🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Diazin resepti kannabikselle on kyllä ihan vitun paska läppä :D Siis joo, ainetta joka niitä paniikkihäiriöitä monesti aiheuttaa määrätään toki sitä hoitamaan. Ja aine joka tekee ihmisistä monesti harvinaisen epäsosiaalisia = joo sillä vaan itse ongelmaa hoitamaan :D

Sama kun määräisi maksansa ryypänneelle viinaa parannuskeinoksi tai rattijuopolle määräisi kossua ajotaidon parantamiseksi.

Niin, ja moni esmes vatsalääke voi aiheuttaa vatsavaivoja, mutta yleensä ei.

Jos Alsucral olis kiellettyjen aineiden listalla ja sen käytöstä olis rangaistu liutaa nimekkäitä ammattiurheilijoita, niin mitä mieltä olisit pölhöstä joka sitä silti vetäisi täten menettäen reilun sadantonnin bonukset? Tulisko mieleen kysyä että oisko sitä vatsaa pitäny hoitaa jotenkin muuten? Vaikka piimällä. Edes väliaikaisesti että läpäisis Alsucralseulan? Vai vetäiskö vaan ja sit levittäis kätensä marttyyrinä ristille?

Nuo medical marijuanat ovat täysiä läppiä jenkeissä. Lähes kaikki lääkeruohoa polttelevat hankkivat reseptin vain poltellakseen pilveä, ei oikeasti hoitamaan sairautta. Jenkeissä vielä hommat toimivat niin, että jos se tuottaa rahaa, niin määräilläänpä vaan reseptejä.

Kannabistakin voi monessa mielessä pitää suoritusta parantavana aineena. Ei se toki, jos kehässä pilvipäissään pyörii, mutta harjoitusleirin aikana. Esim. Joe Rogan on sitä mieltä, että kannabis on suoritusta parantava aine. Alkoholiin on hölmöä verrata, sillä kännien vetäminen ei tee mitään muuta kuin hallaa peruskunnolle, estää kahden seuraavan päivän harjoittelun (toki voi harjoitella, mutta krapulassa kunto menee väärään suuntaan treenaamalla) jne.

Minun puolestani koko kannabiksen voisi laillistaa, jos sitä lääkkeenäkin määräillään kaikille, jotka vain reseptiä kehtaavat tulla pyytämään. Mutta on silti hyvin mahdollista, että pössyttely olisi laitonta matsien alla, vaikka sitä saisi kuka tahansa täysi-ikäinen kaupasta ostaakin.

Marihuana "monesti aiheuttaa epäsosiaalisuutta"? Se riippuu aivan täysin lajikkeesta, että vähentääkö vai lisääkö se sosiaalisuutta. Tuollainen stoned/epäsosiaalisuus on median luoma kuva kannabiksesta, joten en käyttäisi sanaa monesti missään nimessä. Lähes kaikki lääkeruohoreseptit jenkeissä täysiä läppiä? Lähde? Jo Suomen mittakaavassa moni käyttää laittomasti kannabista pelkästään kivunhoitoon, kun kaiken maailman panacodit ja tramalit eivät enää riitä eikä myöskään vatsa enää kestä. Hyvänä esimerkkinä välilevyongelmat jotka ovat erittäin yleisiä.

Ja ei, en käytä itse.

Marihuana "monesti aiheuttaa epäsosiaalisuutta"? Se riippuu aivan täysin lajikkeesta, että vähentääkö vai lisääkö se sosiaalisuutta. Tuollainen stoned/epäsosiaalisuus on median luoma kuva kannabiksesta, joten en käyttäisi sanaa monesti missään nimessä. Lähes kaikki lääkeruohoreseptit jenkeissä täysiä läppiä? Lähde? Jo Suomen mittakaavassa moni käyttää laittomasti kannabista pelkästään kivunhoitoon, kun kaiken maailman panacodit ja tramalit eivät enää riitä eikä myöskään vatsa enää kestä. Hyvänä esimerkkinä välilevyongelmat jotka ovat erittäin yleisiä.

Ja ei, en käytä itse.
Juu, en sano, etteikö kannabis voisi olla tehokas lääke, mutta jenkeissä reseptiä kannabikselle haetaan helvetin usein ihan vääristä syistä. Onhan se nyt ihan selkeä homma, että kun kuitenkin todella moni haluaa poltella ja lääkäriltä siihen voi saada ihan oikean luvan, niin tätä lupaa sitten haetaan ja ihan urakalla. Jenkeissä esim. ADHD-lääkitystä (amfetamiinin johdannaisaineita) saa melko helposti verrattuna vaikka Eurooppaan, koska raha puhuu. Itse lääkkeet toimivat huumeiden lailla tautia sairastamattomille. Kannabiksen kanssa sama periaate.

Tällä perusteella kannabiksen voisi vapauttaa kokonaan. Kaikki kuitenkin vain käyttävät systeemiä hyväkseen hankkiakseen hatarin perustein luvan pössytellä.

Ja ei, en käytä itse :)

En pysty ymmärtämään tätä kannabiksen lääkekäyttöä "itsehoitona". Suomessa "itsehoidetaan" alkoholilla lähes kaikkea masennuksesta lähtien vittumaiseen anoppiin asti. Ennen kun ei ollut vielä ADHD diagnoosia, sitäkin monet "itsehoitivat" pirillä. Päihteet varmasti helpottavat oireita hetkellisesti mutta mitään ne ei hoida. Jokaikinen suomessa tietää tämän esim. alkoholin kohdalla, eikä varmasti väitä että viina koskaan olis kenenkään tilannetta parantanut.

Mitä tohon välilevyhommaan tulee, jos ei tramalit, panacodit tahi lyricat enää tepsi, niin silloin selkä LEIKATAAN eikä aleta "itselääkitä" pilvellä yai jollain vitun hulluruoholla. Kysy vaikka joltain ortopediltä jos et mua usko.

Diazin resepti kannabikselle on kyllä ihan vitun paska läppä :D Siis joo, ainetta joka niitä paniikkihäiriöitä monesti aiheuttaa määrätään toki sitä hoitamaan. Ja aine joka tekee ihmisistä monesti harvinaisen epäsosiaalisia = joo sillä vaan itse ongelmaa hoitamaan :D

Sama kun määräisi maksansa ryypänneelle viinaa parannuskeinoksi tai rattijuopolle määräisi kossua ajotaidon parantamiseksi.

.

Ei. Se on niinku eri asia. Ei, ei niinku oo sama asia. Oli ottelu kielletty lätkässä tai mma:ssa missä tahansa aineissa, niin silti pilven polttelu on rikollista ilman reseptiä ameerikassa ja alkoholin nauttiminen täysi-ikäisenä ei. Eli ei.

Kyllähän se täysi-ikäisenä alkoholin nauttiminen on sallittua. Heillä se täysi-ikäisyys vaan tulee myöhemmin kuin suomessa. Lainsäädöllisiä eroja.
Tuohan on kuin ylinopeus sakoista itkeminen ja valittaminen. Kumpaankin pystyy itse yllättävän paljon vaikuttamaan.

Luvallisuuden kanssa tällä ei ole mitään tekemistä. Ameriikoista kun saa lisäravinne kaupasta sellasia troppeja jotka ovat myös WADA:n kiellettyjen aineiden listalla.

Jos noi ottelijat on sitoutuneet noudattamaan tiettyä linjaa, vaikka vaaleanpunaisten mankinien käyttämistä ja joku haluaa siitä huolimatta pitää boksereita, niin se on ihan sama onko laitonta vai laillista, koska ne on rikkoneet sopimustaan.

Ja ei, en käytä itse.

Siis kyllä minä sen kivunhoitoon ymmärränkin, mutta en noihin Diazin vaivoihin.

Kyllähän se täysi-ikäisenä alkoholin nauttiminen on sallittua. Heillä se täysi-ikäisyys vaan tulee myöhemmin kuin suomessa. Lainsäädöllisiä eroja.
Tuohan on kuin ylinopeus sakoista itkeminen ja valittaminen. Kumpaankin pystyy itse yllättävän paljon vaikuttamaan.

Luvallisuuden kanssa tällä ei ole mitään tekemistä. Ameriikoista kun saa lisäravinne kaupasta sellasia troppeja jotka ovat myös WADA:n kiellettyjen aineiden listalla.

Tässä huumor-postissani nimenomaan saivartelin siitä alkoholin ja ganjan erosta.

Mikä siinä nyt on niin vaikeeta? Se on ottelijoiden sopimuksen (tai nevadan urheilukomission) mukaan kiellettyä ja kaikki tietää mitä siitä seuraa jos käytät. Eli vittu turha itkeä marttyyrina siitä että kun tää pitäis olla laillista, bla bla..älä käytä tai jos haluat käyttää niin vaihda lajia.

Back
Ylös Bottom