveteraanit, jotka ovat seonneet kaikesta mitä ovat tehneet tai nähneet erilaisissa sodissa ja lopputulos on perhesurmaajat, itsemurhaajat, kapinalliset. Eikä kukaan auta heitäkään. Sota on pahaksi jokaikiselle, joka siihen osallistuu ja hän, joka ei tunne minkäänlaista surua, sympatiaa, katumusta, vihaa, on jollain tapaa sairas mies tai nainen, valitettavasti.
Niinkuin sanoin; katto pään päällä ei välttämättä ole edes se tärkein asia, jota pakolaiset kaipaavat vaan se henkinen osa siinä. Kertomukset joita kuulee esim. vangitetuilta, koska ovat olleet Saddam Husseinia vastaan tai perheensä menettäneet, ovat sydäntä rikkovia.
- - - Updated - - -
Voi Nikula, sä olet nähtävästi todella tyhmä etkä osaa edes lukea; sanoin kirjoituksessani "välttämättä". Tarkoittaako tämä siis, että olen väittänyt kaikkia ei-muslimeiksi? En?
Ja olet aivan varmasti vihervasemmistolainen puunhalaaja, koska väität kokoajan että yhteiskunnassa on vika, kun ei suksi luista.Suurin osa pakolaisista ovatkin kiitollisia. Varsinkin Ruotsissa näkee, kuinka ulkomaalaiset käyvät koulussa, pärjäävät siellä, opiskelevat Yliopistoissa, käyvät töissä, omistavat omia ravintoloita ja kauppoja, asuvat hyvin ja puhuvat ruotsia erittäin hyvin.
Suomessa tämä ei taida olla ihan sama juttu? Ei lukioissa ja muualla näe ulkomaalaisia samalla tavalla kuin Ruotsissa? Mistä se johtuu?
Ruotsin väkivaltaisuudet tapahtuvat ainoastaan näissä lähiöissä; miksi? Koska ne on asutettu 90% ulkomaalaisilla, jossa pyörii poliisit, ihan turhaankin välillä, joka aiheuttaa sodasta paenneille ihan erilaisia tuntemuksia kuin meille ns. normaalisti eläneille ihmisille. Teidän on pakko ymmärtää, että tällaisten ihmisten aivot toimii täysin eritavalla kuin heidän, jotka eivät ole koskaan kokeneet mitään sotia tai esim. pelkkää rasismia. Kaikki eivät kykene ajattelemaan, että " hei, mä menen kouluun, opiskelen ja näytän kaikille mistä tulen", ei.. Moni kapinoi, koska ei tiedä mistä edes lähteä liikkeelle. Ja tätähän tekee suomalaiset pikkutytöt ja -pojatkin; eivät tiedä miten lähestyä vanhempiaan tai ystäviään ja alkavat kapinoimaan alkoholilla, seksillä, huumeilla, kirosanoilla, tappeluilla jne.
No nimenomaan. Ongelma on juurikin se, että yhteiskunta ei tee mitään estääkseen näitä mellakoita. Se, mitä pitäisi tehdä ennaltaehkäisevästi, olisi olla ottamatta tätä paskasakkia maahan. Ja jos se virhe on jo menty tekemään, ja mellakat ovat alkaneet, niin ne pitäisi estää ampumalla kuoliaaksi joka ikinen paskanaama joka mellakoihin osallistuu.Mä en ole MISSÄÄN vaiheessa sanonut, että esim. Tukholman mellakoinnit olisivat OIKEUTETTUJA. Kerroin vain, että mistä ne on oikeasti alkaneet. Mitä jengi oikeasti tekee ESTÄÄKSEEN näitä? EI MITÄÄN! Se on se ongelma.
No nimenomaan. Ongelma on juurikin se, että yhteiskunta ei tee mitään estääkseen näitä mellakoita. Se, mitä pitäisi tehdä ennaltaehkäisevästi, olisi olla ottamatta tätä paskasakkia maahan. Ja jos se virhe on jo menty tekemään, ja mellakat ovat alkaneet, niin ne pitäisi estää ampumalla kuoliaaksi joka ikinen paskanaama joka mellakoihin osallistuu.
Eli jos meillä on jo täällä elätettäviä, niin niitä pitää ottaa tänne lisää elätettäväksi. Ja eipä tosiaankaan arabi maissa tai afrikasta löydy vammaisia kun ne tapetaan heti.No ei se kyllä ihan noinkaan toimi, Mattih3. Mitä mieltä olet suomalaisista, jotka käyttäytyvät kuin roskakasa? Alkoholismi on todella iso ongelma, nuorten itsemurhat, koska vanhempia ei voisi vähempää kiinnostaa? Mikä heidän pahoinvoinnin takana voi olla? Vaikka he haluavatkin apua? Mistä he sitä saavat? Kun he kapinoivat, onko heidän ihmishenki arvokkaampaa kuin toisen? Mä olen sentään molempien puolella enkä laske toisen arvoa toisen kansalaisuuden tai uskonnon perusteella. Kuvittele, että suomalainen nuori, joka on syntynyt Suomeen ja omaa kaikki mahdolliset tuet ja turvan Suomessa jo valmiiksi, voi silti ajautua tollaseen? Onko hän silloin vain sairas vai samanlainen pelle kuin ulkomaalaiset?
Jos miettii ihan suomalaisten terveyttä ja geenejä niin se on erittäin valitettavaa, että suomalaiset eivät sekoitu tarpeeksi, vaikka vain ruotsalaisten kanssa ja siksi kansamme on todella sisäsiittoinen ja kantaa sellaisia sairauksia joita muualta maailmassa ei löydy (esim. vammaisuuksia).